Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Ранкова зустріч 1 клас "Чому нам цікаво разом?"

НУШ

Для кого: 1 Клас

02.08.2020

655

48

0

Опис документу:
Нова українська школа. Ранкова зустріч 1 клас "Тема тижня "Мої друзі". Метою зустрічі є:створити у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки; сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей;сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті; формувати відповідальне ставлення до тварин.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Ранкова зустріч «Чому нам цікаво разом?»

Мета: створити у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки; сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей;сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті; формувати відповідальне ставлення до тварин.

Хід ранкової зустрічі

Запрошення на ранкову зустріч

https://www.youtube.com/watch?v=1o1LpY6V5qw

Грає музична мелодія, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.

Діти і вчитель встають у коло.

1.Вітання 

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки.

Працюють голівки,

І сяють усмішки.

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви. Бажаю вам я!

Вправа «Комплімент»

Діти з учителем стають в коло. Кожна дитина, дивлячись на сусіда ліворуч, вітається з ним і говорить, яка звичка цієї дитини найбільше їй подобається, тобто робить комплімент. Наприклад: «Привіт, Маринко. У тебе гарні очі».

Вправа «Чарівні окуляри»

Учитель показує дітям коробку й повідомляє:

Тут у мене лежать «чарівні окуляри». Той, хто їх одягне, буде бачити в інших людях лише гарне, навіть ті гарні риси, які людина приховує. Той, хто одягне ці окуляри, сам стане кращим.

Учитель одягає окуляри, підходить по черзі до кожної дитини і каже про неї щось гарне. Він пропонує дітям приміряти ці окуляри і помітити в товаришеві те, чого діти не бачили раніше. Діти по черзі приміряють «чарівні окуляри» і називають гарні риси своїх однолітків.

2. Обмін інформацією

Повторення правил товаришування

У ставленні до інших будь чесним, уважним, доброзичливим.

Ніколи не дозволяй собі насміятися над недоліками інших.

Не намагайся бути кращим за всіх.

Не соромся поступитися іншому.

Вправа «Плутанка»

Давайте станемо ближче один до одного, утворимо більш тісне коло й усі простягнемо руки до середини кола. По моїй команді всі одночасно візьмуться за руки і зробимо це так, щоб у кожній руці кожного з нас виявилась одна чиясь рука. При цьому будемо намагатися не братися за руки з тим, хто стоїть поруч з вами. Отже, давайте почнемо.

Після того, як вчитель переконається, що всі руки з’єднані попарно, він пропонує учасникам «розплутатися», не рознімаючи рук.

  • Чи було вам приємно знаходитися поруч один з одним?

  • У спілкуванні ми пов᾽язані з багатьма людьми,тому не можна різко розривати стосунки. Треба знаходити вірне рішення, не зробить шкоди оточуючим.

Перегляд мультфільму «Струмочок»

Пропоную вашій увазі перегляд мультфільму «Струмочок»

https://www.youtube.com/watch?v=QVpL7dc46ak

Обговорення

1. Що трапилося з Їжачком?

2. Як було врятовано Їжачка?

3. Що вам сподобалось у мультфільмі? Чому?

4. Які поради дала тітонька Сова?

3. Групове заняття..

Варіанти повідомлень:

  1. Давай сьогодні зустрінемося.

  2. Ти забув у мене свою іграшку.

  3. Я завтра не піду до школи, бо я захворів.

Вправа «Розкажи віршик без слів»

Дружить хмарка з дощиком:

Носить воду горщиком.

Дощик — із травичкою,

А трава — з копичкою,

А копиця — з коником,

Що гасає з дзвоником.

А іще — з телятком,

баранцем, лошатком.

Всі вони — з Даринкою,

Дівчинка — з хмаринкою,

З тою, що із дощиком

Носить воду горщиком.

Ось замкнулось дружнє коло,

Подружились всі довкола.

( вчитель читає вірш, а дітям пропонується передати його зміст за допомогою міміки й пантоміми)

4.Щоденні новини

- Малята, я хочу познайомити вас зі своїми добрими друзями (до класу заходять діти – випускники). Давайте з ними привітаємося. Просте вітання «Хай- файв»(дитина плескає піднятою долонею в долонь іншої дитини).

Вправа «Крісло автора»

Розповідь «Пригадай як це було». (Розповідь випускників)

Давайте всі разом заспіваємо нашу пісеньку, яка подарує гарний настрій на цілий день.

https://www.youtube.com/watch?v=w_B1EZs6O64

Рефлексія. Вправа «Метод шести капелюхів»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.