і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Професійний розвиток вихователів в процесі методичної роботи в закладі дошкільної освіти

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дух закладу живе не на папері, не в стінах,

а в характері більшості педагогів,

і від них приходить до характеру вихованців

К. Д. Ушинський

Методичну службу можна порівняти з айсбергом - 10% айсберга знаходиться над поверхнею води і доступне нашому погляду, а 90% - в глибині океану; 10% роботи методичної служби видно оточуючим, а 90% залишається непомітним для батьків, молодих педагогів та інших співробітників. Лише керівник, члени атестаційної комісії або досвідчені педагоги зможуть достойно оцінити цю роботу.

Методична робота - це систематична колективна й індивідуальна діяльність педагогічних кадрів, спрямована на підвищення їх науково-теоретичного, загальнокультурного рівня, психолого-педагогічної підготовки й професійної майстерності.

Методична робота в ДНЗ - це цілісна, заснована на досягненнях науки й педагогічного досвіду, на конкретному аналізі навчально-виховного процесу система взаємозалежних дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації й професійної майстерності кожного вихователя (включаючи заходи щодо керування професійною самоосвітою, самовихованням, самовдосконаленням педагогів), на розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу ДНЗ в цілому, а в остаточному результаті на вдосконалювання навчально-виховного процесу, досягнень оптимального рівня виховання й розвитку конкретних дітей.

Методичний кабінет дошкільного навчального закладу – є центром методичної допомоги практичним працівникам та поширення науково-психолого-педагогічних знань серед батьків щодо розвитку, виховання і навчання дітей дошкільного віку.

Методична служба виконує разом з адміністрацією й педагогічним колективом і за їхнім запитом наступні функції:

  1. забезпечення професійною інформацією;

  2. організація методичної й науково-дослідної роботи ДНЗ;

  3. підтримка експериментальної роботи педагогів в ДНЗ;

  4. діагностика й аналіз навчально-виховного процесу;

  5. організація індивідуального консультування й професійної підтримки педагогів;

  6. допомога педагогам в підготовці до атестації;

  7. організація підвищення кваліфікації;

  8. допомога щодо підвищення якості освітнього процесу;

  9. виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;

  10. участь і організація семінарів, конференцій, майстер-класів;

  11. виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;

  12. допомога, участь у розробці й проведенні експертизи інноваційних програм, методик, навчальних планів;

  13. методична допомога в проведенні відкритих заходів допомога у проведенні професійних конкурсів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Актуальною проблемою сучасної освіти є розробки критеріїв оцінки якості професійної діяльності вихователя та управління особистісно-професійним розвитком вихователя у процесі методичної роботи. Особлива увага дошкільних навчальних закладах приділяється сучасним підходам до організації освітньо - виховного процесу, а саме: впровадження в практику ідеї інноваційної педагогічної системи, спрямованої на особистісно-професійний розвиток вихователя.
  • Додано
    15.03.2019
  • Розділ
    Дошкілля
  • Клас
    Дошкільнята
  • Тип
    Стаття
  • Переглядів
    132
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    4
  • Номер матеріала
    VP054163
  • Вподобань
    1
Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
790 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти