і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

ПРОЕКТ "Здоровий я, здорові друзі, здорові всі в моєму крузі"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

I Обґрунтування актуальності проекту

Педагоги, соціологи, вчені, що займаються проблемами здоров’я та фізичної культури відмічають різке погіршення стану здоров’я дітей по всій території України. Медики б’ють на сполох: фізичний стан дітей досяг критичної межі, бо 92% учнів мають хронічні захворювання. Третина сучасних першокласників має відхилення у стані здоров’я: 30% - порушення постави, 60% - слабкий імунітет та схильність до вірусних захворювань, що переростають у хронічні, 50% - незадовільна фізична підготовка та гіподинамія.

Тому одним з найактуальніших питань державного рівня є збереження і примноження здоров’я кожної дитини, бо вони – майбутнє нашої нації. У Конституції України, «Основах законодавства про охорону здоров’я», програмі «Діти України» звертається увага на нагальну потребу збереження, зміцнення та примноження здоров’я підростаючого покоління.

А для цього найчастіше потрібно допомогти сформувати здоров’язберігаючий спосіб мислення і бажання вести здоровий спосіб життя.

Що ж таке здоров’я? Здоров’я – це відповідальне відношення до фізичної та психічної роботи свого організму, що забезпечується щоденними спортивними заняттями, раціональним харчуванням, високоморальними вчинками по відношенню до оточуючих людей і природи, позитивним ставленням до життя та розвитком творчих здібностей з подальшою реалізацією, а також бажання безкорисливо творити добро. Недарма ж в народі кажуть «Здоровому – все здорово!»

Фізіологи виділяють чотири рівні здоров’я.

  1. Біологічний рівень – це фізичне здоров’я, високий рівень саморегуляції організму, нормальне функціонування всіх його систем, швидка адаптації до змін у зовнішньому середовищі, в тому числі на атаки інфекцій та вірусів.

  2. Психологічний рівень – це внутрішня рівновага, можливість вчасно та адекватно реагувати на вплив стресових ситуацій та життєвих негараздів.

  3. Духовний – це висока духовна культура, моральне відношення до подій повсякденного життя, прагнення до постійного самовдосконалення.

  4. Соціальний рівень – високий рівень соціальної активності, небайдужість до життя людей, усвідомлення цінності життя і прагнення зробити його насиченим.

Високий рівень розвитку кожного рівня здоров’я у цілому дае можливість людині називатися здоровою. Бо ж у Статуті Всесвітньої організації охорони здоров’я вказано, що здоров’я – це «стан повного фізичного, душевного (духовного) і соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб і фізичних дефектів».

Основні чинники, від яких залежить стан здоров’я людини:

  • 10% - від рівня медобслуговування;

  • 20% - від спадковості;

  • 20% - від довкілля;

  • 50% - від способу життя.

А яким буде спосіб життя вирішувати кожній людині. В молодшому шкільному віці важливу роль у формуванні позитивного мислення та спрямованості на зоровий спосіб життя відіграють вчителі, батьки та громадськість, які допомагають сформувати основні складові здорового способу життя.

До основних складових здорового способу життя належать:

  1. спосіб життя – має велике значення для здоров’я людини й складеться з чотирьох категорій:

  • економічної (рівень життя);

  • соціальної (якість життя);

  • громадсько-психологічної (стиль життя);

  • соціально-економічної (устрій життя);

  1. рівень культури – знання про здоров’я, що стають повсякденною звичкою;

  2. здоров’я в ієрархії потреб – здоров’я має займати перше місце серед найголовніших потреб людини;

  3. мотивування – кожна людина повинна усвідомити, що втрачене здоров’я не повернути, та мотивувати себе на здоров’язберігаючу поведінку та спосіб життя;

  4. зворотні зв’язки – нерозумне та довге випробовування стійкості свого організму нездоровим способом життя (алкоголь,нікотин). Через деякий час спрацьовують зворотні зв’язки людини, коли вона кидає шкідливі звички, проте часто це відбувається запізно;

  5. націленість на здоров’я – у повсякденному житті треба вміло мобілізувати резерви свого організму на подолання життєвих негараздів, на зменшення ризику захворювань, що сприяє довголіттю;

  6. позитивний приклад - кожну дитину потрібно навчити та призвичаїти до здорового способу життя. Найголовнішим прикладом та джерелом інформації з цього питання є батьки.

  7. самовдосконалення – щоденна робота над удосконаленням свого розумового, духовного, фізичного стану, бо кожна зупинка – це крок назад.

Оскільки сьогодні соціологи говорять про кризу національної системи фізичного виховання, то велику роль у формуванні спрямованості на здоровий спосіб життя та профілактиці шкідливих звичок повинна відігравати школа. Це уроки фізичного та естетичного спрямування, виховні та позакласні заходи, що висвітлюють важливість здорового способу життя,бесіди з лікарями та перегляд відеофільмів, що розкривають пагубність шкідливих звичок. Але не можна не відмітити, що, незважаючи на це, велика кількість дітей шкільного віку веде пасивний спосіб життя. Що призводить до негативних наслідків.

Заняття спортом корисні для розвитку і зростання дитини, Вони укріплюють кістки, покращують фізичне самопочуття шляхом зміцнення серцево-судинної і легеневої системи, допомагають дитині краще володіти своїм тілом і попереджають надлишкову вагу.

Заняття спортом – це прекрасний інструмент соціалізації, він випрацьовує концентрацію, терпіння, дисципліну. Відвідування спортивного клубу також чудовий спосіб завести нових друзів. Нарешті спорт може позитивно вплинути на характер дитини, боязкі будуть завойовувати довіру і самовиражатися в командних видах спорту, а нервові діти будуть вчитися концентрації в одиночних видах спорту.

Однак для того, щоб дитина не ставилася до спорту як до обов’язку, а отримувала від нього задоволення слід дотримуватися кількох правил.

1. Потрібно стимулювати її до заняття спортом, а не змушувати.

2. Тренування повинні бути адаптовані до фізичних можливостей дитини.

3. У завантаженому графіку дитини спорт повинен зайняти своє гідне місце, він не повинен порушувати загальну рівновагу дитини.

4. Нарешті спорт повинен бути безпечним для дитини, тренування повинні проходити в оточенні компетентних людей.

Практико-орієнтований проект «Здоровий я, здорові друзі, здорові всі в моєму крузі», спрямований на формування навичок здорового способу життя, раціонального харчування, позитивного відношення до життя. Під час його реалізації молодші школярі мають можливість ознайомитися з різноманітними видами спорту, побачити їх красу і корисність, познайомитися із спортсменами, що досягли олімпійських вершин та можуть поділитися власним досвідом із занять спортом. Та найголовніше – цей проект дає можливість кожный дитині спробувати себе у різних спортивних напрямах і віднайти свій, який буде супроводжувати все життя, сприяючи здоровому способу життя.

II Мета і завдання проекту

Мета:

  • виховувати свідоме та дбайливе ставлення кожної дитини до власного здоров’я як головної умови реалізації свого творчого,фізичного та життєвого потенціалу;

  • формувати здоров’язберігаючу компетенцію;

  • розвивати творчі здібності всіх учасників проекту.

Завдання:

  • організувати освоєння, розширення і закріплення теоретичних знань про здоровий спосіб життя, фізкультуру та спорт, здорове харчування і важливість духовного розвитку для гармонійного розвитку кожної людини і подальшого щасливого життя;

  • створити у межах дії проекту «простір здорового способу життя»;

  • виховувати прагнення вести здоровий спосіб життя у всіх учасників проекту;

  • формувати систему духовних і культурних цінностей, яка буде об’єднувати всіх учасників проекту;

  • активізувати пізнавальну діяльність учнів, батьків, педагогів;

  • об’єднати зусилля учасників проекту з розповсюдження інформації про важливість здорового способу життя серед близьких, знайомих, друзів, сусідів;

  • формувати почуття відповідальності за подальший життєвий шлях;

  • сформувати загальноосвітні компетентності, розвивати вміння самостійно шукати нову інформацію в різних джерелах;

  • формувати навички самооцінки, самоконтролю і саморегуляції;

  • реалізувати виховні функції, що сприятиме соціалізації дитини, виявленню та розкриттю її здібностей та можливостей;

  • зміцнювати родинні зв’язки, сприяти взаєморозумінню батьків і дітей.

Новизна цього проекту: створення поля соціально-оздоровчої проектної діяльності, що об’єднує педагогів, учнів, їх батьків і спільноту заради формування здоров’язберігаючої компетенції дітей і дорослих пропаганди і втілення в повсякденне життя здорового способу його ведення.

III Термін дії проекту Проект «Здоровий я, здорові друзі, здорові всі в моєму крузі» розрахований на рік.

IV Учасники проекту. Педагогічний колектив: класні керівники, вчителі фізичної культури та основ здоров’я, керівники гуртків «Олімпійський вогонь», «Афродіта»», бібліотекар. Учні 1-4 класів. Батьки учнів, старші брати і сестри.

V Виконавці проекту

Координатор проекту: заступник директора з НВР.

Координаційна рада у складі:

  • керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів;

  • керівник методичного об’єднання вчителів естетичного циклу;

  • педагог-організатор.

Можливі партнери:

  • адміністрація навчального закладу;

  • шкільний батьківський комітет;

  • Центр дитячої і юнацької творчості;

  • Міський Палац Культури;

  • бібліотеки міста;

  • міське телебачення;

  • редакція міської газети;

  • плавальний басейн;

  • міський «Зал тенісу»;

  • секція гун-фу;

  • міський шаховий клуб;

  • міська секція гімнастики.

VI Шляхи реалізації проекту

Вид проекту:

  • груповий;

  • міжпредметний;

  • інформаційний, практичний.

Етапи проекту:

  • допроектна підготовка;

  • дослідницько-захисний етап;

  • презентація отриманих результатів.

I етап – допроектна підготовка

  1. формування проектних груп;

  2. формування теми проекту «Здоровий я, здорові друзі, здорові всі в моєму крузі»

  3. визначення проблемного завдання:

  • зібрати інформацію:

- про історію спорту;

  • про здоровий спосіб життя та його складові;

  • про вплив фізкультури і спорту на життя кожної людини;

  • соціологічні дослідження про рівень фізичної активності дорослих і дітей і рівень захворюваності на сьогодні;

  • підготувати програми роботи гуртків, тренінгів, дискусійного клубу, творчих об’єднань, бібліотеки;

  • навчитися аналізувати власне спосіб життя і життя оточуючих на предмет відповідності його гармонійному і здоровому;

  • підготувати матеріальну базу.

  1. вибір методів дослідження:

  • робота з книгою;

  • екскурсія до бібліотеки;

  • відвідування міських змагань;

  • усні журнали;

  • робота секцій, гуртків;

  • консультативна робота.

  1. Розробка плану дослідження:

  • збір даних з використанням науково-популярної літератури і соціологічних досліджень;

  • аналіз та обробка отриманих даних;

  • консультації з представниками Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;

  • проведення творчих нарад і педагогічних рад;

  • консультації з психологами, соціологами, спортсменами, лікарями, дієтологами;

  • підготовка презентації результатів творчої роботи.

II етап – дослідницько – захисний

  1. Збір даних із використанням науково-популярної літератури.

  2. Аналіз та обробка отриманих даних.

  3. Налагодження партнерських стосунків із спонсорами.

  4. Проведення диспутів, виховних заходів, що розкривають роль здорового способу життя для кожної людини.

  5. Створення музею спортивних досягнень нашої школи «Олімпійські висоти»

  6. Робота редакції шкільної газети «Спорт-експрес»

  7. Робота шкільного радіо «Зорепад».

  8. Робота шкільного гуртка волейболу «Олімпійський вогонь»

  9. Робота шкільного видавництва «Спортивний світ».

  10. Робота шкільного легкоатлетичного гуртка «Афродіта».

  11. Робота круглого столу «У нас в гостях…»

  12. Діяльність дискусійного клубу «Діалог».

  13. Проведення тренінгів із укріплення психічного здоров’я для дорослих і дітей «Шлях до гармонії».

  14. Дослідницько-пошукова робота по дослідженню життя відомих спортсменів нашого міста.

  15. Лекції з основ здорового способу життя для батьків «Основи нашого життя»

III презентація отриманих результатів.

Цей етап проводиться у вигляді:

  1. Радіолінійки «Ми прагнемо кращого!»

  2. Демонстрації презентацій учнівських проектів.

  3. Прем’єра театральної вистави «Як діти Спортика виручали».

  4. Презентація новинок шкільного видавництва «Спортивний світ», присвяченого здоровому способу життя.

  5. Відкрите засідання дискусійного клубу «Діалог»

  6. Спортивне свято «Змагаємося, скачемо і ніколи не плачемо»

  7. Презентація роботи дослідницької експедиції. Виставка «П’єдестал пошани».

Реалізація цього проекту відбувається згідно з принципами:

Пріоритетними напрямами виховної роботи при реалізації цього проекту є:

  • ознайомлення та залучення до різних видів спорту;

  • пропаганда здорового способу життя;

  • профілактики різноманітних захворювань.

Успішність кожної дитини, її спосіб життя залежать від того хто і як впливає на його розвиток, навчання і виховання. У молодшому шкільному віці найбільший вплив на дитину мають родина і школа. Тому дуже важливо, щоб вплив батьків і вчителів йшов не врозріз, а доповнював одне одного, сприяючи різнобічному позитивному розвитку дитини. Тому дуже важливо залучати батьків до активної участі у проекті, щоб діти на прикладі найближчих людей вчилися відповідально відноситися до власного здоров`я, щоб займатися спортом було не просто потрібно, а ще й «модно»

Проект реалізується за допомогою засобів:

В основу реалізації проекту покладені такі виховні методи:

Реалізація проекту можлива при злагодженій роботі нижченаведених підрозділів.

  • Редакція шкільної газети «Спорт-експрес» об’єднує вчителя української мови, вчителя фізичного виховання, учнів різного віку, їх батьків (серед яких професійний журналіст). Вони збирають матеріал про цікаві факти з історії розвитку фізичного виховання та спорту, відомості про видатних спортсменів, про участь школярів у конкурсах та змаганнях. Раз на місяць випускається настінна газета та її друкований варіант, що розповсюджується серед усіх бажаючих. Існує скринька для листів, до якої кожен школяр чи дорослий може вкинути листа із цікавим запитанням про спорт, історією з життя, власним твором і своїм відгуком про оформлення та зміст газети.

  • Творче об’єднання «Шкільне радіо «Зорепад»» готує матеріал на тему походження різних видів спорту, важливості здорового способу життя. До визначних подій творче об’єднання готує радіо лінійки, які розширюють кругозір і акцентують увагу на важливій інформації. Невід’ємною частиною роботи шкільного радіо є поздоровлення з перемогою у змаганнях.

  • Дуже насиченою є і робота шкільного видавництва «Спортивний світ» під керівництвом педагога-організатор. Це і випуск буклетів до визначних дат, і створення збірочок творчих робіт (як від класного колективу, так і від окремого учня), і реклама різних видів спорту.

  • Важливою для досягнення мети проекту є робота по створенню музею історії спорту «Олімпійські вершини», девізом якого є: «Збережемо кожний історичний момент перемоги нашої країни, наших дітей!» Тому учасники цього творчого об’єднання під керівництвом вчителя початкових класів збирають факти про шлях розвитку кожного виду спорту, про людей, які зробили значний вклад у розвиток фізичної культури та пропаганди здорового способу життя. Відвідування музею ысторыъ спорту дорослими і дітьми дозволяє їм розширити свій світогляд, під іншим кутом подивитися на роль спорту у житті кожної людини, вчить бережно і відповідально ставитися до свого здоров’я.

  • Постановки шкільної театральної студії дають можливість і дорослим, і дітям за допомогою казкових героїв краще познайомитися з важливістю здорового способу життя. Репертуар добирається так, щоб глядачі прониклися любов’ю до спорту, важливістю бережливого відношення до власного здоров’я.

  • Майстер-класи з різних видів спорту, які проводять видатні спортсмени нашого краю, об’єднують і дітей, і батьків. Вони мають можливість разом спробувати себе у різних видах спорту, обрати те, що до душі та записатися в відповідну секцію. Це сприяє взаємопорозумінню різних поколінь і досягненню того, щоби здоровий спосіб життя став не разовою акцією, а невід’ємною частиною життя.

  • Дуже важливо щоби діти зрозуміли, що зберігати та укріплювати власне здоров’я можна і потрібно не лише словами, а й своєю активною діяльністю. Цьому сприяють відкриті спортивні та здоров’язберігаючі заходи, що розповідають про необхідність бережного відношення до самого себе, розповсюдження буклетів, робота над власним відношенням до життя і заохочення до цього інших власним прикладом, а також здоров’язберігаючі проекти, які діти створюють разом з батьками і педагогами.

  • Екскурсії до різноманітних секцій та клубів дають можливість побачити як заняття спортом допомагає людям зберегти та примножити власне здоров’я, зробити свій вільний час корисним та цікавим, сприяє профорієнтаційній роботі і фізичному вихованню, розширює горизонти життя і допомагає оцінити власне відношення до здоров’я (у порівнянні з професійним).

  • До зустрічей з місцевими спортсменами, тренерами запрошує круглий стіл «У нас в гостях …» У всіх бажаючих є можливість задати питання, які їх цікавлять, дізнатися багато нового про різні види спорту, про те які зусилля потрібно докласти, щоб досягти перемоги, спробувати «приміряти» на себе той чи інший вид спорту.

  • Лекції із профілактики захворювань, що проводяться шкільною медсестрою мають величне значення. Діти дізнаються про те як уникнути різних захворювань, як надати першу допомогу у критичних випадках. Це сприяє формуванню більш відповідального відношення до власного здоров’я.

  • Робота гуртків «Афродіта» та «Олімпійський вогонь» дае можливість кожній дитині розвивати свої фізичні якості, сприяє практичній пропаганді здорового способу життя.

  • Найулюбленішими здоров’язберігаючими заходами дітей і дорослих є спортивні свята, цікаві вікторини, інформаційно-пізнавальні і розважальні програми. Наприклад, «Як діти Спортика визволяли», «Ох та Ах у пошуках здоров’я», «Богатирські ігри».

Для забезпечення якості реалізації проекту необхідно:

  • донести ідею необхідності збереження і примноження здоров’я до свідомості кожного учасника проекту;

  • мотивувати педагогів на реалізацію ідеї про те, що кожен з них виступає як особистість, що є прикладом бережливого ставлення до здоров’я, що бачить перспективи розвитку здоров’я кожного учасника проекту, що може проектувати майбутнє і за допомогою нових педагогічних технологій зможе реалізувати його;

  • забезпечити проект інформаційно-комп’ютерними засобами та спортивним знаряддям.

Додаткові можливості реалізації цього проекту:

  • підвищення рівня відповідальності за своє здоров’я учнів та їх батьків;

  • підвищення кваліфікації педагогів;

  • позитивний вплив на соціальне середовище, у якому живуть і діють учасники проекту.

Робочий план

Дата

з/п

Назва заходу в приміщенні

Відповідальні

ТИЖДЕНЬ ЛЕГКОI АТЛЕТИКИ

Легка атлетика - сукупність видів спорту, що об’єднує такі дисципліни, як ходьба, біг, стрибки (в довжину, висоту, потрійний, з шестом), метання (диска, коп`я, молота), штовхання ядра та легкоатлетичне багатобор`я.

Вересень

Пн.

Радіолінійка «Здоровому все здорово!»

Педагог-організатор

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Усний журнал «Iсторія легкої атлетики»

Редакція шк. радіо

Вт.

Майстер-клас з метання м’яча.

Вчитель фіз. виховання

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Екскурсія до ДЮСШ №1

Класні керівники

Ср.

Фотовиставка «Українські легкоатлети»

Вчитель ОТМ

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Чт.

Естафета «Сильні та сміливі»

Класні керівники

Пт.

Лекція «Бережи здоров ‘я змолоду»

Медсестра

Пт.

Змагання з бігу.

Вчитель фіз. виховання

ТИЖДЕНЬ ВЕЛОСИПЕДНОГО СПОРТУ

Велосипедний спорт - вид спорту, в якому спортсменам необхідно якомога швидше проходити дистанцію для змагання на велосипедах.

Вересень

Пн.

Радіолінійка «Наш двоколісний друг»

Педагог-організатор

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Перегляд презентації «Як винайшли велосипед»

Бібліотекар

Вт.

Фотовиставка «Такий різний велосипед»

Вчитель ОТМ

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Акція «День української кухні»

Завідуюча шкільної їдальні

Чт

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Чт.

Показовий виступ велосипедистів «Ці два колеса роблять чудеса»

Керівник гуртка

Пт.

Лекція «Чисті руки – запорука здоров’ я»

Медсестра

Пт.

Марафон на велосипедах.

Вчитель фіз. виховання

ТИЖДЕНЬ ВОЛЕЙБОЛУ

Волейбол (англ. volleyball від volley - літаючий та ball - м’яч) - вид спорту, командна спортивна гра, в процесі якої дві команди змагаються на спеціальній площадці, розділеній сіткою, намагаючись спрямувати м’яч на сторону суперника таким чином, щоб він приземлився на площадці супротивника, або гравець, що захищає команду супротивника припустився помилки.

Вересень

Пн.

Усний журнал «Все про волейбол»

Бібліотекар

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Зустріч з міською волейбольною командою.

Педагог-організатор

Вт.

Майстер-клас з гри у волейбол.

Спортсмени

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Робота круглого столу «У нас в гостях…»

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Чт.

Вікторина «Що ти знаєш про волейбол?»

Педагог-організатор

Пт.

Шкільні змагання з волейболу.

Вчитель фіз. виховання

Пт.

Психологічний тренінг «Шлях до гармонії»

Психолог

ТИЖДЕНЬ КIННОГО СПОРТУ

Кінний спорт — технічно складний, індивідуальний вид спорту, високий результат в якому досягається завдяки взаємодії людини та коня. Подолання перешкод, виїздка, триборство входять до програми Олімпійських ігор.

Вересень

Пн.

Радіолінійка «Про кінний спорт»

Педагог-організатор

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Перегляд презентації «Кінний спорт»

Бібліотекар

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Чт.

Відвідування показових кінних виступів.

Керівник гуртка

Чт.

Майстер-клас їзди на коні.

Керівник гуртка

Пт.

Робота круглого столу «У нас в гостях…» Зустріч зі спортсменом-конником.

Вчитель фіз. виховання.

Пт.

Лекція «Міркуйте позитивно»

Психолог

Пт.

Відвідування шкільного музею спорту.

Педагог-організатор

ТИЖДЕНЬ СПОРТИВНОГО ОРIЄНТУВАННЯ

Спортивне орієнтування — вид спорту, суть якого полягає в орієнтуванні на місцевості за допомогою карти та компаса та найшвидшого знаходження заданих контрольних пунктів.

Жовтень

Пн.

Перегляд презентації «Для чого потрібне спортивне орієнтування»

Педагог-організатор

Пн

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Екскурсія до ЦТКЕУМ.

Педагог-організатор

Вт.

Майстер-клас з орієнтування на місцевості.

Майстер спорту

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Чт.

Радіоінтерв`ю з майстром зі спортивного орієнтування.

Педагог-організатор

Пт.

Лекція «Як зберегти гарний зір»

Медсестра

Пт.

Одноденний похід рідним краєм.

Педагог-організатор

ТИЖДЕНЬ БАСКЕТБОЛУ

БАСКЕТБО́Л (англ. basketball, від basket — корзина та ball — м’яч), спортивна командна гра (по 5 чоловік в кожній команді) з м’ячем, який закидають руками в кільце з сіткою (корзину), закріплену на щиті на висоті 3,05 м. Родина баскетболу — США (1891). Гра, вигадана американським викладачем Джеймсом Нейсмітом в кінці XIX століття, а точніше 21 грудня 1891 року.

Жовтень

Пн.

Радіолінійка «За що ми любимо баскетбол»

Педагог-організатор

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Відвідування міських змагань з баскетболу клубу «Сєвєродончанка»

Педагог-організатор

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Майстер-клас з баскетболу.

Майстер спорту

Ср.

Акція «Щедрі дари осені: різноманітно та корисно»

Завідуюча шкільної їдальні

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Чт.

Пізнавальна гра «Мандрівка історією баскетболу»

Вчитель фіз. виховання.

Пт.

Лекція «Щоби гарно чути»

Медсестра

Пт.

Шкільні змагання з баскетболу.

Вчитель фіз. виховання

ТИЖДЕНЬ БОРОТЬБИ

Спортивна боротьба — протистояння двох неозброєних спортсменів з використанням визначених прийомів. Різні види боротьби відомі с давнини, спортивна боротьба (вільна та греко-римська) входять в програму сучасних Олімпійських ігор з найперших Ігор 1896 року.

Жовтень

Пн.

Усний журнал «Боротьба як вид спорту»

Бібліотекар

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Екскурсія до секції боротьби.

Вчитель фіз. виховання

Вт.

Показові виступи борців.

Керівник секції

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Чт.

Пізнавально-спортивна гра «Веселе багатобор`я»

Класні керівники

Пт.

Лекція «Носик вільно дихає»

Медсестра

Пт.

Психологічний тренінг «Шлях до гармонії»

Психолог

Пт.

Дискусія «Чи всі хлопці мають вміти боротися?»

Педагог-організатор

ТИЖДЕНЬ ТЕНIСУ

Те́ніс (англ. tennis) або великий теніс — вид спорту, у якому грає двоє гравців один проти одного, або дві команди по два гравці в кожній, команда проти команди, на майданчику — корті, поділеному навпіл поперечною сіткою

Жовтень

Пн.

Передача шкільного радіо «Iсторія тенісу»

Педагог-організатор

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт

Екскурсія до секції тенісу.

Вчитель фіз. виховання

Вт.

Показовий гра тенісистів.

Керівник секції

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Робота круглого столу «У нас в гостях…» Зустріч із спортсменами - тенісистами.

Вчитель фіз. виховання

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Пт.

Круглий стіл «Чи важливо займатися спортом?»

Педагог-організатор

Пт.

Лекція «Налаштуйтеся на збереження свого здоров`я»

Психолог

Пт.

Створення та розповсюдження буклету «Спорт – це життя!»

Шкільне видавництво

ТИЖДЕНЬ ПЛАВАННЯ

Плавання - вид спорту, що полягає в подоланні вплав за найменший час різних дистанцій.

Листопад

Пн.

Усний журнал «Коли людина навчилася плавати»

Бібліотекар

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Перегляд презентації «Плавання як воно є»

Педагог-організатор

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Вікторина «Найдавніший вид спорту»

Педагог-організатор

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Чт.

Екскурсія до бассейну.

Вчитель фіз. виховання

Чт.

Майстер-клас з плавання.

Керівник секції

Пт.

Лекція «Чому болить шия?»

Медсестра

Пт.

Випуск бюлетеню «I дівчатам, і хлоп’ятам треба вміти плавати!»

Шкільне видавництво

ТИЖДЕНЬ РАДIОСПОРТУ

Радіоспорт включає в себе змагання по радіозв’язку на коротких хвилях, спортивну радіопеленгацію "охоту на лис", швидкісну радіотелеграфію та радіобагатобор`я.

Листопад

Пн.

Радіолінійка «Все про радіоспорт»

Педагог-організатор

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Перегляд презентації «Про радіоспорт»

Педагог-організатор

Вт.

Робота круглого столу «У нас в гостях…» Зустріч із майстром з радіоспорту.

Вчитель фіз. виховання

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Пізнавальна гра «Поле чудес на спортивний лад»

Педагог-організатор

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Пт.

Лекція «Як позбутися головних болей»

Медсестра

Пт.

Спортивна естафета «Сильні, сміливі, витривалі!»

Вчитель фіз. виховання

ТИЖДЕНЬ АВТОСПОРТУ

Автомобільний спорт - змагання на гоночних, спортивних, серійних автомобілях. Розрізняють гонки на шосе і автодромі, раллі, заїзди на встановлення рекордів и др.

Листопад

Пн.

Усний журнал «I знов крутий поворот…»

Бібліотекар

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Перегляд презентації «Автоспорт – швидкість та розсудливість»

Педагог-організатор

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Виставка малюнків «Ревуть мотори, мчать машини»

Вчитель ОТМ

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Пт.

Лекція «Що таке струс мозку»

Медсестра

Пт.

Психологічний тренінг «Шлях до гармонії»

Психолог

Пт.

Перегляд відеофільму «На швидкості до перемоги!»

Педагог-організатор

ТИЖДЕНЬ ГУН-ФУ

Гунфу́ або Кунгфу (кит. 功夫, піньінь: gōngfu) — китайський термін часто використовуваний за межами Китаю у значенні «Китайські бойові мистецтва». Його оригінальне значення є дещо відмінним та означає майстерність у будь-яких галузях, — необов'язково військових чи бойових.

Листопад

Пн.

Передача шкільного радіо «Тиждень, присвячений гун-фу»

Педагог-організатор

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Екскурсія до секції гун-фу.

Вчитель фіз. виховання

Вт.

Показовий виступ вихованців секції гун-фу.

Керівник секції гун-фу.

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Робота круглого столу «У нас в гостях…» Зустріч з майстром гун-фу.

Вчитель фіз. виховання

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Пт.

Лекція «Яким буває стрес?»

Психолог

Пт.

Фотовиставка «Спокій та зосередженість»

Вчитель ОТМ

ТИЖДЕНЬ ШАШОК

Шашки - гра для двох партнерів на багатоклітковій, за звичай квадратній дошці (клітки - поля почергово пофарбовані в темний та світлий кольори) спеціальними, за звичай круглими фішками - шашками; подібно до шахів відображає діі супротивників за визначеними правилам.

Грудень

Пн.

Радіовиступ «Ці незбагненні шашки»

Педагог-організатор

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Зустріч з майстром спорту по шашкам.

Вчитель фіз. виховання

Вт.

Майстер-клас по шашкам.

Майстер спорту

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Пізнавальний конкурс «Ти та шашки»

Класні керівники

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Чт.

Шкільний турнір з шашок.

Вчитель фіз. виховання

Пт.

Лекція «Як ростуть м`язи»

Медсестра

Пт.

Диспут « Чому сприяють шашки»

Педагог-організатор

ТИЖДЕНЬ ШАХIВ

Шахмати (від перс. "шах мат" - володар вмер) – настільна гра 32 фігурами (по 16 - білого та чорного кольору) на 64-клітковій дошці для двох партнерів. Мета - поставити мат королю супротивника. Гра поєднує в собі елементи мистецтва (у створенні шахової композиції), науки та спорту.

Грудень

Пн.

Усний журнал «Iсторія шахів»

Бібліотекар

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Рекламна акція «Я – граю у шахи, а – ти?»

Класні керівники

Вт.

Екскурсія до шахового клубу.

Вчитель фіз. виховання

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Акція «День російської кухні»

Завідуюча шкільної їдальні

Ср.

Робота круглого столу «У нас в гостях…» Iнтерв`ю з майстром спорту з шахів.

Педагог-організатор

Ср.

Майстер-клас з шахів.

Майстер спорту

Ср.

Акція «Вітаміни, що припасли до зимового столу»

Завідуюча шкільної їдальні

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Чт.

Вистава «У шаховому королівстві»

Театральна студія

Пт.

Лекція «Чому потрібно стригти нігті»

Медсестра

Пт.

Шкільний шаховий турнір.

Вчитель фіз. виховання

ТИЖДЕНЬ ШКIЛЬНИХ МАЛИХ ЗИМОВИХ ОЛIМПIЙСЬКИХ IГОР

Олімпі́йські і́гри (грец. ο λυμπιακοί γνες) — міжнародні спортивні змагання, які проводяться кожні чотири роки під егідою Міжнародного олімпійського комітету.

Грудень

Пн.

Урочисте відкриття Малих Зимових Олімпійських ігор.

Педагог-організатор

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Ток-шоу «Ми та спорт»

Вчитель біології

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Конкурс вболівальників

Вчитель фіз. виховання

Ср.

Акція «Сніданок майбутніх чемпіонів»

Завідуюча шкільної їдальні

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Чт.

Змагання із зимових видів спорту.

Вчитель фіз. Виховання, класні керівники

Пт.

Реклама улюбленого виду спорту.

Класні керівники

Пт.

Психологічний тренінг «Шлях до гармонії»

Психолог

Пт.

Підведення підсумків Малих Зимових Олімпійських ігор.

Педагог-організатор

ТИЖДЕНЬ ЗНАЙОМСТВА ІЗ НАЙДИВАКУВАТIШИМИ ВИДАМИ СПОРТУ

Грудень

Пн.

Радіовиступ «Найдивакуватіші види спорту»

Педагог-організатор

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Перегляд презентації «Найдивакуватіші види спорту»

Класні керівники

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Пт.

Лекція «Як уникнути конфліктів»

Психолог

Пт.

Відвідування шкільного музею спорту.

Класні керівники

ТИЖДЕНЬ САННОГО СПОРТУ

Санний спорт - зимовий олімпійський вид спорту, спуск на швидкість спеціально підготовленою трасою на санях. Один або два саночники під час спуску розташовуються на санях горілиць. Управління здійснюється натиском гомілки на полози саней та зміною положення тіла. Спортсмени розвивають швидкість 120-160 км/год. і прискорення до 7 g.

Січень

Пн.

Усний журнал «Несіть нас сані»

Бібліотекар

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Перегляд презентації «Історія саней»

Класні керівники

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Пізнавально-розважальна гра «Що? Де? Коли?» на тему збереження здоров’я.

Педагог-організатор

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Пт.

Лекція «Як лікувати подряпити»

Медсестра

Пт.

Веселі старти на санках.

Класні керівники

ТИЖДЕНЬ ЛИЖНОГО СПОРТУ

Лижний спорт, інші назви: лещета́рство — загальний термін для позначення видів спорту, в яких використовуються лижі або сноуборд. До лижних видів спорту належать лижні перегони, гірськолижний спорт, стрибки з трампліна, лижне двоборство, фрістайл, скікрос, сноубординг, а також інші види спорту — такі, як лижний туризм, лижний альпінізм, лижний екстрім тощо.

Січень

Пн.

Радіолінійка «Мчимо на лижах по снігу»

Педагог-організатор

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Перегляд презентації «Лижі та людина»

Бібліотекар

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Робота круглого столу «У нас в гостях…» Зустріч з майстром порту по лижам.

Вчитель фіз. виховання

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Пт.

Лекція «Як уникнути захворювання на ОРЗ»

Медсестра

Пт.

Психологічний тренінг «Шлях до гармонії»

Психолог

Пт.

Оздоровча акція «Лижний крос для всіх і великих, і малих»

Вчитель фіз. виховання, класні керівники

ТИЖДЕНЬ КОНЬКОБIЖНОГО СПОРТУ

ШОРТ-ТРЕК - вид швидкісного бігу на ковзанах, що полягає в максимально швидкому подоланні дистанції змагання всередині хокейної площадки (окружність катка - 111,12 м).

Січень

Пн.

Виступ агітбригади «Гарно мчать на ковзанах»

Педагог-організатор

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Перегляд презентації «Слід ковзанів»

Класні керівники

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Екскурсія до Льодового палацу.

Вчитель фіз. виховання.

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Пт.

Лекція «Як порозумітися з батьками»

Психолог

Пт.

Флеш – моб «Нас каток чекає»

Педагог-організатор

ТИЖДЕНЬ ФIГУРНОГО КАТАННЯ

Фігу́рне ката́ння — зимовий вид спорту, в якому спортсмени переміщуються на ковзанах по льоду з виконанням додаткових елементів, найчастіше під музику. У офіційних змаганнях, як правило розігруються чотири комплекти медалей: у жіночому одиночному катанні, у чоловічому одиночному катанні, у парному фігурному катанню, а також у спортивних танцях на льоду. Фігурне катання входить до програми Зимових Олімпійських ігор.

Лютий

Пн.

Радіолінійка «Чарівна музика та ковзани»

Педагог-організатор

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Екскурсія до міської секції фігурного катання

Вчитель фіз. виховання.

Вт.

Показовий виступ фігуристів.

Керівник секції

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Фотовиставка «Видатні українські фігуристи»

Педагог-організатор

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Пт.

Лекція «Як уникнути захворювання на грипп»

Медсестра

Пт.

Вікторина «Що ти знаєш про фігурне катання»

Педагог-організатор

ТИЖДЕНЬ CТРИБКIВ НА ЛИЖАХ З ТРАМПЛIНУ

Стрибки на лижах с трампліна - вид спорту, що включає стрибки на лижах із спеціально обладнаних трамплінів. Входять до програми лижного двоєбор`я.

Лютий

Пн.

РадіолінійкаI знову про лижі»

Педагог-організатор

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Перегляд презентації «Стрибки на лижах з трампліну»

Класні керівники

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Фотовиставка «Видатні українські хокеїсти»

Педагог-організатор

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Чт.

Спортивно - розважальне свято «Зимові розваги»

Вчитель фіз. виховання.

Пт.

Лекція «Не перемерзати – здоров`я зберігати»

Медсестра

Пт.

Вікторина «Спорт узимку»

Класні керівники

ТИЖДЕНЬ ХОКЕЮ

Хоке́й (англ. Hockey) — вид спорту, в якому дві команди намагаються поразити твердим, круглим м’ячем або шайбою мету — ворота супротивника, використовуючи ключки. В кожній команді е один воротар, який захищає ворота своєї команди.

Лютий

Пн.

Усний журнал «Історія хокею»

Бібліотекар

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Екскурсія до міської секції хокею.

Вчитель фіз. виховання.

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Робота круглого столу «У нас в гостях…» Зустріч з місцевими спортсменами-хокеїстами

Вчитель фіз. виховання

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Чт.

Відвідування хокейного матчу.

Вчитель фіз. виховання.

Пт.

Лекція «Щоб уникнути ангіни»

Медсестра

Пт.

Психологічний тренінг «Шлях до гармонії»

Психолог

Пт.

«Пізнавально-розважальна гра «Поле чудес» на тему збереження здоров’я.

Педагог-організатор

ТИЖДЕНЬ КЕРЛИНГУ

Керлинг (англ. Curling, від шотл. curr - грохотіти, громихати) – командна спортивна гра на льодовій площадці. Учасники двох команд по черзі пускають по льоду спеціальні важкі гранітні снаряди («каміння») в бік розміченої на льоду мішені («дому»). Від кожної команди — чотири гравці.

Лютий

Пн.

Усний журнал «Що таке керлинг?»

Бібліотекар

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Перегляд презентації «Керлинг»

Класні керівники

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Чт.

Конкурсна програма «Різні види спорту – шлях до здоров’я»

Вчитель фіз. виховання.

Пт.

Лекція «Шляхи внутрішнього зростання»

Психолог

Пт.

Гра-квест «Ми проти пагубних звичок»

Педагог-організатор

ТИЖДЕНЬ ХУДОЖНЬОЇ ГIМНАСТИКИ

Художня гімнастика — це складно-координаційний вид спорту, під музичний супровід, що виконує одна гімнастка, або команда із п'яти дівчат з кількома предметами по черзі: м'ячем, скакалками, булавами, обручем і стрічками. Художня гімнастика є олімпійським видом спорту.

Березень

Пн.

Радіолінійка “Чому гімнастику називають художньою?»»

Педагог-організатор

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Екскурсія до міської секції художньої гімнастики.

Вчитель фіз. виховання.

Вт.

Показовий виступ гімнастів.

Керівник секції.

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Робота круглого столу «У нас в гостях…» Зустріч з тренером з художньої гімнастики.

Вчитель фіз. виховання

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Чт.

Театральна вистава «Як Ох та Ах здоров’я шукали»

Керівник театральної студії

Пт.

Лекція «Як тренуватися, щоб не тягнуло м’язи?»

Медсестра

Пт.

Відвідування шкільного музею спорту.

Класні керівники

ТИЖДЕНЬ ГАНДБОЛУ

Гандбол (дат. håndbold, англ. Handball) — командна гра с м’ячем 7×7 гравців (по 6 польових та воротар в кожній команді). Грають м’ячем руками. Мета гри − закинути якомога більше м’ячів до воріт (3×2 м) супротивника.

Березень

Пн.

Усний журнал «Як виник гандбол»

Бібліотекар

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Перегляд презентації «Керлинг»

Класні керівники

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Акція «День білоруської кухні»

Завідуюча шкільної їдальні

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Чт.

Спортивне караоке.

Вчитель музики

Пт.

Лекція «Перша допомога при порізах та подряпинах»

Медсестра

Пт.

Створення і розповсюдження буклетів «Твоє здоров’я залежить від тебе самого»

Класні керівники

ТИЖДЕНЬ САМБО

Са́мбо (абревіатура, створена від словосполучення «самооборона без зброї») — вид спортивного єдиноборства, а також комплексна система самооборони, розроблена в СССР. Офіційною датою народження самбо прийнято вважати 16 листопада 1938 року, коли цей вид спорту був признаний Спорткомітетом СССР.

Березень

Пн.

Радіолінійка «Все про самбо»

Педагог-організатор

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Екскурсія до міської секції самбо.

Вчитель фіз. виховання.

Вт.

Майстер-клас із самбо.

Керівник секції

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Робота круглого столу «У нас в гостях…» Зустріч з майстром по самбо.

Вчитель фіз. виховання

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Чт.

Спортивний турнір.

Вчитель фіз. виховання.

Пт.

Лекція «Перша допомога при переломах»

Медсестра

Пт.

Психологічний тренінг «Шлях до гармонії»

Психолог

Пт.

Перегляд відео «Спорт у цифрах та фактах»

Бібліотекар

ТИЖДЕНЬ ДЗЮДО

ДЗЮДО (від японського дзю - м’якість, до - шлях) - японське бойове мистецтво, філософія та спортивне єдиноборство без зброї, створене в кінці XIX століття на основі дзюдзюцу японським майстром бойових мистецтв Дзигоро Кано, який також сформулював основні правила і принципи тренувань і проведення змагань.

Березень

Пн.

Радіолінійка «Хто вигадав дзюдо»

Педагог-організатор

Вт.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Ср.

Екскурсія до міської секції дзюдо.

Вчитель фіз. виховання.

Ср.

Майстер-клас із дзюдо.

Керівник секції.

Чт.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Чт.

Робота круглого столу «У нас в гостях…» Зустріч з відомими спортсменами дзюдоїстами.

Вчитель фіз. виховання.

Пт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Пт.

Лекція «Як перестати хвилюватися і почати діяти»

Психолог

Пт.

Пізнавальна гра «Спортивний експрес»

Педагог-організатор

ТИЖДЕНЬ ФУТБОЛУ

Футбол (англ. Football, "м’яч для ніг") - командний вид спорту, в якому потрібно поразить м’ячем ворота суперника найбільшу кількість разів.

Квітень

Пн.

Усний журнал «Історія футболу»

Бібліотекар

Вт.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Перегляд відео «Футбол у Сєвєродонецьку»

Бібліотекар

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Робота круглого столу «У нас в гостях…» Зустріч із спортсменами - футболістами.

Вчитель фіз. виховання.

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Чт.

Шкільні футбольні змагання.

Вчитель фіз. виховання.

Пт.

Лекція «Чому важливо бігати щодня»

Медсестра

Пт.

Фотовиставка відомих футболістів»

Вчитель ОТМ

ТИЖДЕНЬ РЕГБI

Регбі - спортивна командна гра с овальним м’ячем, який гравці кожної команди, передаючи друг другу руками та ногами, намагаються приземлити в заліковому полі за воротами суперника або забити його в Н - подібні ворота.

Квітень

Пн.

Усний журнал «Чим регбі відрізняється від футболу»

Бібліотекар

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Перегляд відео «Як починалося регбі»

Класні керівники

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Показовий виступ гри з регбі.

Керівник команди

Ср.

Акція «Перша зелень весни»

Завідуюча шкільної їдальні

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Чт.

Спортивне свято «Тато, мама, я – спортивна сім`я»

Вчитель фіз. виховання.

Пт.

Лекція «Ви щодня приймайте душ»

Медсестра

Пт.

Вікторина «Що ми знаємо про регбі»

Педагог-організатор

ТИЖДЕНЬ БОКСУ

Бокс (англійський box, буквально - удар) - єдиноборство, кулачний бій двох спортсменів, що проводиться на ринзі. Учасники змагань боксують в спеціальних м’яких рукавичках масою 8 унцій (близько 227 г).

Квітень

Пн.

Радіолінійка «Бій в м’якеньких рукавичках»

Педагог-організатор

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Перегляд презентації «Цікаво про бокс»

Класні керівники

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Чт.

Робота круглого столу «У нас в гостях…» Зустріч із спортсменом-боксером.

Вчитель фіз. виховання.

Чт.

Майстре-клас із боксу.

Спортсмен

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Пт.

Лекція «Поговоримо про суглоби»

Медсестра

Пт.

Психологічний тренінг «Шлях до гармонії»

Психолог

Пт.

Флеш-моб «Ми вибираємо спорт»

Педагог-організатор

ТИЖДЕНЬ БАДМIНТОНУ

Бадмінтон (badminton - від назви англійського міста Бадмінтон) - спортивна гра с опереним м’ячем (воланом) та ракеткою. Зміст гри в том, щоби приземлити волан на боці супротивника і не допустити його падіння на

своєму боці.

Квітень

Пн.

Радіолінійка «Всім відомий бадмінтон»

Педагог-організатор

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Перегляд презентації «Де виник бадмінтон?»

Класні керівники

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Показова гра у бадмінтон.

Спортсмени

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Чт.

Веселі старти

Вчитель фіз. виховання.

Пт.

Лекція «Подбай сам про своє майбутнє»

Психолог

Пт.

Спортивне лото.

Педагог-організатор

ТИЖДЕНЬ ТРИАТЛОНУ

Триатлон - штучно створений людьми, бажаючими постійно удосконалювати свої фізичні можливості, вид спорту; швидкісне спортивне змагання, що включає плавання, велогонку та легкоатлетичний крос.

Травень

Пн.

Усний журнал «Що за спорт тріатлон?»

Бібліотекар

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Перегляд відео «Тріатлон»

Класні керівники

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Чт.

Спортивні змагання «Богатирські ігри»

Вчитель фіз. виховання.

Пт.

Лекція «Перша допомога при опіках»

Медсестра

Пт.

Конкурс реклами «Ми за здоровий спосіб життя»

Педагог-організатор

ТИЖДЕНЬ СЕРФIНГУ

Серфінг - це катання на хвилі із застосуванням технічних засобів: дошок для серфінга різного формату, або коротких ласт та спеціальних рукавичок (бодісерфінг).

Травень

Пн.

Усний журнал «На гребні хвилі»

Бібліотекар

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Перегляд презентації «Про серфінг»

Класні керівники

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Чт.

Свято фізкультхвилинок»

Педагог-організатор

Пт.

Лекція «Перша допомога при забиттях»

Медсестра

ТИЖДЕНЬ СТРIЛЬБИ З ЛУКА

Стрільба з лука (Лучництво) — мистецтво та спорт, що полягає у вміння стріляти з лука у ціль стрілами.

Травень

Пн.

Усний журнал «Як Робін Гуд у давнину»

Бібліотекар

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Перегляд відео «Стрільба з лука»

Класні керівники

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Робота круглого столу «У нас в гостях…» Зустріч з майстром стрільби з лука.

Вчитель фіз. виховання

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Чт.

Спортивне змагання з дартсу.

Вчитель фіз. виховання.

Пт.

Психологічний тренінг «Шлях до гармонії»

Психолог

Пт.

Лекція «Засмагати обережно!»

Медсестра

ТИЖДЕНЬ ШКIЛЬНИХ МАЛИХ ВЕСНЯНИХ ОЛIМПIЙСЬКИХ IГОР

Олімпі́йські і́гри. Види спорту, які входять до програми Олімпійських ігор називаються олімпійськими. Переможці змагань отримують довічне звання олімпійського чемпіона.

Травень

Пн.

Урочисте відкриття Малих Весняних Олімпійських ігор.

Педагог-організатор

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Конференція «Про здоровий спосіб життя»

Вчителі біології, фіз. виховання

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Конкурс вболівальників.

Класні керівники

Ср.

Акція «Сніданок майбутніх чемпіонів»

Завідуюча шкільної їдальні

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Чт.

Змагання із весняних видів спорту.

Вчитель фіз. виховання

Пт.

Лекція «Як прийняти поразку та жити далі»

Психолог

Пт.

Підведення підсумків Малих Весняних Олімпійських ігор.

Педагог-організатор

ТИЖДЕНЬ ЗНАЙОМСТВА З НАЙДИВАКУВАТIШИМИ ВИДАМИ СПОРТУ

Червень

Пн.

Радіолінійка «Це теж своєрідний спорт»

Педагог-організатор

Пн.

Випуск шкільної газети «Спорт-експрес»

Редакція шкільної

газети

Вт.

Перегляд відеофільму «Найдивакуватіші види спорту»

Класні керівники

Ср.

Гурток «Афродіта»

Керівник гуртка

Ср.

Створення та розповсюдження буклету «Здоровий я, здорові друзі, здорові всі в моєму крузі»

Педагог-організатор

Ср.

Акція «День польської кухні»

Завідуюча шкільної їдальні

Чт.

Гурток «Олімпійський вогонь»

Керівник гуртка

Чт.

Змагання з дивакуватих видів спорту.

Вчитель фіз. виховання

Пт.

Відвідування шкільного музею спорту.

Класні керівники

Пт.

Підведення підсумків проекту «Здоровий я, здорові друзі, здорові всі в моєму крузі»

Педагог-організатор

VII Очікувані результати проекту

    • підвищення фізичної культури всіх учасників проекту;

    • досягнення такого рівня фізичної культури, що заняття спортом стануть нормою, а не поодиноким виключенням;

    • формування відношення до здорового способу життя як до фундаменту успішного життя та процвітання;

    • формування здоров’язберігаючої компетентності;

    • активізація пізнавальних процесів всіх учасників проекту;

    • розвиток самосвідомості кожного учасника проекту, вплив на формування його світогляду;

    • вироблення ефективних способів співробітництва педагогів – вихованців – батьків;

    • розвиток навичок колективної творчості;

    • створення умов для успішної соціалізації дітей;

    • мобілізація здоров’язберігаючого потенціалу кожної дитини, її родини для створення спільних проектів;

    • заохочення батьків до активної творчої, виховної практики;

    • організація сумісного корисного для усіх дозвілля.

VIII Перспективи подальшого розвитку проекту

    • участь у конкурсі «Виховна робота в школі»;

    • участь в освітньому форумі;

    • публікація в засобах масової інформації;

    • міський семінар для заступників директорів з НВР.

IX Література

      1. Ващенко О., Свириденко С. Здоров’язберігаючі технології в загальноосвітніх навчальних закладах // Директор школи. – 2006.

      2. Закон України „Про позашкільну освіту” // Урядовий кур’єр. 2000, № 25.

      3. Концепція формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у дітей та молоді // Шкільний світ. – 2004. - №8. – с. 1-8.

      4. Корніенко С. Корекція фізичного розвитку школярів у системі школа – родина // Початкова школа. – 2000. – №5.

      5. Метод проектів. Методичний порадник // Початкова освіта. – 2006. - № 16.

      6. Мурза В. Фізичні вправи і здоров’я. – К.: Здоров’я, 1991.

      7. Свириденко С. Формування в учнів умінь і навичок здорового способу життя засобами навчально-виховної роботи: Зб. Наук. Праць. – К.: Волинь, 2003.

      8. Смоляр В. О. Школа здоров`я – наша школа // Біологія. Шкільний світ. – 2008. - № 19-21.

      9. Що таке «здоровий спосіб життя»? // Шкільний світ. – 2003. - № 45. – с. 2-8.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Цей проект сприяє формуванню здоров`язбережувальної компетентності молодших школярів.
  • Додано
    13.08.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    99
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    QH757981
  • Вподобань
    0
Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь