Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Сучасні методики засвоєння норм нової редакції "Українського правопису"
»
Взяти участь Всі події

Рабочий зошит до уроку Київська держава за правління Ярослава Мудрого.

Історія України

Для кого: 7 Клас

28.11.2019

390

14

0

Опис документу:
Робочий зошит до уроку Київська держава за правління Ярослава Мудрого. розвинути понятійні навички щодо зовнішньої та внутрішньої політики князя Ярослава Мудрого; навчити критично оцінювати події, пов’язані з правлінням князя; визначити поняття «міжусобна боротьба», «Руська правда»; визначити роль Ярослава Мудрого в контексті Середньовічної історії; сприяти вихованню почуття патріотизму на прикладі Ярослава Мудрого, прагнення знань, освіти, культури.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Робочий зошит

Основні поняття:

«вотчина», «бояри», «міжусобні війни», «Святополк Окаянний», «шлюбна дипломатія», «собор», «митрополія», «кочівники», «християнство», «Руська Правда», Софійський собор.

Основні дати:

1019 р.– утвердження Ярослава в Києві;

1036 р. – розгром печенігів;

1037 рік – заснування Софійського собору.
1039 р.– заснування Київської митрополії;

1051 р. – обрання Іларіона - русича митрополитом;

1054 р. – смерть Ярослава Мудрого.

Очікувані результати: учні зможуть: характеризувати умови приходу Ярослава до влади; аналізувати зміни, що відбулися в Київській державі за його правління; визначати внесок князя в розвиток давньоруської культури; давати власну оцінку діяльності Ярослава Мудрого; порівнювати правління Володимира Великого і Ярослава Мудрого.

Доберіть до імен князів їхні прізвиська.

ОЛЕГ

СВЯТОСЛАВ

ОЛЬГА

ВОЛОДИМИР

Корисні справи Володимира Великого

  • 988 р. - запровадив християнство;

  • побудував Десятинну церкву;

  • спорудив міста - фортеці та земляні вали;

  • запровадив золоті та срібні монети - златники та срібники;

  • замість місцевих князів підкорених племен посадив своїх синів.

Гроно

МУДРИЙ

«Логічне дерево»

Мудрий

Кола Вена

Історична мозаїка

1.Ярославова донька …………… була за мужем за французьким королем Генріхом.

2 ……………… і ……………….. одружилися з німецькими принцесами Одою Штаденською і Кунігундою Орламіндською.

3. Ярослав видав за …………………. свою сестру, Добронігу – Марію, як зветься вона в польських джерелах, а згодом висватав сестру Казимира за свого сина …………………

Правила створення кросенсу

  1. Визначити тематику(загальну ідею).

  2. Вибрати  8-9 елементів (образів), що мають відношення до теми.

  3. Найти зв'язок  між елементами.

  4. Визначити послідовність елементів за типом зв’язку «хрест» і «основа».

  5. Сконцентрувати значення в одному елементі (центр – 5-й квадрат).

  6. Виділити  відмінні риси, особливості кожного елемента. 

  7. Підібрати картинки, що ілюструють вибрані елементи (образи).

  8. Замінити вибрані прямі  елементи (образи) і асоціації непрямими,  символічними картинками.

  9. Побудова асоціативного зв’язку між образами елементів.

Q-R код

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.