Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Для фахівців, які проводять психолого-педагогічне обстеження (психолога, логопеда, дефектолога), для лікаря-психіатра основним документом, що відображає найбільш важливу і суттєву інформацію про дитину, є педагогічна характеристика. Цей документ заповнюється вихователем дошкільного закладу або класним керівником школи, скріплюється підписом керівника установи та печаткою.
Психолого-педагогічна характеристика
вихованця _____ групи _____ ДНЗ №_
1. Загальні відомості про дитину:
П.І.Б.
Дата народження
Домашня адреса
2. Характеристика сім'ї:
Склад сім'ї: повна, неповна, багатодітна, наявність братів і сестер.
Хто займається вихованням дитини (мати, батько, бабуся, інші)
Чи достатню увагу приділяють вихованню та навчанню дитини?
3. З якого часу відвідує в дошкільний заклад, як протікав період адаптації, чи були тривалі перерви у відвідинах дитячого закладу, з яких причин. Як складаються взаємовідносини з дитячим колективом.
3. Соматичне здоров'я: більш рідко, часто, хворіє простудними захворюваннями, має хронічні порушення здоров'я, погано їсть, важко і неспокійно спить.
4. Характеристика діяльності: навички самообслуговування: чи може самостійно користуватися туалетними приналежностями, вмиватися, мити руки, розчісувати волосся, чи може самостійно одягнутися, роздягнутися, взутися, сором'язливий, зав'язувати і розв'язувати шнурки, користуватися ложкою, виделкою, чи вміє прибирати свої речі і ліжко.
5. Ігрова діяльність: байдужість чи інтерес до іграшок, улюблені ігри, чи розуміє правила гри, чи виконує їх, вносить зміна в зміст гри, доступність уявної ситуації, роль у колективній грі, поведінка у конфліктній ситуації, чи відображає свій досвід в грі, ( не) вміє підтримувати гру.
6. Конструктивна та графічна діяльність: чи вміє правильно збирати матрійку, пірамідку, складати прості фігури за зразком з рахункових паличок, виконувати споруди з кубиків; навички малювання (будинок, дерево, людина та ін), ліплення (скачати кульку, брусок з пластиліну та ін .); зображення вертикальних ліній, горизонтальних ліній, увігнутість ліній, зображення фігурок за зразком)
7. Засвоєння програми вікової групи:
Знання з математики:
- лічба в межах…..;
- володіння підсумковим числом…….;
- лічильні операції…..;
- порівняння множин (більше-менше);
- порівняння за величиною……;
Просторова орієнтація (далеко, близько, більше-менше, високо-низько, вліво-вправо);
Сенсорні еталони:
- знання та розрізнення кольорів, геометричних фігур.
Знання з рідного краю:
-знає своє ім’я, прізвище, імена своїх батьків, назву дитячого садка, вулиці, міста.. Знає та називає державні символи України.
- має уявлення і називає предмети домашнього вжитку, їх деталі і частини, з яких складається предмет. Класифікує предмети чи ні.
- розуміє та встановлює прості причинно-наслідкові звязки
Малювання, ліплення, аплікаці:
- володіє, не володіє, частково володіє навичками малювання, ліплення та вирізання. Вміння тримати олівець, пензлик, ножиці;
- якість виконання робіт (охайні, неохайні, творчі, примітивні)
Рівень сформованості загальної моторики:
- заняття з фізкультури: виконання вправ /незграбно, нечітко, некоординовано – чіткі, координовані);
Заняття з музики: (не відчуває ритм музики, співвідносить чи не співвідносить рухи з музичним тактом.
8. Відношення до трудової діяльності, доручень:
- любить виконувати доручення побутового характеру:
- виконує за вказівкою дорослого;
- виконує охоче, не охоче;
- відмовляється виконувати.
9. Ставлення до занять (Не здатний контролювати свою діяльність, не доводить справу до кінця, заважає педагогу, дітям, швидко виснажується, працює повільно і нерівномірно, темп діяльності швидкий, але діяльність «хаотична і безглузда». Чи приймає допомогу і яку: словесну, практичну, стимулюючу, направляючу, організуючу, навчальну; як долає труднощі, що виникають в процесі діяльності; (не) прагне подолати, кидає роботу, піднімає за іншими, плаче, переживає і нервує, звертається до вихователя, дітям за допомогою, самостійно шукає вихід.)
10. Особистісні особливості: адекватність емоційних реакцій, активність чи пасивність у різних видах діяльності, наявність або відсутність ініціативи, поступливість, дратівливість, пасивність у процесі спілкування з дітьми та дорослими; сором'язливість, примхливість, плаксивість, апатія, нав'язливість, боязкість; переважає позитивний настрій; поведінка: спокійна адекватна ситуації, неспокійна; моральні якості: адекватність відносин до рідних, однолітків, інших людей, почуття прихильності, любові, добра, схильності прийти на допомогу або ображати інших, агресивність, жвавість і т.д., вміння виконувати вимоги дорослих, акуратність, охайність, адекватність емоційних реакцій на схвалення і осуд.
Підпис вихователя, завідувача та печатка установи.
Психолого-педагогічне подання на ІРЦ
Дата заповнення подання ______ 20_______ року
Для дитини-дошкільника:______________________________________________
Прізвище, ім'я, по батькові дитини ____________________________________
Дата народження ___________________________________________________
Місце перебування __________________________________________________
Термін перебування в ДНЗ __________________________________
У якому віці вступив ______________________________________
Оцінка адаптації дитини в групі: а) хороша, б) задовільна, в) недостатня; г) погана, д) інше ____________
Особливості латералізації: а) праворукий; б) ліворукий, в) амбідекстер.
Особливості ігрової діяльності: а) гра відповідає віку, б) гра відповідає більш ранньому віку; в)переважає маніпулятивна гра; г)гра відсутня; д) інше __________________________________________________________________________
Основні труднощі, відмічені в навчанні: а) засвоює програму добре; б) засвоює програму задовільно; в) програму засвоює з труднощами; г) програму не засвоює; д) інше _________________________________________________________________
Сприйняття: а) відповідає віку; б) є порушення зорового сприйняття,
в) є порушення слухового сприйняття; г) комплексні порушення сприйняття; д) інше ______________________________________________________________
Увага: а) без особливостей; б) недостатньо стійка; в) нестійка
Пам'ять (переважає): а) зорова; б) слухова; в) моторна; г) змішана
Пам'ять (проблеми): а)без особливостей; б)повільно запам'ятовує і швидко забуває; в) швидко запам'ятовує і швидко забуває; г) інші проблеми _______________
______________________________________________________________________
Мислення: а) відповідає віку; б) недостатньо кмітливий; в)грубі порушення мислення; г) інше __________________________________________________________
Моторика: а) відповідає віку; б) моторно незграбний, незграбний, в) дефекти тонкої дрібної моторики; г) інше ____________________________________________
Основні труднощі, що відзначаються в спілкуванні: а) труднощів немає; б) не вміє підтримувати гру; в) вважає за краще бути на самоті; г) плаче, малоконтактний з дорослими, дітьми; д) конфліктний: е) інше ____________________________________
Мовленнєвий розвиток: а) мовлення відповідає віку; б) мовлення невиразне; є труднощі звуковимови; в) бідний словниковий запас; г) мовлення граматично неправильну; д) спостерігаються запинки в мовленні; е) мови немає, ж) інше ______________________________________________________________________
Соціально-побутові навички: а) відповідають віку; б) недостатньо сформовані; в) порушені, г) інше ________________________________________________________
Орієнтування в просторі та часі: а) відповідає віку; б) недостатньо сформоване, в) порушене; г) інше ________________________________________________________
Ставлення до занять, діяльність: а) відповідає віку; б) не здатний контролювати свою діяльність, в) непосидючий, не доводить справу до кінця; г) заважає педагогу, дітям; д) швидко виснажується; е) інше ________________________________________
Темп діяльності: а) відповідає віку; б) сонливий і млявий протягом дня; в) темп роботи на заняттях не рівномірний; г) працює повільно і неуважно; д) темп діяльності швидкий, але діяльність «хаотична і безглузда»; е) інше _________________________
Соматичне здоров'я: а) хворіє рідко; б) часто хворіє, простудними захворюваннями; в) має хронічні порушення здоров'я; г) погано їсть, д) важко засинає і неспокійно спить; е) інше __________________________________________________
Додаткові особливості розвитку дитини:
______________________________________________________________________
Загальна оцінка розвитку та поведінки дитини, пропозиції педагога
______________________________________________________________________
Вихователь ___________________________
Завідувач ДНЗ ___________________________
М.П.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»