Психолого - педагогічна характеристика на клас вчителем

Опис документу:
У 6 класі навчаються 10 учнів, з них 5 дівчат і 5 хлопців; 10 учнів 2006 року народження. За станом фізичного розвитку майже всі учні класу входять до основної групи з занять фізичної культури. Також є учень (Арапан Андрій) який за станом здоров'я навчається за індивідуальним планом навчання. Стан здоров’я дітей класу – різний.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Психолого-педагогічна характеристика

6 класу

У 6 класі навчаються 10 учнів, з них 5 дівчат і 5 хлопців; 10 учнів 2006 року народження. За станом фізичного розвитку майже всі учні класу входять до основної групи з занять фізичної культури. Також є учень (Арапан Андрій) який за станом здоров'я навчається за індивідуальним планом навчання. Стан здоров’я дітей класу – різний. Найчастіше учні пропускають заняття з причини хвороби. Більшість учнів навчається у даній школі з першого класу. Прибули з інших шкіл: Крамаренко Д., Туливітер І., Черненко Д.

Майже всі учні проживають у благополучних сім’ях. Є діти, які проживають без батька (Черненко Д., Рябченко М., Яхимович В., Губерський В.). Також декілька учнів проживають у багатодітних сім’ях (Слуцький А., Денисенко І., Томенко О., Томенко Т., Рябченко М.). Загалом всі сімї учнів є функціонально-спроможними. Характер відносин між учнями та їхніми батьками нормальний. Більшість дітей виховується у сім'ях, де панує взаєморозуміння та злагода.

За профілем навчання клас – загальноосвітній. Всі учні класу мають доволі непоганий потенціал, але не всім вдається показати себе в повній мірі. Більша частина класу показала неповні результати за підсумками минулого року. Навчальна програма була засвоєна наступним чином: достатній рівень – 2; середній рівень – 6; початковий рівень – 2. Найвищих результатів учні досягли у вивченні історії, фізичної культури, музичного мистецтва, образотворчого мистецтва. Найважче дітям давалися такі предмети: українська мова, українська література, математика, англійська мова. В поточному навчальному році потрібно звернути більшу увагу на ці предмети як дітям, так і батькам, вчителям.

Між учнями триває формування згуртованості; формуються ціннісно-орієнтаційні уподобання, почуття колективізму. В класі є два виражених лідери (Каземіренко Я. та Яхимович В.). В класі розвинуте учнівське самоврядування. Учні класу завжди прислухаються до думки класного керівника. Вчасно виконують розпорядження  та вказівки. Крім офіційного лідера є неофіційні, які намагаються завоювати авторитет силою (бійками) або якимись витівками, які не завжди йдуть на користь формування міжособистісних стосунків у класі. Іноді спостерігається порушення дисципліни учнями як на уроках, так і на перервах та поза школою. Але загалом взаємини між учнями класного колективу ґрунтуються на взаємодопомозі та дружбі. При виконанні спільної справи більшість членів  учнівського колективу виявляють щиру зацікавленість. У будь-яких заходах більш активні дівчата.

Загалом стосунки у класі товариські, толерантні, приятельські. Діти  можуть організувати самостійно справи, підтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуаціях.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»