Прзентація. Портфоліо вихователя ЗДО

Опис документу:
Портфоліо вихователя ДНЗ (ЗДО) — це добірка матеріалів, які свідчать про досягнення у професійній діяльності. Фактично це папка із систематизованим матеріалом і додатками та мультимедійна презентація, яка стисло зображує основну інформацію виступу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
«Формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку” Проблема над якою працюю:
Слайд № 1

«Формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку” Проблема над якою працюю:

ДІХТЯРЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА Дата народження –05.03._____р Освіта – повна вища, ЧДУ ім. Б.Хмельницького. Спеціальність за дипломом – вчитель українсь...
Слайд № 2

ДІХТЯРЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА Дата народження –05.03._____р Освіта – повна вища, ЧДУ ім. Б.Хмельницького. Спеціальність за дипломом – вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури. Педагогічний стаж -_____ років Стаж на посаді вихователя – ___р. Prezentacii.com

Моє життєве і педагогічне кредо: Саме сьогодні радій! Саме сьогодні чекай найкращого! Саме сьогодні будь вдячний! Саме сьогодні старанно працюй! Са...
Слайд № 3

Моє життєве і педагогічне кредо: Саме сьогодні радій! Саме сьогодні чекай найкращого! Саме сьогодні будь вдячний! Саме сьогодні старанно працюй! Саме сьогодні будь добрим до інших!

Моє есе Щоб бути хорошим вихователем, потрібно перш за все любити дітей, вірити в їх можливості, з душею навчати, та виховувати їх, розвивати в них...
Слайд № 4

Моє есе Щоб бути хорошим вихователем, потрібно перш за все любити дітей, вірити в їх можливості, з душею навчати, та виховувати їх, розвивати в них найкращі якості майбутньої людини. Вихователь це не тільки слово, перш за все для діток потрібно стати прикладом, наставником, другом, а інколи навіть другою мамою. Яким же має бути сьогодні вихователь? Вихователь це не тільки професія – це перш за все покликання душі. Кожен день вихователь віддає частинку свого серця кожній дитині. Кожного дня вихователь повинен приносити в дитячий світ багато нового «незвіданого». І в цей же час вихователь повинен бути: простою, доброю, компетентною, чуйною людиною не тільки для дітей, а й для батьків.

Актуальність проблеми Сенсорний розвиток дитини – це розвиток її відчуттів і сприймань, метою якого є формування уявлень про зовнішні властивості п...
Слайд № 5

Актуальність проблеми Сенсорний розвиток дитини – це розвиток її відчуттів і сприймань, метою якого є формування уявлень про зовнішні властивості предметів: іх форму, колір, розмір,положення у просторі тощо. У перші три роки життя дитини активно розвиваються її органи чуття, при цьому головною умовою повноцінного розвитку дітей раннього віку- є розвиток сенсоріки. Цей період називають “Золотою порою” сенсорного виховання,а обмеження зовнішніх вражень породжує у дитини відчуття “Сенсорного голоду”, уповільнює її розумовий розвиток.

Сенсорний (лат. sensohum — орган чуттів) розвиток дитини — розвиток її відчуттів і сприймання, формування уявлень про властивості предметів (форму,...
Слайд № 6

Сенсорний (лат. sensohum — орган чуттів) розвиток дитини — розвиток її відчуттів і сприймання, формування уявлень про властивості предметів (форму, колір, розмір, положення у просторі тощо).

Програми та методичні посібники
Слайд № 7

Програми та методичні посібники

Сенсорний розвиток: Соціалізація дитини Ознайомлення з сенсорними еталонами Розвиток загальної моторики Інтелектуальний розвиток Розвиток дрібної м...
Слайд № 8

Сенсорний розвиток: Соціалізація дитини Ознайомлення з сенсорними еталонами Розвиток загальної моторики Інтелектуальний розвиток Розвиток дрібної моторики Формування наочних уявлень про предмети та явища дійсності Розвиток усіх психічних процесів

Сенсорне виховання в ранньому віці – основний вид виховання взагалі. Чим менше дитина, тим більше значення в її житті має sensorу досвід. Роль сенс...
Слайд № 9

Сенсорне виховання в ранньому віці – основний вид виховання взагалі. Чим менше дитина, тим більше значення в її житті має sensorу досвід. Роль сенсорного виховання у розвитку дітей дошкільного віку безперечна: 9/10 усього їхнього розумового багажу – результати діяльності органів чуття. До головних завдань сенсорного виховання належать формування у дітей системи перцептивних (обстежувальних) дій; формування системи сенсорних еталонів; розвиток вміння самостійно використовувати сенсорні еталони у власній діяльності.

Досягнення мети сенсорного виховання досягається завдяки вирішенню наступних завдань: формування орієнтувально-пошукової діяльності (вміння виді- л...
Слайд № 10

Досягнення мети сенсорного виховання досягається завдяки вирішенню наступних завдань: формування орієнтувально-пошукової діяльності (вміння виді- ляти, порівнювати, об’єднувати предмети в групи тощо); ознайомлення дітей із сенсорними еталонами (форми, кольору, розміру), з розмаїттям звуків, фактур, смаків, температур тощо; поєднання сенсорного досвіду дитини зі словом, яке позначає власне те, що сприймається, допомагає закріпити в уявленні образи предметів, якостей, властивостей, відношень, що робить їх більш чіткими, систематизованими та узагальненими.

Для організації навчально-ігрової діяльності з сенсорного розвитку дитини використовуються 5 видів дидактичних іграшок: для нанизування (різні піра...
Слайд № 11

Для організації навчально-ігрової діяльності з сенсорного розвитку дитини використовуються 5 видів дидактичних іграшок: для нанизування (різні пірамідки); об’ємні геометричні; для вкладання та викладання; різні форми (конуси, куби, циліндри); збірно-розбірні (мотрійки, бочата, яйця тощо), а також предмети та іграшки спеціально підібрані за будь-якими якостями.

Знайомлю з основними різновидами властивостей: Колір - червоний, синій, жовтий, зелений, оранжевий, фіолетовий, чорний і білий; форма - коло, квадр...
Слайд № 12

Знайомлю з основними різновидами властивостей: Колір - червоний, синій, жовтий, зелений, оранжевий, фіолетовий, чорний і білий; форма - коло, квадрат, трикутник, овал, прямокутник; величина - великий, маленький, середній, однаковий (такий же) за величиною; звуки - звучання різних дитячих музичних інструментів, музичних творів, людської мови різної гучності; елементарна кількість (без ліку) - багато, мало, один, ні одного, стільки ж; і т.д.

Знайомлячи малюка з різними властивостями предметів, потрібно пам'ятати, що поки не варто в обов'язковому порядку домагатися запам'ятовування і вжи...
Слайд № 13

Знайомлячи малюка з різними властивостями предметів, потрібно пам'ятати, що поки не варто в обов'язковому порядку домагатися запам'ятовування і вживання назв цих властивостей. Головне, щоб дитина вміла враховувати властивості предметів під час дій з ними. Дорослий, займаючись з дитиною, вживає назви форм і кольорів, але не вимагає цих назв від малюка.

Основні ознаки предметів потрібно вивчати на різних рівнях, з поступовим підвищенням складності: спочатку це практичний рівень, коли малюк має можл...
Слайд № 14

Основні ознаки предметів потрібно вивчати на різних рівнях, з поступовим підвищенням складності: спочатку це практичний рівень, коли малюк має можливість маніпулювати предметом або іграшкою; потім я використовую картонні фігурки і картки з настільних ігор, які дитина також може брати в руки, перекладати їх ; тільки після проходження двох попередніх рівнів стає можливим виконання графічних завдань, а також виконання усних вправ.

Знайомство з кольором: 1. Порівняння предметів за кольором (без називання): • практичне співвіднесення - порівняння предметів при їх безпосередньом...
Слайд № 15

Знайомство з кольором: 1. Порівняння предметів за кольором (без називання): • практичне співвіднесення - порівняння предметів при їх безпосередньому зближенні; • зорове співвіднесення - сприйняття кольору на відстані. 2. Називання кольору - закріплення уявлень про колір у слові-назві.

Потребами сьогодення продиктована необхідність тісніше інтегрувати родинне і суспільне дошкільне виховання. З цією метою я провожу: батьківські збо...
Слайд № 16

Потребами сьогодення продиктована необхідність тісніше інтегрувати родинне і суспільне дошкільне виховання. З цією метою я провожу: батьківські збори, консультації, бесіди та дискусії, дні відкритих дверей, перегляди батьками окремих форм роботи з дітьми; Використовую засоби наочної пропаганди: інформаційні бюлетені, батьківські куточки, тематичні стенди, фотовиставки та ін.), залучаються батьки до проведення свят, розваг. Батьки виступають не як експерти чи спостерігачі роботи педагогів, а в ролі їхніх рівноправних партнерів і союзників. Стосунки з ними будуються на засадах відвертості, взаєморозуміння Робота з батьками

Діагностика рівня сформованості знань про властивості предметів у дітей раннього віку 2013/2014 навчальний рік   Вересень Травень
Слайд № 17

Діагностика рівня сформованості знань про властивості предметів у дітей раннього віку 2013/2014 навчальний рік   Вересень Травень

Таким чином, можна зробити висновок про те, що процес виховання сенсорної культури у дітей раннього  раннього віку проходить успішно 
Слайд № 18

Таким чином, можна зробити висновок про те, що процес виховання сенсорної культури у дітей раннього  раннього віку проходить успішно 

Моя фотогалерея
Слайд № 19

Моя фотогалерея

Створення середовища
Слайд № 20

Створення середовища

Слайд № 21

Дякую за увагу!
Слайд № 22

Дякую за увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Цифрові практики Нової української школи: створення освітнього відеопроєкту»
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.