Сьогодні о 11:00
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ «Мої домашні улюбленці»

Екологія

18.03.2020

536

14

0

Опис документу:
Актуальність проекту: усі діти бажають завести собі улюбленця, щоб було з ким погратися, поговорити. Та з появою домашнього вихованця в родині, дитина часто знаходить в його особі товариша, але вони не розуміють яка це велика відповідальність. За ними треба теж ретельно доглядати: вчасно годувати, чистити, а собак ще мити, виводити на прогулянку. Що ми знаємо про домашніх тварин? Що можемо і хочемо дізнатися? Як ми це дізнаємося? Все це — допоможе зацікавити, закріпити й поглибити знання дітей
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ТЕРРИТОРІАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ № 192 «ВЕСЕЛКА» ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ

«Мої домашні улюбленці»

Виконали: логопед: Зубова О.В.

вихователі: Городова А.Б.

Майстренко Т.М.

Запоріжжя

2020

Назва проекту: «Мої домашні улюбленці»

Актуальність проекту: усі діти бажають завести собі улюбленця, щоб було з ким погратися, поговорити. Та з появою домашнього вихованця в родині, дитина часто знаходить в його особі товариша, але вони не розуміють яка це велика відповідальність. За ними треба теж ретельно доглядати: вчасно годувати, чистити, а собак ще мити, виводити на прогулянку. Що ми знаємо про домашніх тварин? Що можемо і хочемо дізнатися? Як ми це дізнаємося? Все це — допоможе зацікавити, закріпити й поглибити знання дітей, про особливості життя тварин, догляду за ними, спонукати до пошуку інформації про них.

Догляд за улюбленцем, розуміння відповідальності за ними вчить дитину бути самостійним і піклуватися про когось ще крім себе. Домашні улюбленці приносять розчулення і гарний настрій, що не може не вплинути на позитивно фізично-психологічний розвиток дитини.

Проект «Мої домашні улюбленці», допоможе не тільки задовольнити інтерес дітей до тварин, а й виховувати відповідальне, турботливе ставлення до них.

Тип проекту: груповий, колективний.

Учасники проекту: педагоги, діти, батьки.

Тривалість проекту: короткотривалий (з 14.01.2020 – 18.01.2020)

Методи реалізації проекту: інформаційний, творчий.

Мета проекту: закріпити знання про особливості догляду за тваринами, умовами їх існування; ознайомити дітей з професіями людей, які доглядають тварин (ветеринар, кінолог, волонтер); формувати навички поведінки при зустрічі з безпритульними домашніми тваринами на вулиці; виховувати гуманне та відповідальне ставлення до тварин. Розвивати мислення, спостережливість, уважність, мовлення, уяву, фантазію, вміння відбирати і аналізувати інформацію, працювати з енциклопедіями, творчість, акторську майстерність, виховувати дружелюбність.

Завдання:

  1. Познайомити з особливостями і потребами тварин, що живуть у нас вдома і в куточку природи.

  2. Навчити елементарним правилам догляду за ними.

  3. Розвивати вміння милуватися домашніми улюбленцями.

  4. Формувати у дітей елементарні форми наочно-дієвого і наочно-образного мислення.

  5. Розвивати мовлення дітей. 

  6. Виявляти спостережливість і турботливе ставлення до них.

  7. Порівняти як живуть домашні і безхатні тварини. Чим відрізняється життя домашніх та безхатніх тварин.

  8. Підтримувати цікавість і допитливість, активність і самостійність дітей.

  9. Розвивати пізнавальні і творчі здібності дітей.

  10. Виховувати дбайливе ставлення до тварин, що живуть поруч з нами (кішка, собака, папужки, акваріумні рибки та ін.)

  11. Формувати позитивне взаємини дитини з дорослими.

 Етапи проекту:

1. Підготовчий етап (14.01.2020). Організаційна діяльність.

Мета: Дати первинну інформацію про домашніх мешканців, поглиблювати інтерес до вивчення їх існування та середовища. Виховувати   любов, бажання оберігати тварин.  Розвивати вміння відбирати і аналізувати інформацію. Розширювати кругозір дітей, індивідуальні здібності, творчість, акторську майстерність, виховувати дружелюбність.

  1. Підібрати художню літературу, ілюстрований матеріал по даній темі.

  2. Підібрати методичну літературу за темою проекту.

  3. Збір інформації про особливості догляду за домашніми тваринками.

  4. Запрошення волонтера з притулку «……..» безхатніх тварин.

  5. Залучення батьків до проекту.

  6. Підбір відео та аудіо запису, дидактичних ігор, атрибутів, фото-матеріалів та відповідне їх оформлення в презентацію.

  7. Проведення імітаційних ігор.

  8. Розгляд ілюстрацій, картин із зображенням тварин.

2. Другий етап проекту (15.01.2020 – 17.01.2020) (основний).

Мета: познайомити дітей з характерними особливостями кішки, собаки, папуги, акваріумних рибок.

1. Спостереження за тваринами в домашніх умовах.

3. Рихливі ігри: «………»

4. Заняття: «……….»

5. Розглядання картини: «Кішка і кошенята», «……»

6. Бесіда: «За що ми їх любимо?», «…….»

7.Образотворча діяльність: «Сніданок для домашніх улюбленців», «……..»

8. Екскурсія до парку «………»

9.Проведення дидактичних ігор: «……..», «……», «……..» і ін.

10. Проблемні ситуації

11. Інтерв’ю з дітьми: «…..»

12. Хвилинки милування

13. Розвиваючі завдання …..

Завдання 1:

Проведи лінію від тварини до його будиночка.

 

Завдання 2: Розфарбуй папужку.

 Завдання 3: Почастуй папужку. Проведи лінію до картинок з його кормом.

 Завдання 4: Обведи малюнок, на якому з твариною звертаються неправильно.

 

 Завдання 5: Намалюй свого домашнього улюбленця

 Завдання 6: Обведи картинку, де у тварин гарний настрій.

 

 Завдання 7: Покажи стрілкою, у кого яка шубка.

 

Робота з батьками.

1. Консультація для батьків «……..».

2. Домашнє завдання - спільний догляд за тваринами, скласти розповідь про те, як доглядали за тваринами.

3. Третій етап проекту (18.01.2020) (узагальнюючий).

Мета: допомогти дітям запам'ятати і систематизувати все те, що вони дізналися про домашніх тварин; узагальнити результати та оформити виставку «Домашні улюбленці». Розвивати творчість, фантазію дітей, вміння мислити образно.

1. Виготовлення фотоальбому: «Тварини в нашій родині». Це може бути звичайний фотоальбом або альбом для малювання, яскраво оформлений, з підписами, малюнками дітей та їх батьків, сімейними розповідями про своїх улюбленців

2. Презентація відео запису «……».

3.  Оформлення виставки малюнків дітей: «Мій улюбленець».

Зміст

Проект здійснювався з урахуванням принципу інтеграції освітніх областей при організації всіх видів дитячої діяльності: ігрової, комунікативної, трудової, пізнавально - дослідницької, продуктивної, художньої. Активізація мислення дітей через розв'язання проблемних ситуацій, перегляд та обговорення пізнавальних книг, ілюстрацій. Моделювання правил безпечного поводження при поводженні з домашніми тваринами. Розвиток вільного спілкування, зв'язного мовлення через ситуативне спілкування, бесіди, розповідання, міркування, відгадування загадок. Виховання любові до тварин, бажання піклуватися про них. Слухання і обговорення художніх творів на дану тему, заучування віршів, відгадування загадок, ігри і вправи під тексти віршів, театралізована діяльність на теми прочитаного. Сприяння засвоєння матеріалу через музичний супровід, музично - ритмічні рухи, розвиток артистичних здібностей.

Спонукання дітей до самостійності, сприяння розвитку трудових умінь і навичок у процесі виконання доручень, оформлення альбомів, фото колажів.

Розвиток образного уявлення, спостережливості, здатності помічати характерні особливості об'єктів і передавати їх через різні види продуктивної діяльності (малювання, аплікацію, ліплення).

Список літератури, використаної під час розробки проекту

  1. Базовий компонент……………..

  2. Журнал «Джміль» №4, 2016,- «Домашні улюбленці».

  3. Програма «Дитина в дошкільні роки», - …………………

  4. Інтернет ресурси: «….»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.