Психолого-педагогічна характеристика. " Дошкільний вік"

Опис документу:
Для фахівців, які проводять психолого-педагогічне обстеження (психолога, логопеда, дефектолога), для лікаря-психіатра основним документом, що відображає найбільш важливу і суттєву інформацію про дитину, є педагогічна характеристика. Цей документ заповнюється вихователем дошкільного закладу або класним керівником школи, скріплюється підписом керівника установи та печаткою.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Для фахівців, які проводять психолого-педагогічне обстеження (психолога, логопеда, дефектолога), для лікаря-психіатра основним документом, що відображає найбільш важливу і суттєву інформацію про дитину, є педагогічна характеристика. Цей документ заповнюється вихователем дошкільного закладу або класним керівником школи, скріплюється підписом керівника установи та печаткою.

Психолого-педагогічна характеристика

вихованця _____ групи _____ ДНЗ №_

1. Загальні відомості про дитину:

П.І.Б.

Дата народження

Домашня адреса

2. Характеристика сім'ї:

Склад сім'ї: повна, неповна, багатодітна, наявність братів і сестер.

Хто займається вихованням дитини (мати, батько, бабуся, інші)

Чи достатню увагу приділяють вихованню та навчанню дитини?

3. З якого часу відвідує в дошкільний заклад, як протікав період адаптації, чи були тривалі перерви у відвідинах дитячого закладу, з яких причин. Як складаються взаємовідносини з дитячим колективом.

3. Соматичне здоров'я: більш рідко, часто, хворіє простудними захворюваннями, має хронічні порушення здоров'я, погано їсть, важко і неспокійно спить.

4. Характеристика діяльності: навички самообслуговування: чи може самостійно користуватися туалетними приналежностями, вмиватися, мити руки, розчісувати волосся, чи може самостійно одягнутися, роздягнутися, взутися, сором'язливий, зав'язувати і розв'язувати шнурки, користуватися ложкою, виделкою, чи вміє прибирати свої речі і ліжко.

5. Ігрова діяльність: байдужість чи інтерес до іграшок, улюблені ігри, чи розуміє правила гри, чи виконує їх, вносить зміна в зміст гри, доступність уявної ситуації, роль у колективній грі, поведінка у конфліктній ситуації, чи відображає свій досвід в грі, ( не) вміє підтримувати гру.

6. Конструктивна та графічна діяльність: чи вміє правильно збирати матрійку, пірамідку, складати прості фігури за зразком з рахункових паличок, виконувати споруди з кубиків; навички малювання (будинок, дерево, людина та ін), ліплення (скачати кульку, брусок з пластиліну та ін .); зображення вертикальних ліній, горизонтальних ліній, увігнутість ліній, зображення фігурок за зразком)

7. Засвоєння програми вікової групи:

Знання з математики:

- лічба в межах…..;

- володіння підсумковим числом…….;

- лічильні операції…..;

- порівняння множин (більше-менше);

- порівняння за величиною……;

Просторова орієнтація (далеко, близько, більше-менше, високо-низько, вліво-вправо);

Сенсорні еталони:

- знання та розрізнення кольорів, геометричних фігур.

Знання з рідного краю:

-знає своє ім’я, прізвище, імена своїх батьків, назву дитячого садка, вулиці, міста.. Знає та називає державні символи України.

- має уявлення і називає предмети домашнього вжитку, їх деталі і частини, з яких складається предмет. Класифікує предмети чи ні.

- розуміє та встановлює прості причинно-наслідкові звязки

Малювання, ліплення, аплікаці:

- володіє, не володіє, частково володіє навичками малювання, ліплення та вирізання. Вміння тримати олівець, пензлик, ножиці;

- якість виконання робіт (охайні, неохайні, творчі, примітивні)

Рівень сформованості загальної моторики:

- заняття з фізкультури: виконання вправ /незграбно, нечітко, некоординовано – чіткі, координовані);

Заняття з музики: (не відчуває ритм музики, співвідносить чи не співвідносить рухи з музичним тактом.

8. Відношення до трудової діяльності, доручень:

- любить виконувати доручення побутового характеру:

- виконує за вказівкою дорослого;

- виконує охоче, не охоче;

- відмовляється виконувати.

9. Ставлення до занять (Не здатний контролювати свою діяльність, не доводить справу до кінця, заважає педагогу, дітям, швидко виснажується, працює повільно і нерівномірно, темп діяльності швидкий, але діяльність «хаотична і безглузда». Чи приймає допомогу і яку: словесну, практичну, стимулюючу, направляючу, організуючу, навчальну; як долає труднощі, що виникають в процесі діяльності; (не) прагне подолати, кидає роботу, піднімає за іншими, плаче, переживає і нервує, звертається до вихователя, дітям за допомогою, самостійно шукає вихід.)

10. Особистісні особливості: адекватність емоційних реакцій, активність чи пасивність у різних видах діяльності, наявність або відсутність ініціативи, поступливість, дратівливість, пасивність у процесі спілкування з дітьми та дорослими; сором'язливість, примхливість, плаксивість, апатія, нав'язливість, боязкість; переважає позитивний настрій; поведінка: спокійна адекватна ситуації, неспокійна; моральні якості: адекватність відносин до рідних, однолітків, інших людей, почуття прихильності, любові, добра, схильності прийти на допомогу або ображати інших, агресивність, жвавість і т.д., вміння виконувати вимоги дорослих, акуратність, охайність, адекватність емоційних реакцій на схвалення і осуд.

Підпис вихователя, завідувача та печатка установи.

Психолого-педагогічне подання на ІРЦ

Дата заповнення подання ______ 20_______ року

Для дитини-дошкільника:______________________________________________

Прізвище, ім'я, по батькові дитини ____________________________________

Дата народження ___________________________________________________

Місце перебування __________________________________________________

Термін перебування в ДНЗ __________________________________

У якому віці вступив ______________________________________

Оцінка адаптації дитини в групі: а) хороша, б) задовільна, в) недостатня; г) погана, д) інше ____________

Особливості латералізації: а) праворукий; б) ліворукий, в) амбідекстер.

Особливості ігрової діяльності: а) гра відповідає віку, б) гра відповідає більш ранньому віку; в)переважає маніпулятивна гра; г)гра відсутня; д) інше __________________________________________________________________________

Основні труднощі, відмічені в навчанні: а) засвоює програму добре; б) засвоює програму задовільно; в) програму засвоює з труднощами; г) програму не засвоює; д) інше _________________________________________________________________

Сприйняття: а) відповідає віку; б) є порушення зорового сприйняття,

в) є порушення слухового сприйняття; г) комплексні порушення сприйняття; д) інше ______________________________________________________________

Увага: а) без особливостей; б) недостатньо стійка; в) нестійка

Пам'ять (переважає): а) зорова; б) слухова; в) моторна; г) змішана

Пам'ять (проблеми): а)без особливостей; б)повільно запам'ятовує і швидко забуває; в) швидко запам'ятовує і швидко забуває; г) інші проблеми _______________

______________________________________________________________________

Мислення: а) відповідає віку; б) недостатньо кмітливий; в)грубі порушення мислення; г) інше __________________________________________________________

Моторика: а) відповідає віку; б) моторно незграбний, незграбний, в) дефекти тонкої дрібної моторики; г) інше ____________________________________________

Основні труднощі, що відзначаються в спілкуванні: а) труднощів немає; б) не вміє підтримувати гру; в) вважає за краще бути на самоті; г) плаче, малоконтактний з дорослими, дітьми; д) конфліктний: е) інше ____________________________________

Мовленнєвий розвиток: а) мовлення відповідає віку; б) мовлення невиразне; є труднощі звуковимови; в) бідний словниковий запас; г) мовлення граматично неправильну; д) спостерігаються запинки в мовленні; е) мови немає, ж) інше ______________________________________________________________________

Соціально-побутові навички: а) відповідають віку; б) недостатньо сформовані; в) порушені, г) інше ________________________________________________________

Орієнтування в просторі та часі: а) відповідає віку; б) недостатньо сформоване, в) порушене; г) інше ________________________________________________________

Ставлення до занять, діяльність: а) відповідає віку; б) не здатний контролювати свою діяльність, в) непосидючий, не доводить справу до кінця; г) заважає педагогу, дітям; д) швидко виснажується; е) інше ________________________________________

Темп діяльності: а) відповідає віку; б) сонливий і млявий протягом дня; в) темп роботи на заняттях не рівномірний; г) працює повільно і неуважно; д) темп діяльності швидкий, але діяльність «хаотична і безглузда»; е) інше _________________________

Соматичне здоров'я: а) хворіє рідко; б) часто хворіє, простудними захворюваннями; в) має хронічні порушення здоров'я; г) погано їсть, д) важко засинає і неспокійно спить; е) інше __________________________________________________

Додаткові особливості розвитку дитини:

______________________________________________________________________

Загальна оцінка розвитку та поведінки дитини, пропозиції педагога

______________________________________________________________________

Вихователь ___________________________

Завідувач ДНЗ ___________________________

М.П.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!