Рахунок в межах 10,геометричні фігури,дні тижня.

Математика

Для кого: Дошкільнята (4-5 років)

22.01.2022

89

2

0

Опис документу:

Мета:уточнювати знання про прямий та зворотній рахунок в межах 10,закріпити знання про геометричні фігури,закріпити знання в назві пір року,величині предметів,послідовності днів тижня.Розвивати увагу,пам'ять,логічне мислення,кмітливість,уяву.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття з математики «Математичні сходинки»

Мета:отримати математичні знання,вміння,які вони отримали на заняттях з математики;уточнювати знання про пряму та зворотню лічбу в межах 10;закріпити знання про геометричні фігури,закріпити знання в назві пір року,величині предметів,послідовності днів тижня.Розвивати увагу,пам’ять,логічне мислення,кмітливість,уяву.

Обладнання:картинки квітки веселої та квіточки сумно,їчисла від 1 до 5,геометричні фігури,сонечко з промінчиками від 1 до 7.

Хід заняття

Привітання:

Встаньте,дітки,всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь:”Добрий день!”

Хай гарно розпочнеться новий день!


-Дітки,а яка зараз погода?(відповіді дітей)

-Так,погода похмура та холодна і від цієї погоди наша квітка засумувала,дивіться аж пелюстки похилилися.А давайте зробимо так,щоб квітка раділа?Для цьго нам потрібно виконати завдання.Готові?

-Дітки,давайте згадаємо скільки у нас пір року?(відповіді дітей)

-Яка зараз пора року?(зима)

-А після зими буде…(весна)

-А після весни…(літо)

-А після літа…(осінь)

-А після осені знову…(зима)


Дид.граПлутанка(якщо так-плескаємо в долоні,якщо ні-тупаємо ніжками)

*Зранку ми лягаємо спати.

*Вночі ідемо гуляти.

*Зранку ми вечеряємо.

*Зранку ми йдемо до дит.садка.

*Вночі ми обідаємо.

*Ввечері батьки забирають вас з дит.садка.

-Сподобалась гра?

-Давайте пограємо ще в одну гру?

Дид.граСкажи навпаки(я говорю слово і кидаю м’ячик,а дітки говорять це слово навпаки і кидють м’яч мені)

Зліва-зправа

Вверх-вниз

Вперед-назад

Великий-маленький

Високий-низький

Широкий-вузенький

Один-багато

Легкий-важкий

День-ніч

Далеко-близько

Довгий-короткий

Фізкультхвилинка

Сильний вітер до землі

Гне дерева молоді,(присідають)

А вони ростуть,міцніють,(піднімаються)

Вгору тягнуться,радіють(стають навшпиньки,тягнуться вгору)


-А зараз я вам поясню,що таке пряма та зворотня лічба.

-У нас 10 сходинок,піднімаємося і рахуємо сходинки.

-Куди ми звами піднялись?(вгору)-це пряма лічба.

-А тепер спускаємося вниз і рахуємо сходинки в зворотньому напрямку-ця лічба зворотня.


-Дітки,ось погляньте,яке гарне з’вилося у нас сонечко,але в нього не вистачає прjмінців,давайте наклеїмо йому промінці?

-Наклеюємо перший промінчик-це перший день тижня(понеділок,вівторок,середа,четвер,п’тниця,субота,неділя)

-Скільки днів у тижня?(сім)

-Чому у нас два промінці червоного кольору?(вихідні)

-Назвіть їх

-А чому інші п’ть жовтого кольору?

-Назвіть,будь ласка, робочі дні.

Дид.граСклади будиночок із геометричних фігур

Дітки складають будинок і називають з яких фігур він складається.

-Ви молодці добре впорались.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили