ПРОГРАМА САМОРЕАЛІЗАЦІЇ особистості "Південна Америка"

Опис документу:
ПРОГРАМА САМОРЕАЛІЗАЦІЇ особистості "Південна Америка" Програма мотивує учнів на вивчення теми та надає змогу учням самостійно обирати тип діяльності та визначати який бал можна отримати за виконану роботу. Оцінювання розроблено у рейтинговій системі оцінювання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема

7 клас

2009

Перевір свої знання та вміння

Зміст завдання

Самооцінка

1

Визнач внесок перелічених нижче дослідників у вивчення материка: Христофор Колумб, Амеріго Веспуччі, Олександр Гумбольдт, Чарльз Дарвін

2

Чому високі гори знаходяться на заході Південної Америки?

3

Чи є на материку пустелі, адже він найвологіший з усіх материків Землі? Якщо є, то спробуй встановити причи­ни їх утворення

4

Чому річка Амазонка є

найповноводнішою у світі?

5

Хто такі «метиси», «мулати», «самбо»?

6

Чи правда, що води Амазонки поміт­ні в Атлантичному океані на відстані 300 кілометрів від узбережжя? Чому?

7

Які території на материку отримали назви — «пампа», «сельва», «льянос», «кампос», «парамос»? Яке походження мають ці назви?

8

Визнач за картами атласу і назви міста-мільйонери які є на материку.

В яких країнах вони знаходяться?

9

Батьківщиною яких культурних рослин є Південна Америка?

10

За допомогою карт атласу визнач

най­більші (дві) та найменші (дві) країни на материку. Як називаються їх столиці?

Ти добре впорався із завданнями і досяг чудових результатів. Поділись своїми здобутками з учнями класу і

попроси їх оцінити твою роботу.

Оцінка учнів

Самооцінка

Оцінка вчителя

Любий друже! Юний досліднику!

Чи готовий ти вирушити в подорож до далекого,

невідомого, ці­кавого та захоплюючого материка?

Південна Америка — материк неповторний та унікальний. Досліджу­вати його, мабуть, буде дуже корисно і необхідно, адже він дуже схожий і багато чим відрізняється від інших материків планети Земля.

Вважаємо, що тобі буде досить цікаво працювати і виконувати різноманітні завдання, що стосуються вивчення цього материка.

Сміливо вирушай у далеку подорож. Бажаємо тобі успіхів у від­критті нового і невідомого!

Перш ніж поринути в наукові дослідження, згадай, що таке погода, клімат, акваторія, проміле, гумус, дельта, пасати, савана, циклон.

Ти маєш гарний теоретичний багаж . Тож уперед!

Зверни увагу! За результатами вивчення навчального матеріалу з теми «Південна Америка» ти будеш:

Знати особливості природи і населення материка і фактори, що мали вплив на їх формування.

Познайомишся з видами господарської діяльності людини на ма­терику.

Вмітимеш визначати взаємозалежності між компонентами географічної оболонки на прикладі материка Південна Америка.

Навчишся порівнювати особливості природи материка з природою інших материків.

Домашнє завдання

Випереджальні творчі завдання — підготувати повідомлення про дослід­ників материка Південна Америка (Амеріго Веспуччі, Фернандо Магеллан, Ель-Кано, Васко Нуньєс де Бальбоа, Фран-сиско Пісарро, Ернан Кортес, Франсиско де Орельяна, Гонсало Хіменес де Кеса-да, Олександр Гумбольдт, Роберт Герман Шомбургк та ін.). Підготувати ма­теріал, що стосується топоніміки — походження назв географічних об'єк­тів на материку

Параграф §§29-30-31-32-33-34-35

Творчі завдання (одне на вибір учня):

1. Підготувати повідом­лення та намалювати одного з представ-

ників рослинного чи тваринно­го

світу материка.

2. На­писати «Листа двієчника» з Південної Америки.

3. Скласти кросворд за матеріалами, що вже ви­вчено.

4. Підготувати повідомлення про корінне та чужинницьке населен­ня материка

Визнач, які потрібно виконати домашні завдання,

вибери варіанти творчих завдань, що зацікавили тебе.

Графік вивчення теми«Південна Америка»

Уважно попрацюй з графіком, визнач

терміни навчальної роботи і розрахуй власний час.

Дата проведення

Тип міні-модуля

Зміст роботи

Кількість балів

1

У-М

Випереджальні завдання

Географічний диктант

Відповіді на уроці

12

10

6

2

З-П

Робота в групах

Географічний диктант

Відповіді на уроці

10

12

6

3

З-П

Робота в групах

Випереджальні завдання

Кросворд

10

12

6

4

А-П

Тест

Випереджальні завдання

6

12

5

О-С

«Лист двієчника»

Пам'ятка мандрівника

Відповіді на уроці

12

12

6

6

А-П

Практична роботи

Географічний диктант

12

12

7

А-П

Контурна карта

Кросворд

Завдання міні-підручника

10

6

12

Завдання індивідуальних програми

самореалізації

Відповіді на уроці

12

6

8

С-У

Завдання індивідуальних програми самореалізації

12

9

К-Р

Завдання міні-підручника

12

Разом

240

Оцінка

Кількість балів

Оцінка

Кількість балів

12

240-220

6

119-100

11

219-200

5

99-80

10

199-180

4

79-60

9

179-160

3

59-40

8

159-140

2

39-20

7

139-120

1

19-0

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»