Проект з морально-етичного виховання « Поспішайте творити добро"

Опис документу:
Ми мешкаємо у складному світі. Наше суспільство долає політичну, соціальну, економічну та екологічну кризу. Але залишається у суспільстві сама страшна криза – моральна. Сьогоднішні діти затверджують майбутній добробут країни,що повністю залежить від виховання. Проблема придбання дітьми емоціональ

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Відділ освіти Великоновосілківської районної державної адміністрації Краснополянська загальноосвітня школа I-III ступенів Проект з морально-етичног...
Слайд № 1

Відділ освіти Великоновосілківської районної державної адміністрації Краснополянська загальноосвітня школа I-III ступенів Проект з морально-етичного виховання заступник директора з виховної роботи Карагаєва М.В. село Красна Поляна 2018 рік « Поспішайте творити добро »

Паспорт проекту Назва проекту: Автор: заступник директора з виховної роботи Карагаєва Марина Василівна Склад проектної групи: класні керівники Анот...
Слайд № 2

Паспорт проекту Назва проекту: Автор: заступник директора з виховної роботи Карагаєва Марина Василівна Склад проектної групи: класні керівники Анотація Ми мешкаємо у складному світі. Наше суспільство долає політичну, соціальну, економічну та екологічну кризу. Але залишається у суспільстві сама страшна криза – моральна. Сьогоднішні діти затверджують майбутній добробут країни,що повністю залежить від виховання. Проблема придбання дітьми емоціонально-морального досвіду є сьогодні особливо актуально. У теперішній час в країні налічується 98 тис. дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування. В нашій школі двоє – дітей-сиріт та троє дітей позбавлених батьківського піклування. Складна економічна ситуація ускладнила їх положення. Тому сьогодні, покращення положення дітей, які опинилися в складних умовах, є однією з важливих задач суспільства. Значимість та актуальність цієї проблеми підтверджується регулярним прийняттям цільових програм, направлених на рішення проблем дитинства, забезпечення реалізації Конвенції ООН по правам дитини

Патріотизм , патріотичне виховання на сьогодні актуальні як для системи освіти так і для держави в цілому. Пам’ять про ветеранів непідвласна часу, ...
Слайд № 3

Патріотизм , патріотичне виховання на сьогодні актуальні як для системи освіти так і для держави в цілому. Пам’ять про ветеранів непідвласна часу, як непідвласна часу любов до Батьківщини. Так було і буде завжди – і через десять років, і через двадцять, і через століття. Обов’язок нинішніх поколінь – бути гідними продовжувачами справи переможців, що вирвали країну з лап фашистів, що врятували її і зберегли прекрасною і квітучою. Багато хто з них одинокі і потребують допомоги. І все що їм потрібно від нас – це трошечки більш турботи та поваги. В зв’язку з цім виникла ідея розробити і апробувати проект «Поспішай робити добро». Даний проект дозволяє усвідомити розуміння проблеми нашого регіону, сформувати ключеві морально-етичні поняття, навчитися уявляти проблему, а також сформувати моральні цінності: повага до особи, здоровий спосіб життя, активна життєва та громадська позиція. Тема проекту актуальна ще і тому, що існує наявність дефіциту людського милосердя. Проект містить ряд положень, які складають у сукупності основу морального виховання, значимість якого визначається вимогами суспільства до особистості. Консультант: методист районного методичного кабінету Уздемір О.А.

Зміст: Актуальність проекту 1. Мета проекту 2. Задачі проекту Очікувані результати Механізм реалізації проекту Етапи реалізації проекту Перспективи...
Слайд № 4

Зміст: Актуальність проекту 1. Мета проекту 2. Задачі проекту Очікувані результати Механізм реалізації проекту Етапи реалізації проекту Перспективи розвитку проекту Заходи з реалізації проекту Використана література Додатки 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.

Актуальність проекту Ми мешкаємо у складному світі. Наше суспільство долає політичну, соціальну, економічну та екологічну кризи. Нездоланною залиша...
Слайд № 5

Актуальність проекту Ми мешкаємо у складному світі. Наше суспільство долає політичну, соціальну, економічну та екологічну кризи. Нездоланною залишається лише найстрашніша криза – моральна. Сьогоднішні діти затверджують майбутній добробут країни, що повністю залежить від виховання. Проблема придбання дітьми емоційно-морального досвіду є сьогодні особливо актуальна. У теперішній час в країні налічується дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування. Складна економічна ситуація ускладнила їх положення. Тому сьогодні, покращення положення дітей, які опинилися в складних умовах, є однією з важливих задач суспільства. Значимість та актуальність цієї проблеми підтверджується регулярним прийняттям цільових програм, направлених на рішення проблем дитинства, забезпечення реалізації Конвенції ООН з прав дитини. При ознайомленні з даними документами виникла ідея розробки та апробування проекту «Поспішайте творити добро». Проект дозволяє усвідомити розуміння проблем нашого регіону, сформувати ключові морально-етичні поняття, навчитися уявляти проблему, а також сформувати моральні цінності: повага до особи, здоровий спосіб життя, активна життєва та громадянська позиція. Тема проекту актуальна ще і тому, що існує наявність дефіциту людського милосердя. Проект містить ряд положень, які складають у сукупності основу морального виховання, значимість якого визначається вимогами суспільства до особистості.

Мета проекту: залучення учнів у соціально - значущі справи з надання практичної допомоги ветеранам та вдовам Великої Вітчизняної війни, одиноким пе...
Слайд № 6

Мета проекту: залучення учнів у соціально - значущі справи з надання практичної допомоги ветеранам та вдовам Великої Вітчизняної війни, одиноким пенсіонерам, дітям, які опинились у складній життєвій ситуації

Задачі проекту: сприяти придбанню учнями досліду співпричетності, співчуття до чужого горя, милосердя, бути добрішими один до одного, не проходити ...
Слайд № 7

Задачі проекту: сприяти придбанню учнями досліду співпричетності, співчуття до чужого горя, милосердя, бути добрішими один до одного, не проходити повз людей, які потребують на допомогу; сприяти усвідомленню ними важливості і необхідності їх діяльності; сприяти розумінню того, що черствість душі – найстрашніша хвороба на світі; розвивати почуття обов'язку, турботи й поваги до людей, що потребують допомоги; виховувати в учнів почуття громадянського обов'язку, патріотизм, любов до людей, милосердя; надавати учням різноманітні джерела інформації про соціальні проблеми свого регіону.

Очікувальні результати: На при кінці проекту учні будуть озброєні морально-етичними якостями, які притаманні справжній людині, громадянину своєї де...
Слайд № 8

Очікувальні результати: На при кінці проекту учні будуть озброєні морально-етичними якостями, які притаманні справжній людині, громадянину своєї держави

Механізми реалізації: Зустрічі з ветеранами ВВв, місцевим самоврядуванням, керівниками соціальних сфер. Співпраця зі шкільним музеєм. Вивчення елек...
Слайд № 9

Механізми реалізації: Зустрічі з ветеранами ВВв, місцевим самоврядуванням, керівниками соціальних сфер. Співпраця зі шкільним музеєм. Вивчення електронних джерел інформації про соціальні проблеми в районі. Дослідження наукової літератури по проблемі проекту. Вивчення матеріалів Конвенції про права дитини, інших міжнародних правових актів, регіональних програм. Організація дослідницької роботи по проблемам , які указані у проекті. Організація та проведення акцій допомоги, класних годин, зустрічей. Організація волонтерського руху у селі.

Етапи реалізації проекту: Підготовчий. Це представлення проекту в цілому. Учні орієнтовані на збір необхідної інформації по темам, які представлені...
Слайд № 10

Етапи реалізації проекту: Підготовчий. Це представлення проекту в цілому. Учні орієнтовані на збір необхідної інформації по темам, які представлені в проекті. Основною задачею на цьому етапі є необхідність зацікавити учнів, створити добровільні об єднання. Учням пропонується скласти докладний план подальших дій. Потім проводиться обговорення результатів роботи учнів. На даному етапі учням створюються умови для самостійної роботи, активізується їх творча діяльність. Виконання такої роботи змушує учня думати і аналізувати, а також набуваються навички самостійного пошуку необхідної інформації. Наші дії. На даному етапі надається реальна допомога. Задача вчителя – координація дій учнів. Першій успіх. На даному етапі проводиться залучення однолітків та батьків до надання гуманітарної допомоги. Роль учителя – створення єдиної виховної системи. Наші перспективи. На цьому етапі розширюється діяльність об єднань, груп. Задача учителя – допомога учням. Здійснення зв'язку з сільською радою, висвітлення діяльності учнів у ЗМІ, Інтернеті.

Заходи по реалізації проекту: Проведення акцій «Добрі справи», «Пам’ять серця», «Допоможемо дітям, які опинилися у складній ситуації», «Образ і пам...
Слайд № 11

Заходи по реалізації проекту: Проведення акцій «Добрі справи», «Пам’ять серця», «Допоможемо дітям, які опинилися у складній ситуації», «Образ і пам’ять», «Слово про наших земляків» , «Шляхами подвигу і слави», «Ветеран живе поруч». «Детям военного времени от детей мирного времени». Організація волонтерського руху допомоги ветеранам Великої Вітчизняної війни. Створення « Скарбнички добрих справ». День партизанської слави. Уроки мужності за темою: «Ми пам’ятаємо». Вшанування людей похилого віку. Концерт до дня людей похилого віку. Акція «Милосердя» до дня людей похилого віку. Поповнення матеріалами шкільний музей та кабінет історії. Організувати в бібліотеці виставки, поновити експозиції присвячені Великої Вітчизняної війні. Підготовка та проведення концертів до Дня Перемоги. Прибирання території пам'ятників Великої Вітчизняної війни та Громадянської війни. Шефство юних пошуковців та загонів «Спадкоємці Перемоги» над ветеранами війни та праці «Організація посилок за адресним призначенням». Організувати проведення тематичних бесід, уроків, виховних годин на тему: «Захисники Вітчизни серед нас» за участю ветеранів Великої Вітчизняної війни.

Вшанування людей похилого віку. Концерт до дня людей похилого віку та дітей-інвалідів. Догляд за могилами жертв війни та одиноких громадян. Проведе...
Слайд № 12

Вшанування людей похилого віку. Концерт до дня людей похилого віку та дітей-інвалідів. Догляд за могилами жертв війни та одиноких громадян. Проведення акції «Допоможи ближньому». Зібрати речі для малозабезпечених сімей, сиріт, напівсиріт, дітям притулку. Індивідуальна допомога одиноким престарілим, інвалідам. Вахта пам’яті «Дзвони Чорнобиля» до Дня Чорнобильскої трагедії 26 квітня. Виставка плакатів «Попіл Чорнобиля». Акція «Пам’ять». Уроки мужності «Звеличте відвагу, з якою вони нам служили». Пошукова робота «Ветерани проживають поруч». Лінійка пам’яті воїнам, загиблих в Афганістані «Афганістан болить в моїй душі». Проведення Різдвяної акції. Зібрання шкільного приладдя, речей для дітей пільгового контингенту.

Концерт до Дня Перемоги :
Слайд № 13

Концерт до Дня Перемоги :

Акція «Пам’ять серця»:
Слайд № 14

Акція «Пам’ять серця»:

Акція «Ветеран живе поруч»
Слайд № 15

Акція «Ветеран живе поруч»

Поповнення шкільного музею експонатами
Слайд № 16

Поповнення шкільного музею експонатами

Акція «Пам’ять серця»
Слайд № 17

Акція «Пам’ять серця»

Акція «Шляхами подвигу і слави»
Слайд № 18

Акція «Шляхами подвигу і слави»

Перспективи розвитку проекту: Проект реалізується в рамках школи, села, району. Проект не потребує додаткових витрат. Проект не завершується ніколи...
Слайд № 19

Перспективи розвитку проекту: Проект реалізується в рамках школи, села, району. Проект не потребує додаткових витрат. Проект не завершується ніколи, бо завжди знайдуться люди, яким необхідна допомога.

Література: 1. Е.С.Евдокимова «Проектирование модели гражданского воспитания ». Управление 2002 №6. 2. М.Д.Маханева «Нравственно – патриотическое в...
Слайд № 20

Література: 1. Е.С.Евдокимова «Проектирование модели гражданского воспитания ». Управление 2002 №6. 2. М.Д.Маханева «Нравственно – патриотическое воспитание». Управление 2005 №1. 3. З.А.Ершова, Н.А.Краскина «Никто не забыт, ничто не забыто…» 4. Интернет-ресурсы.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!