Програма корекційно-розвивальних занять для учнів першого класу (заняття 4)

Опис документу:
Тема. Подолання сором'язливості. Мета: працювати над подоланням сором'язливості дітей, створенням сприятливого психологічного мікроклімату. Гармонізація емоцій. Розвиток творчого мислення,за допомогою корекційно-розвивадь-них вправ та ігор знімати емоційне напруження, створювати психологічний комфорт на уроці

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ЗАНЯТТЯ 4

ТемаПодолання сором'язливості.

Мета: працювати над подоланням сором'язливості дітей, створенням сприятливого психологічного мікроклімату. Гармонізація емоцій. Розвиток творчого мислення.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Емоційне долучення

Етюд «Дружба починається з усмішки»

Учні, що сидять за однією партою, беруться за руки, дивляться один одному у вічі і дарують по черзі мовчки найприємнішу, найщирішу усмішку.

Рефлексія попереднього заняття

1.     Основна частина

 Вправа «Весела зарядка»

Для того, щоб машина почала працювати, необхідно завести двигун. Коли людина спить, то вона схожа на вимкнену машину (діти «сплять»). Тіло стомлюється за день і йому потрібен відпочинок — сон. Але попереду новий день, і попереду багато, дуже багато цікавих справ та пригод. Необхідно підготувати себе до них — увімкнути, завести своє тіло. Швидше прокидаймося. Кожен з вас — господар свого тіла.

Ви — кошенятка, що прокинулися, витягуєте по черзі передні та задні лапки.

А тепер ми тигри, що прокрадаються в хащах.

Станемо тоненьким стебельцем, на яке дме вітер.

А тепер глибоко вдихнемо і перетворимося на повітряні кульки. Ще трішечки — і ми полетимо.

Потягнемося вгору, як жирафи.

А тепер ми — маятники. Важкі бронзові маятники у старовинних годинниках. Похитаємося з боку в бік — і нам на все вистачить часу.

Запустимо літак. Крутимо пропелер щосили.

Яка з ваших двох ніг сьогодні вище підстрибне —ліва чи права?

Присядь п'ять разів! Молодець! Весь день тепер буде нашим! Хоча можна і не робити зарядку, а повзати цілий день, як черепаха.

Етюд «Ховайтеся»

(Спочатку проводиться бесіда про те, як птахи та звірі зустрічають прихід зими, а потім діти слухають текст під легку музику.)

Холодно стає, холодно! На ставку вода замерзає. Хвостатий тритон пішов давно із ставу в ліс і забився під кору гнилої колоди. Жаби пірнають, зариваються в намул. Змії зариваються під коріння в мох. Голодно стає, голодно! Кажани ховаються в дупла, печери, на горища. їм уже нічого їсти, зникли метелики, мухи, комарі. Розтовстілий борсук рідше виходить із теплої й чистої нори. Мурашки заліплюють входи-вихо-ди свого високого містечка. Тиснуться докупи в самій глибині його, де тепліше. Риба зграями нагромаджується в ковбанях і глибоких підводних ямах. Мороз невеликий, та застерігає, бо може зима враз скувати землю й воду. Куди ж тоді подінешся?

Вправа «Магазин іграшок»

Діти діляться на покупців та іграшок. Діти-іграшки сідають у ряд, зображуючи товар, розставлений на полицях у магазині. Продавець підходить до кожної дитини і запитує, якою іграшкою вона буде. Кожен учасник гри повинен сам придумати, яку іграшку він зображуватиме. Покупець повинен відгадати іграшку, що йому показують. Хто не вгадає, той іде без покупки.

Тест «Конструктивний малюнок  людини геометричних фігур»

Дітям роздають по десять трикутників, десять квадратів, десять кружечків, вирізаних з кольорового паперу. Вони повинні з них вибрати лише десять елементів, з яких сконструювати фігуру людини. Потім геометричні фігурки наклеїти на папір.

Рефлексія заняття

Ритуал прощання

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!