Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Ранкова зустріч 1 клас "Як знайти друзів?"

НУШ

Для кого: 1 Клас

02.08.2020

381

15

0

Опис документу:
Нова українська школа. Ранкова зустріч 1 клас "Тема тижня "Мої друзі". Метою зустрічі є:створити у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки; сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей;сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті; формувати відповідальне ставлення до тварин.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Ранкова зустріч «Як знайти друзів?»

Мета: створити у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки; сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей;сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті; формувати відповідальне ставлення до тварин.

Хід ранкової зустрічі

Запрошення на ранкову зустріч

https://www.youtube.com/watch?v=isID9MN9zmk

Грає музична мелодія, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.

Діти і вчитель встають у коло.

1.Вітання 

Другу руку простягни,

Посмішку усім пошли.

Добрий ранок!

Добрий день!

Нашу зустріч розпочнем!

Вправа «Ти подобаєшся мені».

Учасники об'єднуються в пари, стають обличчям одне до одного, беруться за руки і ведуть діалог:

Ти подобаєшся мені.

Чому?

Ти подобаєшся мені, тому що...

Називають одну характерну рису, що подобається у партнерові. Потім міняються ролями

2. Обмін інформацією. Бесіда. «Крісло автора»

- Діти, а яка тема нашої зустрічі ?

- Розкажіть з ким ви дружите?

- З ким із друзів ви любите гратися на подвір’ї? Чому?

- Що ви можете сказати про свого друга? Який він?

- Що означає дружити?

- Сьогоді ми будемо вчитися цінувати тих, хто поруч, налагоджувати дружні стосунки.

Перегляд мультфільму «Струмочок»

  1. Пропоную вам уважно подивитися історію Струмочка.

https://www.youtube.com/watch?v=en02cBa6wMs

  1. Чи дійсно Струмочок був непотрібним нікому?

  2. Що сталося з природою, коли мрія Струмочка здійснилася?

  3. Якщо бажаєте, намалюйте вдома свою мрію. Ними ми прикрасимо класну кімнату.

3. Групове заняття. Прийом «Казка»

Робота над загадками.

  1. Давайте розгадаємо загадки.

Є у лісі звір пухнастий,

А у нього хвіст смугастий.

Знає звір багато нот,

Називається …..(єнот)

Ні, це зовсім не їжак,

Хоч на тілі голки видно,

Не комаха і не птах,

Цю істоту звуть ….(єхидна)

Вправа «Портрет класу».

- Діти, а ви намалювали портрет свого друга?

- Тож давайте створимо «портрет» нашого дружнього класу.

Діти під музику чіпляють свої роботи на стіну.

https://www.youtube.com/watch?v=Exi1IXOeNsM

4.Щоденні новини.

Складання правил товаришування

У ставленні до інших будь чесним, уважним, доброзичливим.

Ніколи не дозволяй собі насміятися над недоліками інших.

Не намагайся бути кращим за всіх.

Не соромся поступитися іншому.

Розучування пісеньки «Дружать діти на Землі».

- А зараз пропоную вам попрацювати над пісенькою про друзів. Пригадаємо її?

https://www.youtube.com/watch?v=w_B1EZs6O64

Гра «Котилася торба»

Зараз ми пограємо в гру «Котилася торба».

А ось і торбинка. У ній у конвертах цікаві завдання: треба із окремих слів скласти речення.

А хто буде виконувати завданнями дізнаємося за допомогою лічилки:

Котилася торба

З великого горба.

У цій торбі не хліб – паляниця,

Кому ж доведеться сьогодні трудитись?

(після цих слів учень, якому дісталася торба розв’язує мішечок та дістає кубики, виставляє на поличку і складає речення. На кубиках: сила, дружбі, В, ми.

Давайте сьогодні підтвердимо цей вислів!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.