• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Дошкілля
  • Психолого-педагогічне проектування діяльності дітей молодшого дошкільного віку на тему: «Разом об’єднатися, веселіше гратися»

Психолого-педагогічне проектування діяльності дітей молодшого дошкільного віку на тему: «Разом об’єднатися, веселіше гратися»

Опис документу:
Мета проекту : - у процесі гри формувати в дітей навички спільної діяльності, прищеплювати бажання перебувати в колективі та розвивати здібність до праці, посилювати відчуття згуртованості в групі - створити умов для формування у дітей цілісної картини світу через організацію різних видів діяльності: ігрової, пізнавальної, мовної, художньо-естетичної, продуктивною.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Відділ освіти виконкому Довгинцівської у місті ради

КЗ «ДНЗ (ясла-садок) №111 СТ» КМР

Психолого-педагогічне проектування діяльності

дітей молодшого дошкільного віку

на тему:

«Разом об’єднатися, веселіше гратися»

Підготувала:

Вихователь О.Ю.Розіна

Тривалість проекту: довготривалий

Учасники проекту: діти, вихователі, батьки

Мета проекту :

  • у процесі гри формувати в дітей навички спільної діяльності, прищеплювати бажання перебувати в колективі та розвивати здібність до праці, посилювати відчуття згуртованості в групі

  • створити умов для формування у дітей цілісної картини світу через організацію різних видів діяльності: ігрової, пізнавальної, мовної, художньо-естетичної, продуктивною.

  • теоретично і експериментально обґрунтувати педагогічні умови, що забезпечують у своїй сукупності успішність розвитку емоційної чуйності у дітей раннього віку в процесі формування пізнавальної активності до іграшок.

  • накопичити і збагатити емоційний досвід

  • розвивати мовлення дітей

  • збагачувати словниковий запас через ігрову діяльність.

  • розвивати наочно-дієве мислення, стимулювати пошук нових способів вирішення практичних завдань за допомогою різних предметів (іграшок, предметів побуту).

  • розвивати вміння дітей відтворювати в ігровій діяльності оточуюче, відносини між людьми.

  • виховувати у дітей бережливе ставлення до іграшок.

виховувати у дітей дружні відносини в дитячому колективі.

Задачі проекту:

  • створення умов для ігрової діяльності дітей.

  • допомогти дітям об’єднуватися в групи на основі особистої симпатії.

  • привчати і дотримуватись в процесі гри елементарних правил поведінки.

  • в процесі ігор розвивати у дітей інтерес до оточуючого, спостережливість, мову, збагачувати словниковий запас.

  • викликати інтерес до творчих проявів у грі та ігровому спілкуванні з однолітками.

  • допомагати батькам створювати умови для дітей та розширити знання по керівництву ігрової діяльності.

Очікувані результати :

  • виявляють інтерес до експериментування з різними іграшками;

  • оволодівають знаннями про властивості, якостях і функціональне призначення іграшок;

  • виявляють доброту, турботу, дбайливе ставлення до іграшок;

  • зростає мовна активність дітей в різних видах діяльності;

  • сформовані правила норм поведінки під час колективних ігор.

  • проявляють самостійність, активність, організаторські здібності під час колективних ігор.

  • підвищення професійного рівня педагогів та рівня педкультури батьків;

  • оновлення та поповнення предметно-розвивального середовища (зони, ігри, посібники);

  • збагачення батьківського досвіду прийомами взаємодії і співпраці з дитиною в сім'ї;

  • підвищення компетентності батьків при виборі ігор.

Мотиваційний етап

Мета :

Визначення педагогом теми, цілей і завдань, зміст проекту, прогнозування результату. Обговорення з батьками проекту, з'ясування можливостей, засобів, необхідних для реалізації проекту, визначення змісту діяльності всіх учасників проекту. Розвивати ініціативність. Плекати почуття власної спроможності, цілеспрямованість, наполегливість.

Форми роботи

  1. Підібрати та опрацювати матеріал з даної теми.

  2. Провести діагностування для виявлення вмінь та здібностей дітей.

  3. Бесіда «Іграшки в які ми граємо»

  4. К.б.гра«Кубик на кубик - буде башточка», «Як грають дружні малята»

  5. Читання художнього твору: « Зайчикова хатка»

  6. Створення «Дерева цілей»

  7. Виготовлення «Скриньки - цікавинки»

Інформаційний етап

Мета :

  • накопичувати, розширювати, поглибити та поповнювати знання дітей новою інформацією про, іграшки, ігрову діяльність дітей.

  • Прищеплювати дітям корисні звички чемного поводження в колективі.

  • Вчити правил поведінки під час ігор.

  • Сприяти розвитку мовлення, логічного мислення, пам’яті.

  • Виховувати дружні взаємовідносини в дитячому колективі.

Форми роботи

  1. Бесіда «Цікаво звідки з’явилась іграшка ?»

  2. Сюжетна гра «Вибираємо іграшки для прогулянки»

  3. Гра-роздум «Для чого потрібні іграшки?»

  4. Ігрова ситуація «Поділись іграшками з товаришем»

  5. Психогімнастика «Коло дружби і сміху»

  6. Р.гра «Встаньте діти, встаньте в коло»

  7. Мовленнєва гра «Що іграшка розповість про себе?»

  8. Консультація для батьків «Гра та іграшки в житті дитини»

Репродуктивний етап

Мета :

  • сприяти практичному застосуванню набутих на інформаційному етапі знань, умінь та навичок.

  • створити умови для послідовного перенесення отриманих знань, умінь в самостійну ігрову діяльність.

  • розширити ігрові можливості дітей, вводячи нові сюжетні лінії, атрибути, ігрові персонажі.

Форми роботи

  1. Бесіда «Які ігри я знаю?»

  2. Д.гра «Безпечно - небезпечно»

  3. Сюжетно рольова гра «Поїздка в Країну Гралію»

  4. Читання художньої літератури А. Барто «Іграшки»

-. Загадування загадок про іграшки

-. Читання оповідання «Моя найулюбленіша іграшка»

  1. Словесна гра «Моя найулюбленіша іграшка»

  2. Ігри-забави для дітей

  3. Пальчикова гімнастика «Наші вправні пальчики»

  4. Індивідуальі бесіди з батьками «Значення гри в розвитку і вихованні дитини»

Узагальнюючий етап

Мета:

  • узагальнити та систематизувати знання, вміння та навички, набуті дітьми протягом попередніх етапів.

  • Проаналізувати ігрову діяльність дітей з метю виявлення нових сюжетних ліній, ролей, ігрових дій, змістовно пов’язаних з темою проекту.

Форми роботи

  1. Гра-роздум «Якою була перша іграшка?», «А може з іграшками бути сумно?»

  2. Бесіда «Як грають дружні малята?»

  3. Показ настільного театру «Колобок»

  4. Хороводна гра «Хто у нас хороший»

  5. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення) «Частування для іграшок»

  6. Сюжетно рольова гра «Укладаємо ляльку спати»

  7. Р.гра «Мій дзвінкий, веселий м’яч», «Вертушки»

  8. Д.гра «З чого зроблена іграшка»

  9. Ігрова ситуація «Запроси друга до гри»

Творчий етап

Мета :

  • реалізувати спільний творчий задум, до якого готувалися до попередніх етапах.

  • наповнити процес його втілення спалахом позитивних емоцій

  • розвивати творчий потенціал дітей.

  • заохочувати дітей та батьків оригінальністю.

Форми роботи

  1. Розвага «Кличе в коло гра весела»

  2. Пальчикова гра «Є у нас іграшки»

  3. Гра-забава «сюрприз в іграшці»

  4. Потішки «Як у нашого Данила дудко «Ой, ду-ду»»

  5. Музично театралізована діяльність театр іграшки «Як козлик шукав маму»

  6. Музично дидактична гра «Що звучить?»

  7. С.р.гра «Іграшки приходять в гості»

  8. Творчо-продуктивна діяльність (малювання) «Ми іграшками не тільки граємо, а ще й малюємо»

Рефлексійно-оцінювальний етап

Мета :

  • проаналізувати рівень організації проекту, щ було корисним та цікавим.

  • усвідомити досвід, набутий на попередніх етапах.

  • вправляти в умінні виражати вдячність тим, хто допоміг реалізувати спільний задум, радість за власні успіхи та успіхи дітей.

Форми роботи

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.