Програма корекційно-розвивальних занять для учнів першого класу (заняття 7)

Опис документу:
ЗАНЯТТЯ 7 Тема. Підвищення ефективності спілкування. Мета: робота над підвищенням ефективності спілкування, вмінням читати міміку. Розвивати творче мислення, уяву. Діагностика розумової працездатності та увага.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ЗАНЯТТЯ 7

ТемаПідвищення ефективності спілкування.

Мета: робота над підвищенням ефективності спілкування, вмінням читати міміку. Розвивати творче мислення, уяву. Діагностика розумової працездатності та увага.

ХІД ЗАняття

1. Активізація емоційного стану

Вправа «Мімічна гімнастика» (Вивчення міміки обличчя та пов'язаних з нею емоційних станів людини, тренінг виразної міміки.)

Дітям пропонуються вправи для мімічних

м'язів обличчя.

1. Зморщити чоло, підвести брови (здивування).

2. Розслабитися. Тримати чоло гладеньким упродовж 1 хв.

3. Насупити брови (злоба).

4. Розслабитися. Повністю розслабити брови, заплющити очі (байдужість).

5. Широко розкрити очі, відкрити рот, рук стиснути в кулаки, все тіло напружене (страх).

6. Розслабитися. Розслабити повіки, щок (лінощі, хочеться подрімати).

7. Розширити ніздрі, зморщити носа (бридливість, вдихаю неприємний запах).

8. Розслабитися. Посміхнутися, підморгнути (весело, ось я який).

Рефлексія попереднього заняття

2. Основна частина

Бесіда «Способи покращення настрою»

 —Як можна самому собі покращити поганий настрій, якими способами?

— Пригадайте випадок, коли у вас був дуже поганий настрій, а потім він швидко змінився на кращий.

Гра  «Зайве слово» (Розвиток творчого мислення.)

Завдання — знайти зайве слово і пояснити, чому воно зайве.

1. Щука, карась, окунь, рак.

2. Ромашка, конвалія, бузок, дзвіночок.

3. Сашко, Миколка, Марія, Тетянка, Єгорова

4. Гілка, яблуко, квітка, пташка, виноград.

5. Заєць, лось, кабан, вовк, ягня.

6. Вухо, обличчя, ніс, рот, око.

7. Ведмідь, тигр, кішка, лев.

8. Змія, павук, ящірка, дерево, равлик.

9. М'яч, ковзани, гойдалка, ключка.

10. Гусак, лебідь, павич, курка, кролик.

11. Диван, ліжко, шафа, парта, зошит.

12. Молоко, вершки, сир, сало, сметана.

Робота з казкою «Скорпіон та Черепаха» (Прочитати частину казки.)

Якось повзла по дорозі Черепаха. Раптом з-за каменя виліз Скорпіон:

— Черепахо, візьми мене з собою.

— Ходімо, — каже Черепаха. — Будеш моїм товаришем.

Повзли вони, повзли й дісталися берега річки. Черепасі вода не перешкода. Увійшла вона в річку й попливла. Потім озирнулася і бачить: її приятель метушиться на березі, а увійти у воду боїться, бо не вміє плавати.

«Недобре кидати товариша», — подумала Черепаха й повернула назад. Посадила Скорпіона собі на спину й попливла до протилежного берега. Раптом Скорпіон у неї на спині завовтузився.

—Чого тобі? — питає Черепаха.

—А мені дуже закортіло вжалити тебе. Така в нас, Скорпіонів, звичка—кусати всіх.

Що відповіла черепаха? Що вона зробила? Придумати кінцівку. Зачитати кінцівку казки:

—Але ж ми з тобою друзі! — вигукнула Черепаха. —А друга хіба можна кусати?

— Нам, скорпіонам, байдуже кого кусати — друга чи ворога.

— Твоє жало для мого панцира — все одно що маленька колючка для кам'яної брили, — сказала Черепаха. — Тільки знай, що в кожного свої звички. Я, наприклад, дуже люблю пірнати. Тож вибачай!

І вона занурилася глибоко у воду. А з нею пірнув і зухвалий Скорпіон.

Робота з фігурними таблицями (Діагностика розумових здібностей та уваги.)

Робота з таблицею триває впродовж 2 хв. Інструкція: «Продивляйтеся уважно фігурки, відшукайте серед них три: прапорець, трикутник, кружечок. У трикутнику ставте тире, у кружечку — плюс, у прапорці — крапку». Оцінювання проводиться за кількістю проглинутих фігур та кількістю помилок.

Рефлексія заняття

Емоційна розрядка в кінці заняття.

Під час прослуховування пісеньки з мультфільму «Пластилінова ворона» зображувати танцювальними рухами все те, про що співається у пісні. 

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!