Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Створюємо квести та вебквести для роботи у класі та дистанційно
»
Взяти участь Всі події

Ранкова зустріч 1 клас "Я - мандрівник"

НУШ

Для кого: 1 Клас

02.08.2020

159

3

0

Опис документу:
Нова українська школа. Ранкова зустріч 1 клас "Тема тижня "Я - мандрівник". Метою зустрічі є:розширювати пізнавальні інтереси дітей; ознайомити їх з різноманітними засобами пересування; дати дітям уявлення про красу нашої планети; розвивати у дітей інтерес до природничо-наукових знань; ознайомити їх з деякими явищами природи.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Ранкова зустріч. Я – МАНДРІВНИК.

Мета: розширювати пізнавальні інтереси дітей; ознайомити їх з різноманітними засобами пересування; дати дітям уявлення про красу нашої планети; розвивати у дітей інтерес до природничо-наукових знань; ознайомити їх з деякими явищами природи; збагачувати словниковий запас; учити відповідати на запитання, робити умовиводи; виховувати естетичне сприйняття природи, мистецтва, побуту, дружні взаємини.

ДЕНЬ 1. ХТО ТАКИЙ МАНДРІВНИК?

1. Вітання

· Вправа «Ніхто не знає»

Передаючи м’яч по колу, учні продовжують фразу: «Ніхто з вас не знає, що я...» (умію співати, танцювати, вишивати).

2. Обмін інформацією. Тема дня «Хто такий мандрівник?»

— Ви любите подорожувати?

— А навіщо людям узагалі подорожувати?

— А як ви вважаєте, хто такий мандрівник? (Мандрівник — людина, яка здійснює подорож.)

— Подорож — це коли йдеш, їдеш або летиш у якесь нове місце, щоб побачити нашу землю. Це моря, річки, гори, рівнини, поля, ліси, де мешкають різні тварини і велике різноманіття рослин. Ми можемо побачити різні народи, які населяють нашу планету.

— Якими є мандрівники? (Розумними, сміливими, спритними, хоробрими, відважними, сильними.)

— Але є найголовніша їхня якість — це дружба. Отже, побудуймо коло дружби та вирушаймо в дорогу!

· Психогімнастика «Дружба»

До тебе я звертаюсь, друг.

Вставай швидше з нами в круг!

Відчуй радість і тепло,

І від друзів всіх добро!

Нехай наша добра посмішка

(Посміхаються.)

Зігріє всіх своїм теплом,

(Прикладають праву руку до серця.)

Нагадає нам, як важливо в житті

(Витягують руки вперед.)

Ділитися щастям і добром!

(Беруться за руки.)

— Молодці! Як приємно відчувати одне одного!

Збираючись у похід, потрібно взяти дуже багато речей, що знадобляться в дорозі, для того, щоб не замерзнути, не залишитися голодним, не загубитися.

Пропонуємо командам зібрати свої рюкзаки.

· Гра «Збери рюкзак у похід»

Учні об’єднуються в групи. Кожна група отримує картки із зображенням різноманітних речей. Потрібно взяти тільки необхідне, що знадобиться під час мандрівки.

— Отже, рюкзак зібраний. А тепер перевіримо, чи знаєте ви, як поводитися під час подорожі.

· Гра «Так чи ні?»

Учитель називає різні ситуації поведінки туристів у природі, в громадських місцях, на вулиці. Діти відповідають «так», якщо відповідь правильна, та «ні» — якщо хибна.

3. Групове заняття

— Після тривалих переходів є час для відпочинку. Тимчасові зупинки називають привалами. На привалі мандрівники відпочивають, готують обід. А щоб його приготувати, потрібне багаття.

· Гра «Збери хмиз»

— Хмиз — це тонкі гілочки дерев.

Учні об’єднуються у команди. Учитель пропонує дітям зібрати розкиданий по килиму «хмиз». Для цього доведеться пострибати по «купинах», узяти «хмиз» і повернутися назад тим самим шляхом. Час гри обмежений. За сигналом вона буде зупинена. Виграє та команда, у якої виявиться більше «хмизу».4. Теми для щоденника вражень

□ Світ, який би я хотів(ла) відкрити для себе.

□ Ми мандруємо з сім’єю...

□ Я мрію побачити...

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.