Професії у різних галузях людської діяльності

Трудове навчання

Для кого: 9 Клас

15.03.2021

108

0

0

Опис документу:
Показати власну відповідальність дітей у виборі професії; спонукати до критичного аналізу та самооцінки. Учні усвідомлюють власний вибір майбутньої професії; критично й відповідально ставляться до власного вибору; ухвалюють самостійно рішення; працюють в команді; поважають думку інших.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема : Професії у різних галузях людської діяльності

Мета : Показати власну відповідальність дітей у виборі професії; спонукати до критичного аналізу та самооцінки.

Очікуваний результат: усвідомлює власний вибір майбутньої професії;

критично й відповідально ставиться до власного вибору;

ухвалює самостійно рішення;

працює в команді;

поважає думку інших.

Компетентності, які можна розвивати:

• відповідальність;

• повага до людської гідності та прав людини;

• навички роботи в команді;

• толерантність;

• визнання цінності рівності і справедливості;

• навички аналітичного і критичного мислення.

  1. усвідомлює власний вибір майбутньої професії;

  2. критично й відповідально ставиться до власного вибору;

  3. ухвалює самостійно рішення;

  4. працює в команді;

  5. поважає думку інших.

Хід уроку.

Вправа «Яка професія мені підходить»,

Роздатковий матеріал

Картки з пропозиціями роботи:

ветеринарний хірург

менеджер ресторану фаст-фуду

продавець-консультант

вчитель початкових класів

держслужбовець (місцевий орган самоврядування)

картограф

банкір

архітектор

журналіст у газеті

бібліотекар

інженер-механік

психотерапевт

адвокат

лікар

водій автобуса

поліцейський

медична сестра

гід

ІТ-спеціаліст із продажів

перукар

економіст

копірайтер рекламних текстів

продавець у книгарні

танцівник

фешн-фотограф

пілот літака

метеоролог

спеціаліст із водопостачання

електрик

Прибиральник

Роздатковий матеріал

Картки з пропозиціями роботи:

Інструкція

Дітям пропонується взяти участь у грі «Ринок праці».

Вчитель кожному роздає пропозиції на картці щодо роботи. Діти мають вирішити: приймати їм запропоновану пропозицію чи ні, записують свої причини в роздатковому матеріалі. Тоді вони можуть шукати іншу роботу. Учні можуть помінятися пропозиціями одне з одним або обміняти свої картки на одну з карток на столі вчителя. Вони записують усі робочі місця, запропоновані їм, і вказують свої причини прийняття або відмови від них. Якщо учні знайдуть роботу, яка їм подобається, то вони просто залишають картку у себе. Якщо вони просто покладуть свої картки, але не візьмуть замість них інші, це означає, що вони залишаються безробітними. Діти працюють самостійно, вчитель спостерігає.

Обговорення:

  1. Хто з вас прийняв пропозицію роботи? Хто ні? Чому?

  2. Якими були причини вибору?

Вчитель пропонує дітям об’єднатися в групи по 4–5 осіб, визначити і представити список з трьох критеріїв, за якими вони визначали свою роботу.

Презентація груп.

Обговорення

Вчитель просить дітей дати відповіді на запитання

  1. Що мене цікавить і що я люблю робити?

  2. Що у мене добре виходить?

  3. Які мої сильні сторони?

  4. Що я можу зробити найкраще, коли стикатимуся з конкуренцією?

Підсумок

Діти відчувають відповідальність у виборі професії. Вправа допоможе підкреслити їхні сильні сторони і вподобання, допомогти у виборі професії. За допомогою своїх батьків і друзів, а також учителів вони можуть досліджувати власний профіль компетентностей.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.