Районний етап Всеукраїнського форуму патріотичних справ учнівської молоді "Ми-українці!"- 2019.

Опис документу:
Тема: «Ми- унікальні, народжені незалежними!» Мета: : координація діяльності лідерів учнівського самоврядування , розвитку лідерських якостей, творчих здібностей, самовираження та становлення школярів, як активних членів суспільства , організації змістовного дозвілля, показати учасникам шляхи розвитку креативного лідера і розробити свою стратегію становлення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Районний етап Всеукраїнського Форуму українських патріотичних справ учнівської молоді «Ми – Українці!

Дата проведення: 21 листопада 2019 р.

Місце проведення: Актова зала Будинку дитячої творчості Кремінської районної ради

Час проведення: 9:00

Тема: «Ми- унікальні, народжені незалежними!»

Мета: : координація діяльності лідерів учнівського самоврядування , розвитку лідерських якостей, творчих здібностей, самовираження та становлення школярів, як активних членів суспільства , організації змістовного дозвілля, показати учасникам шляхи розвитку креативного лідера і розробити свою стратегію становлення

Обладнання: Проектор, ноутбук, колонка, мікрофон, фліпчарт, ватмани -2, маркери, презентація слайд-шоу « Самоврядування »

І Вступна частина

Слайд 1

І Вступне слово координатора КРДГО «Первоцвіт» О.В. Нестеренко.

ВЕД. Добрий день, дорогі друзі!

ВЕД. Ми раді вітати вас на районному етапі Всеукраїнського Форуму українських патріотичних справ учнівської молоді «Ми - Українці!»

Слайд 2

Тема зібрання : «Ми- унікальні, народжені незалежними!»

ВЕД. На Форумі ми познайомимося з яскравими моментами з життя лідерів учнівського самоврядування, будуть працювати 2 робочі майданчики з різних напрямів діяльності. Метою заходу є обмін досвідом , отримання, нових знань та позитивних емоцій.

Запланований час заходу 1 година 50 хвилин.

Регламент для виступаючих до 5 хвилин .

Районний етап Всеукраїнського Форуму українських патріотичних справ учнівської молоді «Ми - Українці!» оголошується відкритим.

Слайд 3 (Звучить Державний Гімн України)

Слайд 4

ВЕД. У Форумі братимуть участь:

-Махура Лариса Митрофанівна, заступник голови Кремінської райдержадміністрації;

- Прокопенко Володимир Миколайович, голова Кремінської районної ради;

- Драньова Ірина Анатоліївна, завідувач сектору інформаційно – аналітичної роботи апарату райдержадміністрації;

-Редя Світлана Володимирівна, завідувач районної бібліотеки для дітей КУ «Кремінський РЦБС»;

- Богомолова Наталя Ярославівна, методист з виховної роботи КУ «Кремінський районний методичний кабінет Луганської області»;

- Матвєєва Вікторія Станіславівна, директор регіональної телекомпанії «КТВ-плюс».

Слово для привітання надається _________________________________

ІІ. Основна частина.

ВЕД : Рівно рік минув з минулого Форуму молоді. І хочеться підвести певний підсумок про реалізацію учнівського самоврядування в районі.

(Доповідь районної дитячої громадської організації підготувала голова районного учнівського парламенту Курусь Віра.)

Слайд 5

Підсумки роботи Кремінської районної дитячої громадської організації «Первоцвіт» за 2018-19 навчальний рік.

Слайд 6

Минулий навчальний рік розпочався з Всесвітнього Дня Миру, була проведена акція «Мир понад усе» в якій взяли участь мешканці міста.

Слайд 7

Наступною подією був районний етап Всеукраїнського форуму патріотичних справ «Ми-українці», який став для нас традиційним. Працювали над питанням :« Особистість. Патріот. Інноватор. Нова українська школа.» Інтерактивна взаємодія + контраверсійний діалог.

Слайд 8,9,10

21 листопада була проведена районна акція пам’яті « Небесна сотня».

Слайд 11

3 грудня відбувся концерт присвячений Міжнародному Дню людей з інвалідністю. Шкільні активісти Кремінської районної дитячої громадської організації «Первоцвіт» завітали до Кремінської обласної спеціалізованої школи інтернату із акцією під назвою «Добро і милосердя єднає серця».

Слайд 12 

Кремінська районна дитяча громадська організація «Первоцвіт» приєдналася до акції підтримки полонених моряків в тому числі нашого земляка Євгена Семидоцького зі Сватівщини. Діти зробили синьо-жовті кораблики у техниці орігамі.

Слайд 13

29 листопада відбулася звітно-виборча конференція Кремінської районної дитячої громадської організації «Первоцвіт». У заході взяли участь 11 загальноосвітніх закладів Кремінського району .

Відповідно до порядку денного конференції було розглянуто 6 питань: 1.Звіти голів комісій районної ради учнівського самоврядування.

2.Ухвалення рішення щодо нового голови та заступників голови районної ради учнівського самоврядування та голів комісій;

3. Пропозиції щодо цікавих форм роботи учнівського самоврядування;

4.Ухвалення рішення щодо Акції дружби між навчальними закладами Кремінського району «Ми друзі»

5. Ухвалення рішення щодо запровадження вечорів відпочинку «Шкільна тусовка»

6.Ухвалення рішення щодо проведення тренінгів «Лідер-лідеру»

Шляхом відкритого голосування головою районного учнівського парламенту було обрано Курусь Віру.

Слайд 14

20 грудня 2018 року відбувся районний дебатний турнір серед команд шкіл міста за темою «Історичні міфи сприяють вивченню історії». У ході запеклої боротьби інтелектів та широти поглядів впевнену перемогу отримали у молодшій віковій категорії (8-9 класи) команда «Ерудити» Кремінської ЗОШ І-ІІІст.№2 в якій грали Рєзнікова Софія, Рикова Вікторія та Зарецький Владислав. У старшій віковій категорії (10-11 класи) перемогу одержала команда «Тріо» Кремінської школи-гімназії, її гравцями були:Астахов Владислав, Кошелев Богдан та Циган Владислав.

Слайд 15

15 лютого 30 річниця виведення військ з Афганістану, день вшанування учасників бойових дій на території інших держав. Кремінська районна дитяча громадська організація «Первоцвіт» та Будинок дитячої творчості проповели акцію «Воїни інтернаціоналісти Кремінщини- борці за мир!». Для жителів Кремінної були підготовлені буклети з інформацією про цю визначну дату та воїнів –героїв Кремінщини.

Слайд 16

21 лютого відбувся щорічний районний шкільний чемпіонат знавців «Що? Де? Коли?» У змаганнях взяли участь 10 команд загальноосвітніх закладів Кремінського району. Організатори заходу підготували цікаві запитання, серед яких були досить курйозні та складні, але з ними учасники команд успішно впорались. Гра була цікавою та напруженою. Основний блок запитань переможця не визначив, тож був заданий додатковий .

У результаті І місце у чемпіонаті вибороли команда «Інтелектуали» молодшої вікової категорії та команда «Інтелектуали» старшої вікової категорії Кремінської ЗОШ І-ІІІ ст.№2

ІІ місце здобула команда «Градієнт» Кремінської школи гімназії молодшої вікової категорії та команда «Ніка» Кремінської ЗОШ І-ІІІ ст.№1 старшої вікової категорії.

ІІІ місце – за юними інтелектуалами з команди «Темп» НВК «Кремінський ЗЗСО І-ІІІ ст.№3 - ЗДО» молодшої вікової категорії та команди «Снікерси» Кремінської школи-гімназії старшої вікової категорії.

Слайд 17

Взяли участь у Всеукраїнській благодійній акції «Серце до серця», шкільними волонтерськими об'єднаннями було зібрано та перераховано на рахунок Фонду 7 тисяч 800 грн.

Слайд 18

25 квітня 2019 року Кремінська районна дитяча громадська організація «Первоцвіт» зібрала кращі команди лідерів учнівського самоврядування району на традиційний конкурс самоврядування «Крок до успіху». У конкурсі взяли участь команди 7 загальноосвітніх закладів району, але у другий етап конкурсу пройшли тільки 4 заклади.

Слайд 19

Другий етап конкурсу зібрав команди дитячих шкільних об’єднань : «Веселкова країна» Кремінської ЗОШ І-ІІІ ст.№1, «ТЕМП» НВК «Кремінський ЗЗСО І-ІІІ ст.№3-ЗДО», «Країна СХІД» Кремінської школи-гімназії, козацька організація «Джура» НВК «Новокраснянська ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ».

За рішенням журі, місця розподілилися таким чином:

І місце -«Країна СХІД» Кремінської школи-гімназії (Ярослав Тарасов, Микита Хлюбцев, Катерина Польська, Валерія Басараб, Катерина Когут);

ІІ місце-«ТЕМП» НВК «Кремінський ЗЗСО І-ІІІ ст.№3-ЗДО»;

ІІІ місце- козацька дитяча організація «Джура» НВК «Новокраснянська ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ»;

ІV місце-«Веселкова країна» Кремінської ЗОШ І-ІІІ ст.№1.

Слайд 20

4 дні в нашому місті вперше проводився пітчинг проектів соціальної дії співфінансований з місцевого бюджету та коштами програми "Активні громадяни" Британської Ради в Україні. Всі учасники тренінгів отримали знання з правильного написання проектів. Це були незабутні дні з веселими вправами та цікавими людьми.

Ці всі заходи доводять, що ми не стоїм на місці, а всими силами намагаємося відповідати вимогам сучасного часу.

Слайд 21

Креатив :

Наступним етапом нашої роботи стане

« Презентація цікавих подій шкільних об’єднань Кремінського району»

Вед. До слова запрошуються учні ___________ Кудряшівської ЗОШ І-ІІ ст.___________.

Вони презентують досвід участі у Конференції ( з міжнародною участю ) у місті Бахмут.

Доповідь ( до 5 хвилин)

Вед. До слова запрошується Карина Дерев’янко, голова учнівського парламенту НВК «Кремінський ЗЗСО І-ІІІ ст. № 3-ЗДО», яка поділиться досвідом участі у Всеукраїнському проекті «Школа змін».

Доповідь ( до 5 хвилин)

Вед. Зараз про дуже цікаву екскурсію до Верховної ради України розповість

голова районного учнівського парламенту Курусь Віра.

Доповідь ( до 5 хвилин)

Слайд 22

Щороку 21-го листопада в Україні відзначається «ДЕНЬ ГІДНОСТІ ТА СВОБОДИ» на честь початку дня двох революцій: Помаранчевої революції (2004 року) та Революції Гідності (2013 року), подій в історії сучасної України, які змінили життя багатьох українців, їхнє бачення світу і себе у ньому.

Слайд 23 Відео «До Дня героїв небесної сотні»

Цей день встановлений «з метою утвердження в Україні ідеалів свободи і демократії, збереження та донесення до сучасного і майбутніх поколінь об’єктивної інформації про доленосні події в Україні початку XXI століття, а також віддання належної шани патріотизму й мужності громадян, які восени 2004 року та у листопаді 2013 року – лютому 2014 року постали на захист демократичних цінностей, прав і свобод людини і громадянина, національних інтересів нашої держави та її європейського вибору…»

Слайд 24 Відео «Реквієм. Небесна Сотня».

Слова «Слава Україні – Героям слава» перестали бути просто вітанням це вже віддання шани найкращим, котрі у найважливіший момент нашої держави не злякалися і пожертвували собою заради своєї Батьківщини, а також є свідченням справжнього патріотичного подвигу. Коли перед очима кадри з новин, фото поранених та загиблих героїв, дивлячись їм у вічі, ми розуміємо, що вислів «Душу й тіло ми положим за нашу свободу» став для сучасної історії української нації не просто словами з гімну, це стало станом душі.

Дякуємо Героям Небесної сотні !Зате що не пошкодували життям заради нас з вами! Заради нашого майбутнього ! Спасибі всім, хто відстояв майдан, за яскравий приклад мужності, сили духу, чесності і патріотизму!

Слайд 25

Ми просимо хвилиною мовчання вшанувати наших земляків, Чуприну Андрія Івановича, Чорнобая Віктора Володимировича, Горобинського Олександра Сергіовича, Титаренка Олексія Георгійовича також всіх солдатів, які загинули в антитерористичній операції, захищаючи нас, і які назавжди в нашій пам’яті залишаться героями.

Хвилина мовчання

Слайд 26 Відео.

(Покладання квітів до пам’ятного знаку в Алеї Пам’яті Героїв України та участь у громадській акції «Ангели пам’яті»)

Слайд 27

Робочі майданчики.

1.Круглий стіл «Революція Гідності: очікування та здобутки України на шляху до Європи».

Слайд 28

Питання до обговорення:

- «Революція гідності: вчора і сьогодні»;

- Регіональні виміри Революції Гідності;

- Важливий урок, який ми отримали завдяки Революції Гідності;

- Налагоджування діалогу з інститутами державної влади;

- Україна на міжнародній арені після Революції;

-Вплив ЗМІ на суспільну думку;

- Чи потрібна популяризація Революції гідності?

Слайд 29

2.Тренінг «Креативне лідерство».

Правила тренінгу.( ватман, маркер)

Розподіл на групи ( лідер, патріот, знавець)

Креативність (від англ. create - створювати, англ. creative - творчий, творчий) - творчі здібності індивіда, що характеризуються готовністю до створення принципово нових ідей, що відхиляються від традиційних або прийнятих схем мислення і входять в структуру обдарованості в якості незалежного фактора, а також здатність вирішувати проблеми, що виникають всередині статичних систем.

Креативність (від лат. - творення) - це здатність людини породжувати незвичайні ідеї, оригінальні рішення, відхилятися від традиційних схем мислення.

Креативність є одним з компонентів творчої особистості і не залежить від ерудиції. Людей, що володіють високим рівнем креативності, називають креативами.

Основні риси, характерні для креативних особистостей, це свідомість, відповідальність, наполегливість, почуття обов'язку, високий контроль над поведінкою і емоціями, рішучість, підприємливість, схильність до ризику, соціальна сміливість ,тощо.

Перешкоджають прояву креативності низький інтелект і тривожність.

Мета: усвідомлення креативності в собі і її розвиток. (Розвиток здатності учасників знаходити нові нестандартні (креативні) вирішення завдань; налагодження комунікативних зв'язків усередині групи.)

Завдання: усвідомлення і подолання бар'єрів для прояву і розвитку творчого мислення, усвідомлення характеристики креативної середовища, формування навичок і вмінь управління творчим процесом.

Матеріали: папір, ножиці, олівці, моделі предметів, м'яч, газети.

Етапи роботи

Розігрів

Вправа 1. ( 5хв)

Ця вправа направлена на усвідомлення кожним учасником групи свого досвіду життя у сучасному мінливому світі.

У наш важкий час відбувається дуже багато різних змін. Одні – приємні, хороші. Інші – погані, навіть катастрофічні. Але всі вони якимось чином діють на кожного з нас.

Зараз вам необхідно буде розділити на дві групи риси характеру і особливості поведінки людини:

а) риси характеру, які допомагають жити у сучасному мінливому світі,

б) риси характеру, які ускладнюють наше життя у сучасному світі.

1. любов до людей, оптимізм;

2. прийняття себе і світу у всіх його проявах;

3. невпевненість у собі;

4. вміння оцінити проблему очима інших;

5. упередженість;

6. занижена самооцінка;

7. комунікабельність;

8. бажання допомогти людям;

9. надмірна прихильність до принципів;

10. несамостійність;

11. формалізм, заорганізованість;

12. Мрійливість, вміння фантазувати;

13. стереотип у мисленні та поведінці;

14. тривожність;

15. амбіційність;

16. рішучість, цілеспрямованість, наполегливість;

17. почуття гумору;

18. впевненість у собі;

19. оригінальність мислення;

20. багата уява.

Вправа 2 ( 5 хв)

Вправа сприяє усвідомленню проявів креативності.

Назвіть риси характеру, які притаманні креативній людині.

Вправа 3 ( 5 хв)

Вправа дає можливість усвідомити бар’єри креативності

Кожен предмет має своє пряме призначення. Наприклад, молотком ми забиваємо цвяхи. Але часто ми використовуємо предмети не за призначенням. Наприклад: молотком можна притримати папери на столі; використати як якір під час будівельних робіт; як ручка для важкої сумки.

Завдання.

Назвати нестандартний спосіб використання даного предмета.

Предмети: кулькова ручка, чашка, указка, газета, ложка, книжка.

Вправа 4 ( 5 хв)

Розвиває асоціативне мислення, гнучкість і швидкість думки

Завдання

Отримавши м’яч, і, почувши іменник, ви називаєте слово-асоціацію, яке виникло відразу ж після почутого іменника.

Думати і відповідати потрібно дуже швидко. Кожен учасник називає своє слово-асоціацію.

Асоціації:

Україна –

Асоціації за кольором: сонце –

Асоціації за емоціями: радість –

Асоціації за почуттями: кохання -

Що буває холодним?

Вправа 5 ( 5 хв)

Вправа направлена на розвиток уяви, а також здатності бачити різні сторони однієї проблеми, розвиває гнучкість мислення.

Завдання

Назвати плюси (позитивні сторони) і мінуси (негативні сторони) якоїсь неймовірної, фантастичної ситуації.

Ситуації:

1.Всі люди на Землі вдень сплять, а вночі працюють.

2.Всі люди на Землі говорять однією мовою.

Вправа "Перекинь м'яч".

Цілі: вербальне і невербальне спілкування зближує членів групи. Воно спрямоване на розкріпачення членів групи, встановлення контактів один з одним і пошук швидкого вирішення поставленого завдання.

Матеріали: м'яч.

Час: 2-5 хвилин.Процедура: учасники стоять в тісному колі, їм дається невеликий м'яч (розміром приблизно з тенісний) і формулюється завдання: якомога швидше перекинути цей м'яч один одному так, щоб він побував в руках у кожного. Ведучий фіксує скільки знадобилося на це часу. Оптимальне число учасників у колі від 6 до 8; при більшій їх кількості доцільно виконувати вправу в декількох підгрупах. Вправа повторюється 3-4 рази, ведучий просить робити його якомога швидше. Коли витрати часу доведені приблизно 1секунди на кожного учасника, ведучий просить винайти і продемонструвати спосіб, яким можна перекинути м'яч так, щоб він побував в руках у кожного, витративши лише 1секунду з на всю групу. Зазвичай через деякий час учасники придумують і демонструють відповідне рішення. (Воно полягає в тому, що всі вони ставлять складені "човником" руки один над одним і по черзі розводять руки в сторони. М'яч, падаючи вниз, передається з рук у руки і таким чином встигає побувати у кожного учасника.) Задача вирішена!

Психологічний зміст вправи: демонстрація того, як проблема може бути вирішена більш ефективно за допомогою нетривіального підходу до неї і як цьому перешкоджають стереотипи ("перекинути - значить підкинути вгору, а потім зловити"). Згуртування групи, навчання координації спільних дій.

Питання для обговорення:

Що заважало відразу ж побачити швидкий спосіб виконання завдання, який стереотип при цьому активізувався?

Кому першому прийшла думка перекидати м'яч, не підкидаючи, а гублячи його, і що підштовхнуло до цієї ідеї?

Які ситуації, коли стереотипне бачення заважало розгледіти простий і нетривіальний спосіб вирішення проблеми, зустрічалися в життєвому досвіді учасників і як вдавалося подолати ці обмеження?

Вправа "Застосування предметів".

Мета: розвиток творчого інтелекту.

Матеріали: шнурки

Час: 5 хвилин.

Процедура: за 2 хвилини знайти як можна більше застосувань для взуттєвого шнурка і записати їх. Це вправу розвиває творчий інтелект, для розгляду можна брати будь-який інший предмет.

Питання для обговорення:

Складно було придумувати нове застосування простим і знайомим речам?

Як можна застосовувати ваш предмет?

Про що змусило задуматися в цій вправі?

Вправа "Арка".

Мета: розвиток творчих здібностей, пошуку нестандартного рішення поставленої задачі. Матеріали: ножиці, папір.

Час: 5 хвилин.

Процедура: учасники об'єднуються в команди, отримують папір формату А4, і їм дається завдання: виготовити таку арку, щоб через неї зміг пройти будь-який з учасників або всі по черзі. Продемонструвати якомога більше способів.

Питання для обговорення:

Кому спочатку здавалося, що неможливо виконати вправу?

Часто виникають такі ситуації?

Хто підказав рішення або це колективне?

Завершення

ІV етап.

Підведення підсумків тренінгу

Отже, креативність є важливим фактором розвитку особистості і визначає її готовність змінюватися, відмовлятися від стереотипів.

Креативність – це здібності, якими хоч і в різній мірі, але володіє кожна людина.

Креативна людина більш приваблива у спілкуванні, вона притягує до себе інших, з нею легко і цікаво.

Креативність багато в чому визначає успіх справи і діяльності людей багатьох професій.

ІІІ. Заключна частина.

Спільне засідання.

Слайд 30 Мультимедійний інтерактив.

«Шлях української нової школи до стандартів держав Європейського союзу»

Слайд 31 Відео.

Вед: Як ви вважаєте, що потрібно зробити у нашій державі, щоб змінити систему?

Чи може нова українська школа привести нас до європейських стандартів освіти?

ВЕД. В районі багато талановитої молоді і сьогодні підбиваючи підсумки навчального року ми нагороджуємо кращі шкільні об’єднання району, які є безпосередніми помічниками у нашій роботі.

Слайд 32 Нагородження

ВЕД. Грамотами відділу освіти за сумлінну працю, ініціативність , за креативний підхід і особистий внесок у реалізацію творчих проектів, популяризацію учнівського самоврядування у Кремінському районі нагороджуються:

- дитяче об’єднання «Темп» НВК «Кремінський ЗЗСО І-ІІІ ст. №3-ЗДО»

- дитяче об’єднання Паланка імені Богдана Хмельницького Кудряшівської ЗОШ І-ІІ ст.;

- дитяче об’єднання «Лелеки» Кремінської школи-гімназії;

- дитяче об’єднання «Шкільна галактика» Кремінської ЗОШ І-ІІІ ст.№4;

- дитяче об’єднання «Олімпія» Кремінської ЗОШ І-ІІІ ст.№2.

Слайд 33 Резолюція.

1. Запровадити конкурс на кращий виховний проект у сфері національно-патріотичного виховання з нагородженням переможців та презентацією найкращих проектів в рамках проведення Форуму українських патріотичних справ «Ми – Українці!»;

2. Вивчати й обмінюватися передовим досвідом у сфері національно-патріотичного виховання дітей та молоді, удосконалити зміст, форми і методи роботи у цій сфері;

3.Спрямувати зусилля на співпрацю з сім’єю, активне залучення волонтерів у сфері національно-патріотичного виховання;

4. Активізувати дослідно-експериментальну роботу з національно-патріотичного виховання на базі закладів загальної середньої освіти.

Слайд 34

Підсумовуючи роботу Форуму, ми можемо сказати, що сьогодні справа формування молодої генерації українців в українському дусі стала одним з пріоритетів діяльності найвищих органів державної влади. На форумі ми створили платформу для відкритого діалогу між молоддю та місцевою владою. Впевнилися в тому , що кожен з нас особистість та патріот, що «Ми- унікальні, народжені незалежними!»

Я переконана, що саме робота учнівського самоврядування допоможе району будувати власну молодіжну політику, що справа формування українця – громадянина-патріота залежить від нас з вами.

Районний етап форуму патріотичних справ учнівської молоді «Ми-українці!» оголошується закритим!

Слайд 35

До нових зустрічей!

Слайд 36

Пісня

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
5
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!