До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
6
міс.
0
0
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Психолого-педагогічна характеристика колективу 11-А

Опис документу:
Вчитель має вміти писати психолого-педагогічну характеристику учнівського колективу. Відтак, у нагоді може стати ось такий зразок, який , можливо і не є зразковим, проте допоможе Вам у написанні власних психолого-педагогічних характеристик.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Психолого-педагогічна характеристика колективу 11-А

Стан здоров’я дітей: добрий.

Загальний фізичний розвиток: добрий.

Умови життя в родині: добрі.

1. Навчальна діяльність

1. 60% учнів класу проявляють інтерес до навчання, що призводить до гарної успішності. Зауваження викладачів щодо успішності в навчанні незначні.

2. Успішність із різних предметів достатня.

3. Загальний розумовий розвиток – достатній.

4. У процесі навчання виявляють наступні психологічні особливості:

– достатній рівень розвитку мимовільної та довільної пам’яті;

– високий розвиток уяви;

– гарну зосередженість;

достатній рівень сприйняття та осмислення інформації.

5. Виявляють достатній рівень наполегливості в навчанні.

6. Володіють вміннями та навичками самостійної роботи з навчальним матеріалом.

7. Дисципліновані у виконанні поставлених завдань.

8. Дотримуються шкільного розпорядку.

9. Маєють високий рівень розвитку мови та культури мовлення (мають достатній запас слів, високий рівень уміння висловлювати власні думки та обґрунтовувати їх), мають достатній рівень грамотності.

2. Ставлення до праці

1. Мають високі трудові вміння та навички. Проте трапляються випадки, коли неформальні лідери експлуатують аутсайдерів групи.

2. Завжди готові до співпраці, зібрані, активні.

3. Відповідально ставляться до виконання доручень класного керівника та адміністрації школи.

3. Спрямованість особистості

1. Виявляють активну особистісну спрямованість.

2. Мають базові теоретичні знання та навички роботи з комп’ютером.

4. Здібності учнів (види позанавчальної діяльності учнів 11-А класу):

5. Особливості характеру й темпераменту

1. Сором’язливі, ввічливі, добрі. Розважливі (позитивне), не завжди зібрані, зосереджені (негативне).

2. Тип темпераменту – сангвініки (40 %), флегматики (18 %), меланхоліки

(21 %), холерики (21 % ).

6. Взаємовідносини з однокласниками та вчителями

1.Конфліктні стосунки з майже з усіма одноклассниками (поділ на групки).

2. Виявляють повагу до вчителів та до старших за віком.

Рівень розвитку колективу 11-А

Колектив класу 11-А діяльний, проте спокійний; знаходиться на другій стадії розвитку та близькій перспективі. За даними останнього анкетування під час вивчення мікроклімату колективу, активність учнів класу виявилася такою: 45 % дітей проявляють себе надзвичайно активно в житті колективу; 40 % дітей мають середній рівень активності, 15 – низький. 75 % дітей вважають, що колектив згуртований.

Якщо говорити про структуру класу 11-А, то вона має такі структурні компоненти, як староста класу , замстароста. Але така структура існує лише формально. Основним є лідер класу – її староста , який бере на себе основні обов’язки організації діяльності класу та має помітний вплив на однокласників. Щодо характеру міжособистісних стосунків у колективі можна зробити висновок, що у класі відсутні організовані серйозні угрупування, які були б налаштовані проти педагогічних вимог. У класі є незначний відсоток учнів, які зневажливо ставляться до вчителів та однокласників. Особливою згуртованістю цей клас не вирізняється, але порівняно з іншими класами має дружні стосунки, особливо серед хлопців. Між хлопцями стосунки надійні і носять характер взаємопідтримки. Стосунки між учнями базуються на основі дружби та взаємно поважання, хоча є і ізольовані учні, які потребують пильної уваги класного керівника та психолога школи. Взагалі клас можна було б назвати автономним, оскільки більшість зв'язків міжособистісних відносин, замикається всередині класу та не виходить за його межі. Виключенням є ті учні, які в поза навчальний час ведуть активне спілкування в поза навчальних колективах (гуртках, спортивних секціях, компаніях друзів)

Загальні висновки

Проводячи дослідження і свої спостереження , проведеними за 3 тижні проходження практики, я прихожу до висновків, що клас ще не досяг кінцевого етапу свого розвитку, а лише знаходиться на шляху формування класу в колектив. В групі є значний потенціал для цього. На моє запитання, про те «Чи хотіли б вони вчитись у іншому класі?” майже всі відповіли заперечно. Але для цього недостатньо одного бажання стати колективом, тут потрібна важка і наполеглива праця самих учнів над удосконаленням своїх взаємовідносин, ставлення одне до одного. Необхідна діяльність класного керівництва і вчителів по спрямуванню групи в потрібну колію, і обов'язкова допомога батьків. Тому перспектив для роботи багатопрофільної і насиченої ще дуже і дуже багато.

У процесі організації діяльності потрібно застосовувати спеціальну методику, спрямовану на створення і виховання спорідненого колективу.

_____________________ Нікітіна О.О.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.