Прзентація до уроку з Всесвітньої історії в 9 класі за темою: "США в першій половині XIX століття.Причини та передумови громадянської війни."

Опис документу:
Прзентація до уроку з Всесвітньої історії в 9 класі за темою: "США в першій половині XIX століття.Причини та передумови громадянської війни" містить в собі візуальне тематичне супроводження уроку. Малюнки, карикатури, алгоритм аналізу карикатур, схеми, завдання тощо

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Перший президент США Джордж Вашингтон пояснював дизайн прапора: «Зірки ми взяли з небес, червоний колір — колір нашої батьківщини, білі смуги, які ...
Слайд № 2

Перший президент США Джордж Вашингтон пояснював дизайн прапора: «Зірки ми взяли з небес, червоний колір — колір нашої батьківщини, білі смуги, які його розділяють, означають, що ми відокремилися від неї; ці білі смуги увійдуть до історії як символ свободи».

Сполучені Штати Америки в першій половині XIX століття. Передумови та причини громадянської війни
Слайд № 3

Сполучені Штати Америки в першій половині XIX століття. Передумови та причини громадянської війни

Цілі: Після уроку учень зможе: - називати та показувати на карті напрями територіальної експансії США в першій половині ХІХ ст; - характеризувати о...
Слайд № 4

Цілі: Після уроку учень зможе: - називати та показувати на карті напрями територіальної експансії США в першій половині ХІХ ст; - характеризувати основні напрями соціально-економічного та політичного розвитку; - пояснювати поняття: доктрина Монро, промислова першість, фермер, фермерське господарство, рабство, дискримінація, плантатори, плантаційне господарство, расизм, аболіціонізм, громадянська війна; - порівнювати особливості розвитку Півдня та Півночі США; - називати прояви кризи в політиці та суспільстві США; - визначати передумови та причини Громадянської війни та висловлювати власну думку; - давати оцінку ролі А. Лінкольна, В. Шермана; - робити висновок про важливість джерел отримання інформації, каналів її отримання критичного ставлення до сталих уявлень про історичні події та діячів.  

Подивіться на ці два малюнка і дайте відповідь на питання: Скільки часу, на вашу думку, пройшло між подіями на цих малюнках?  
Слайд № 5

Подивіться на ці два малюнка і дайте відповідь на питання: Скільки часу, на вашу думку, пройшло між подіями на цих малюнках?  

Перевірка домашнього завдання 1. Знайти в кількох джерелах інформацію про доктрину Монро та підготувати коротку інформативну доповідь 2. Зробити ан...
Слайд № 6

Перевірка домашнього завдання 1. Знайти в кількох джерелах інформацію про доктрину Монро та підготувати коротку інформативну доповідь 2. Зробити аналіз отриманої від вчителя карикатури за алгоритмом та пояснити на уроці її значення

Слайд № 7

Алгоритм аналізу карикатур 2 Чи впізнаєте ви персонажів карикатури? Завдяки чому? Що вони роблять? Як вони одягнені? Наскільки реалістично чи гіпер...
Слайд № 8

Алгоритм аналізу карикатур 2 Чи впізнаєте ви персонажів карикатури? Завдяки чому? Що вони роблять? Як вони одягнені? Наскільки реалістично чи гіперболізовано зображені персонажі? 1 Розгляньте уважно карикатуру. Яка дата її створення? Якій історичній події чи якому явищу вона присвячена? 3 Опишіть предмети, зображені на карикатурі. Наскільки реалістично чи нереалістично вони зображені? 4 Визначте символи, використані в карикатурі. Що вони означають? Чому художник помістив їх у малюнок? 5 Яке ставлення відображає карикатурист до персонажів чи події? 8 Яку нову інформацію ви дізналися під час аналізу карикатури? Як вона співвідноситься з попередніми знаннями? 7 Що ви знаєте про цю історичну подію, явище, зображених на карикатурі історичних осіб з інших джерел інформації? 6 Чи згодні ви з інтерпретацією персонажів, подій, явищ, яку подає автор карикатури?

Зростання території США у першій половині XIX ст.
Слайд № 9

Зростання території США у першій половині XIX ст.

Територіальні зміни в США у 1803—1861 рр.:
Слайд № 10

Територіальні зміни в США у 1803—1861 рр.:

Особливості соціально-економічного розвитку США в першій половині XIX століття
Слайд № 11

Особливості соціально-економічного розвитку США в першій половині XIX століття

Північ
Слайд № 12

Північ

Південь
Слайд № 13

Південь

Соціально-економічний розвиток на в США початку ХІХ століття Вправа: Факти та судження Прочитайте речення та відмітьте чим є кожне з них: факт, фак...
Слайд № 14

Соціально-економічний розвиток на в США початку ХІХ століття Вправа: Факти та судження Прочитайте речення та відмітьте чим є кожне з них: факт, факт з джерелом чи судження. Правильна відповідь тільки одна. № Речення Факт Факт з джерелом Судження 1 На Півночі було поширене фермерське сільське господарство 2 10 травня 1869 року забили «останній цвях» в місті Промонторі-Саміт в будівництві національної транспортної мережі, вказано насайтізалізничного транспорту 3 На Півдні вирощували на плантаціях бавовну, тютюн, кукурудзу, цукровий тростянець і використовували працю чорношкірих рабів 4 Промисловість, транспорт, використання сільськогосподарської техніки на Півдніочевидно булирозвинуті надто слабко 5 У1850-1850 роках населення США збільшилося у 4 рази: з 5,3 млн до 23 млн. осіб 6 На Півдніна початкуXIXстоліття США поширилася ідея расизму, як повідомляєсайт борців за права_rasovа_diskriminacii_ 7 Для американського суспільства тема рабства залишається непростою та болючою 8 Рабовласницький Південь відрізнявся від підприємницької Півночі 9 11 лютого 1809 року Роберт Фултон запатентував пароплав, вказанона сайтісудоплавства 10 Плантаторам простіше, мабуть, було використовувати працю рабів, ніж купувати нові сучасні машини

Особливості політичного устрою в США в першій половині XIX століття - за формою територіального устрою - федерація - за формою правління – президен...
Слайд № 15

Особливості політичного устрою в США в першій половині XIX століття - за формою територіального устрою - федерація - за формою правління – президентська республіка - законодавча влада – Конгрес: Сенат та Палата представників виконавча влада – президент - 1828 р. заснування Демократичної партіі (представники інтересів плантаторів, підприємців, фінансистів) - 1854 р. засновано Республіканську партію ( представники інтересів буржуазії, фермерів)

Слайд № 16

У середині ХІХ ст. суперечності між Півднем та Північчю США загострилися і переросли в Громадянську війну, боротьбу між громадянами однієї країни. ...
Слайд № 17

У середині ХІХ ст. суперечності між Півднем та Північчю США загострилися і переросли в Громадянську війну, боротьбу між громадянами однієї країни. Громадянська війна була викликана різними причинами: •     боротьба з рабством; •     протистояння капіталістичного й патріархального шляхів розвитку; •     несумісніссть екстенсивного плантаторського господарства та інтенсивного капіталістичного; •     боротьба міської ідеології Півночі з сільською ідеологією Півдня; •     посилення впливу Півдня у федеральній владі

Цілі: Після уроку учень зможе: - називати та показувати на карті напрями територіальної експансії США в першій половині ХІХ ст; - характеризувати о...
Слайд № 18

Цілі: Після уроку учень зможе: - називати та показувати на карті напрями територіальної експансії США в першій половині ХІХ ст; - характеризувати основні напрями соціально-економічного та політичного розвитку; - пояснювати поняття: доктрина Монро, експансіонізм, промислова першість, фермер, фермерське господарство, рабство, дискримінація, плантатори, плантаційне господарство, расизм, аболіціонізм, громадянська війна - порівнювати особливості розвитку Півдня та Півночі США; - називати прояви кризи в політиці та суспільстві США; - визначати передумови та причини Громадянської війни та висловлювати власну думку; - давати оцінку ролі А. Лінкольна, В. Шермана; - робити висновок про важливість джерел отримання інформації, каналів її отримання критичного ставлення до сталих уявлень про історичні події та діячів.  

Дякую і домашнє завдання 1.П. 8 прочитати, заповнити таблицю 2. Скласти статтю про А. Лінкольна згідно журналістських стандартів.
Слайд № 19

Дякую і домашнє завдання 1.П. 8 прочитати, заповнити таблицю 2. Скласти статтю про А. Лінкольна згідно журналістських стандартів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!