і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Профілактика правопорушень

Перегляд
матеріалу
Отримати код

  1. Вся профілактична робота щодо попередження правопорушень та злочинності в школі направлена на виконання обласного Комплексного плану заходів з профілактики бездоглядності та правопорушень серед дітей.

       

Адміністрація школи контролює організацію роботи класних керівників,  органів учнівського самоврядування, керівників гуртків, батьківського активу, соціально-психологічної служби школи, шкільної бібліотеки. .З цією метою видаються накази по школі: «Про стан і заходи щодо поліпшення роботи з попередження правопорушень, злочинності серед учнів школи», «Про організацію роботи з профілактики та запобігання жорстокого поводження з дітьми», «Про затвердження заходів и щодо запобігання насильству над дітьми», «Про заборону тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії та пропаганду здорового способу життя»,  «Про організацію контролю відвідування учнями школи», «Про стан право виховної роботи в школі», «Про створення Штабу з профілактики правопорушень серед неповнолітніх», « Про проведення громадського огляду умов утримання, виховання і навчання неповнолітніх» та інші.

Педагогічним колективом спільно з органами учнівського самоврядування, представниками батьківської громадськості регулярно проводяться рейди «Урок», Сім’я», «Дозвілля». За результатами видаються відповідні накази.

У школі взято під особливий контроль виконання заходів щодо раннього виявлення неблагополучних сімей з дітьми, забезпечується здійснення їх соціального супроводу, проводиться з ними прфілакична робота. Створені і постійно поновлюються банки даних на дітей родин, які опинилися в складних життєвих обставинах, учнів, що знаходяться на внутрішкільному обліку, як схильні до правопорушень та окремий список учнів групи ризику,  які в майбутньому можуть бути взяті на шкільний облік. Таким чином станом на 01.03.2012 року на внутрішкільному обліку знаходяться 6 учнів, схильних до правопорушень, виявлено 4 дитини родин, які опинилися в складних життєвих обставинах, на обліку у кримінальній міліції учні школи не знаходяться.

На протязі навчального року постійно проводиться громадський огляд умов проживання та виховання дітей особливих категорій, педагогічна акція “Чим живеш, дитино?”. Мета – відвідування вдома дітей особливих категорій, вивчення матеріально-побутових умов учнів.         

Оформлюються акти обстеження житлово-побутових умов цих неповнолітніх, забезпечується здійснення їх соціального супроводу. Заведено психолого-педагогічні картки, у яких висвітлюється динаміка розвитку особистості. За кожним таким учнем згідно з наказом закріплені вчителі-наставники. Соціальним педагогом, психологом школи, класними керівниками систематично проводяться бесіди, ведеться робота щодо залучення цих дітей до занять за інтересами в шкільних гуртках та спортивних секціях, в дитячо-юнацьких клубах за місцем проживання.

Ознайомлено учнів та батьків школи із Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обмеження споживання і продажу пива та слабоалкогольних напоїв», «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2005, N 52, ст.565 ){ Із змінами, внесеними згідно із Законами    N 1824-VI (1824-17) від 21.01.2010, ВВР, 2010, N 11, ст.111}, Кодексом України про адміністративні порушення(статті 1 - 212-20).

            Кожен учитель постійно вивчає психологічні, індивідуальні особливості учнів, їх здібності, нахили, в основу системного підходу до здійснення виховного процесу в школі покладено диференційований підхід, врахування вікових особливостей дітей.

   

У молодших класах – це створення в першу чергу сприятливої психолого-педагогічної атмосфери, проведення ранньої діагностики і педагогічної корекції відхилень у поведінці, всебічне виявлення індивідуальних особливостей учнів, виявлення дітей з відхиленнями у розвитку і поведінці. Уваги заслуговує робота вчителів початкових класів, які проводять ранню діагностику: визначають сім’ї, в яких вихованню дітей не приділяється належна увага, знайомляться із сімейними умовами, визначають, яка допомога потрібна батькам у вихованні дитини.

Посилено контроль за станом відвідування учнями школи: ведеться облік класними керівниками у журналах, рапорт відповідального у кожному класі за відвідуванням, щоденний контроль відвідування черговими, який фіксується на стенді «Екран відвідування», черговим учителем, що висвічує інформацію в загальношкільному обліку відвідування та повідомляє дану інформацію черговому адміністратору

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Матеріали для Ради профілактики правопорушень
  • Додано
    11.08.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    10 Клас
  • Переглядів
    106
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    TX610274
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь