Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Ранкова зустріч 1 клас "Як зберегти дружбу?"

НУШ

Для кого: 1 Клас

02.08.2020

220

5

0

Опис документу:
Нова українська школа. Ранкова зустріч 1 клас "Тема тижня "Мої друзі". Метою зустрічі є:створити у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки; сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей;сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті; формувати відповідальне ставлення до тварин.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Ранкова зустріч «Як зберегти дружбу?»

Мета: створити у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки; сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей;сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті; формувати відповідальне ставлення до тварин.

Хід ранкової зустрічі

Запрошення на ранкову зустріч

https://www.youtube.com/watch?v=TK1TwHvuZ6E

Грає музична мелодія, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.

Діти і вчитель встають у коло.

1.Вітання у колі друзів

В цьому класі друзі всі

Я і ти, і ми, і ви.

Добрий день тому, хто зліва,

Добрий день тому, хто справа.

Ми - одна сім'я.

Руку дай тому, хто зліва

Руку дай тому, хто справа.

Посміхнись тому, хто зліва

Посміхнись тому,хто справа.

Ми - одна сім'я.

Вправа «Приємні побажання»

Усі учасники зустрічі знаходячись у коло, сильно труть свої руки, потім «віддають» тепло своїх долонь сусідам ліворуч і праворуч, посміхаються і говорять компліменти.

Обговорення:

Кому було важко сказати товаришеві комплімент?

Кому було приємно чути гарні слова на свою адресу?

Обговорення:

Які відчуття викликала вправа?

Чи легко було знайти слова підтримки?

2.Обмін інформацією

Перегляд мультфільму

https://www.youtube.com/watch?v=tw-5LgbcOqI

Яка пригода сталася між звірятами?

Чи можна головних героїв мультфільму назвати справжніми друзями?

Яку пораду дала Сорока?

У світі немає однакових людей, усі ми різні. Часто нерозуміння

цього приводить до сварок, непорозумінь і конфліктів.

Дітки, а чи знаєте ви мирилки?

Вивчення «мирилок»

Дай скоріш мізинчик свій,

Зачепи його за мій.

Мізин-мізин-мізинець —

Помирив нас, молодець.

Я мирюся й ти мирись,

Більш не бийся, не сварись.

Не кричи ти і не лайся,

Моїм другом залишайся!

3. Групове заняття

Вправа «Крісло автора»

Діти презентують свій малюнок «Моя мрія»

4.Щоденні новини.

Вправа«Букет»
- Діти, візьміть у руки квіточку. Кожну квітку легко переламати і викинути, а якщо я зберу і спробую переламати всі разом, то мені це не вдасться. Ось так і в житті. Кожного з вас окремо легко скривдити, образити, а якщо ви будете разом, у гурті, то ніякі вороги вас не здолають, усі негаразди легко подолаєте. Ми з вами зберемо ці квіти у букет, і це буде букет нашої єдності.

- Любі, послухайте пісеньку та назвіть ім᾽я головного героя мультфільму.

https://www.youtube.com/watch?v=GH4NVRPHnkw

- Які слова промовляв кіт Леопольд? Нехай вони стануть гаслом сьогоднішнього дня. Діти, у куточку новин на вас чекає цікаве завдання. А виконувати ви його будете посівши у «Кріслі автора». Дякую вам за нашу зустріч!

- Які повинні бути друзі?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.