! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Професійний розвиток вихователів в процесі методичної роботи в закладі дошкільної освіти

Опис документу:
Актуальною проблемою сучасної освіти є розробки критеріїв оцінки якості професійної діяльності вихователя та управління особистісно-професійним розвитком вихователя у процесі методичної роботи. Особлива увага дошкільних навчальних закладах приділяється сучасним підходам до організації освітньо - виховного процесу, а саме: впровадження в практику ідеї інноваційної педагогічної системи, спрямованої на особистісно-професійний розвиток вихователя.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дух закладу живе не на папері, не в стінах,

а в характері більшості педагогів,

і від них приходить до характеру вихованців

К. Д. Ушинський

Методичну службу можна порівняти з айсбергом - 10% айсберга знаходиться над поверхнею води і доступне нашому погляду, а 90% - в глибині океану; 10% роботи методичної служби видно оточуючим, а 90% залишається непомітним для батьків, молодих педагогів та інших співробітників. Лише керівник, члени атестаційної комісії або досвідчені педагоги зможуть достойно оцінити цю роботу.

Методична робота - це систематична колективна й індивідуальна діяльність педагогічних кадрів, спрямована на підвищення їх науково-теоретичного, загальнокультурного рівня, психолого-педагогічної підготовки й професійної майстерності.

Методична робота в ДНЗ - це цілісна, заснована на досягненнях науки й педагогічного досвіду, на конкретному аналізі навчально-виховного процесу система взаємозалежних дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації й професійної майстерності кожного вихователя (включаючи заходи щодо керування професійною самоосвітою, самовихованням, самовдосконаленням педагогів), на розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу ДНЗ в цілому, а в остаточному результаті на вдосконалювання навчально-виховного процесу, досягнень оптимального рівня виховання й розвитку конкретних дітей.

Методичний кабінет дошкільного навчального закладу – є центром методичної допомоги практичним працівникам та поширення науково-психолого-педагогічних знань серед батьків щодо розвитку, виховання і навчання дітей дошкільного віку.

Методична служба виконує разом з адміністрацією й педагогічним колективом і за їхнім запитом наступні функції:

  1. забезпечення професійною інформацією;

  2. організація методичної й науково-дослідної роботи ДНЗ;

  3. підтримка експериментальної роботи педагогів в ДНЗ;

  4. діагностика й аналіз навчально-виховного процесу;

  5. організація індивідуального консультування й професійної підтримки педагогів;

  6. допомога педагогам в підготовці до атестації;

  7. організація підвищення кваліфікації;

  8. допомога щодо підвищення якості освітнього процесу;

  9. виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;

  10. участь і організація семінарів, конференцій, майстер-класів;

  11. виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;

  12. допомога, участь у розробці й проведенні експертизи інноваційних програм, методик, навчальних планів;

  13. методична допомога в проведенні відкритих заходів допомога у проведенні професійних конкурсів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись