Психолого-педагогічна характеристика учнів початкової школи

НУШ

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

15.09.2021

133

20

0

Опис документу:

Психолого-педагогічна характеристика учнів 2-Б класу: загальні відомості про клас, соціально-психологічні особливості учнів, особистісні риси учнів класу, пізнавальні особливості учнів класу, участь батьків у житті класу, школи.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Психолого-педагогічна характеристика класу.



І. Загальні відомості про клас

В  класі навчається  21 учнь, з них - 7 дівчат  і  14 хлопчиків. Учні дотримуються правил поведінки на уроці та перерві. Фізичний розвиток учнів задовільний.  


ІІ.  Соціально-психологічні особливості учнів

Загалом стосунки у класі товариські, приятельські , діти  дружать,  проте і конфліктні ситуації мають місце. Дівчата і хлопці товаришують між собою.   Лідера в класі одноосібного немає. Спостерігається зв’язок з учнями 4 класу. Цьому сприяли загальні ігри.


ІІІ.  Особистісні риси учнів класу

Учнів класу пов’язують спільні інтереси:  ігри на перервах, сусідство на вулиці, сидіння за партою. Товаришують і в школі й поза нею. Яскраво виражена дружня група дівчат.  Діти в основному мають задовільний рівень активності.

Учні можуть організовувати самостійно робоче місце, підготуватись до наступного уроку, прибрати робочі місця після уроків трудового навчання та образотворчого мистецтва, перевдягтись на фізкультуру.

Інколи забувають про чергування в класі та їдальні,  прибирання в ігровому куточку.Не завжди виявляють бажання прибирати за собою. На перервах учні можуть організуватись і пограти в ігри. Діти схвалюють в своїх однокласниках чесність, осуджують грубість, жорстокість. Своє схвалення або осудження вони виказують при спілкуванні між собою та зі старшими.   


IV. Пізнавальні особливості учнів класу 

Всі учні мають правильну мотивацію навчання в школі. Голубов Ігор, Ротар Анастасія інколи не виявляє наміру працювати на уроці.

Хорошi здiбностi до навчання проявляють Баженов Т., Аверчук Д., Таранцева К., Таратенко Д., Саганчук М., Влад В., Горбунова А. Кармазь К., Біла А.

Труднощi пiд час письма має Голубов І., Ротар А., Грабовський М., Новіцька Д..

Практично всі учні вміють читати, списувати, писати під диктовку, виконувати обчислювальні навички.

Самостійно працювати не завжди вдається Бєлякову В.,Бондар А., Кисельову С., Марченко Д., Рязанову М.. Вони потебують допомоги вчителя.

Охайно працює в зошиті Аверчук Д., Баженов Т., Біла А., Влад В., Таранцева К..

Учні - Кармазь К., Марченко Д., Новіцька Д., Румянцев В., Рязанов М. мають нестійку увагу, хоча можуть зосередитись на вказівці вчителя.

Хорошу пам’ять має  Влад В., Румянцев В., Таратенко Д.. Вчать вірші за власним бажанням.

Важко переказувати зміст прочитаного твору Бондар А., Доброву В., Кисельову С., Саганчуку М.

Всім учням подобається виконувати  доручення в класі.


V.  Участь батьків у житті класу, школи            

Батьки деяких учнів зацікавлені в організованості класного колективу, у  навчанні та вихованні своїх дітей, а тому є активними учасниками освітнього процессу. Це родини: Радченко, Баженови, Білі, Бєлякови, Влад, Горбунови, Кисельови, Румянцеви, Рячзанови, Саганчуки, Таранцеви та Таратенко.

Робота батьківського комітету задовільна. Ставлення до школи проявляється у співпраці та взаєморозумінні. Не дуже активні у допомозі. 


VІ. Педагогічні висновки.

  • Брати активну участь у класних та загальношкільних заходах. 

  • Створити позитивний мікроклімат в учнівському колективі.

  • Організовувати колективні творчі справи.

  • Співпрацювати з шкільним психологом.

  • Проводити індивідуальну роботу з учнями та надавати допомогу.

  • Співпрацювати з батьками учнів.



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.