• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Програма проведення МАЙСТЕР-КЛАСУ ««РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАКТИЧНОГО СПРЯМУВАННЯ КУРСУ МАТЕМАТИКИ ЧЕРЕЗ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТЕКСТОВИХ ЗАДАЧ НА ВІДСОТКИ НЕТРАДИЦІЙНИМИ МЕТОДАМИ»

Програма проведення МАЙСТЕР-КЛАСУ ««РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАКТИЧНОГО СПРЯМУВАННЯ КУРСУ МАТЕМАТИКИ ЧЕРЕЗ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТЕКСТОВИХ ЗАДАЧ НА ВІДСОТКИ НЕТРАДИЦІЙНИМИ МЕТОДАМИ»

Опис документу:
Автор: вчителька математики ДЕНИСЕНКО НАТАЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА, Павлівська СЗШ Дніпропетровської області Васильківського району. Матеріал містить програму МАЙСТЕР-КЛАСУ ««РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАКТИЧНОГО СПРЯМУВАННЯ КУРСУ МАТЕМАТИКИ ЧЕРЕЗ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТЕКСТОВИХ ЗАДАЧ НА ВІДСОТКИ НЕТРАДИЦІЙНИМИ МЕТОДАМИ».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Відділ освіти Васильківської районної державної адміністрації

Павлівська СЗШ

МАЙСТЕР-КЛАС

««РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАКТИЧНОГО СПРЯМУВАННЯ КУРСУ МАТЕМАТИКИ ЧЕРЕЗ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТЕКСТОВИХ ЗАДАЧ НА ВІДСОТКИ НЕТРАДИЦІЙНИМИ МЕТОДАМИ»

Автор майстер-класу: Денисенко Наталя Олександрівна, вчитель математики вищої категорії Павлівської СЗШ, вчитель-методист.

Мета:

  • Презентація досвіду роботи з питань методики розв’язування задач на відсотки.

  • Підвищення професійного рівня і обмін передовим педагогічним досвідом учасників майстер-класу.

  • Узагальнення і систематизація математичних методів розв’язування текстових задач прикладного змісту на відсотковий вміст речовини.

  • Популяризація нетрадиційних методів і прийомів, які є ефективними при розв'язуванні текстових задач на змішування (сплави) будь-якої кількості речовин.

Категорія учасників: учителі математики Васильківського району

Обладнання та матеріали: комп’ютер, мультимедійний проектор, дошка, слайдова презентація, роздатковий матеріал для роботи в групах учасників майстер-класу.

09.00 – 09.30 – Приїзд учасників.

10.00 – Початок роботи майстер-класу.

Хід майстер-класу

  1. Представлення і характеристика вчителя, який презентує свій досвід.

(Директор школи Міхєєва Н.М.)

  1. ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ вчителя математики вищої кваліфікаційної категорії, «вчителя-методиста» Денисенко Н.О.

  1. Вступна частина. Мотивація діяльності. Актуальність обраної теми.

  2. Розв’язування задач на відсотковий вміст речовини.

  3. Робота в групах.

  4. Обмін досвідом учасників майстер-класу.

  5. Вироблення методичних рекомендацій.

  1. Підсумки роботи. Стратегія «Вільний лист». Відповісти на питання і оцінити за 5-бальною шкалою:

  • актуальність теми;

  • науковість змісту;

  • організацію заняття;

  • його практичну значимість;

  • що було найбільш корисним?

  • Ваші побажання.

12.00 – Завершення роботи майстер-класу. Відїзд учасників.

«ПРАВИЛО ХРЕСТА». КВАДРАТ ПІРСОНА

p1

р – p2

Р

p2

p1 – р

Зліва на кінцях відрізків записують вихідні масові частки розчинів (зазвичай зліва вгорі – велика), на перетині відрізків – задана, а праворуч на їх кінцях записуються різниці між вихідними і заданими масовими частками. Отримані масові частини показують, у якому відношенні треба злити вихідні розчини.

p1 р – p2

р

p2 p1 – р

Задача. Деякий сплав складається із двох металів, що входять до його складу у співвідношенні 1:2, а інший містить ті самі метали у співвідношенні 2:3. Скільки частин кожного сплаву потрібно взяти, щоб одержати третій сплав, який містить ті самі метали у співвідношенні 17: 27 ?

Відповідь: 9 частин і 35 частин.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»