Проект «Всі професії потрібні,всі професії важливі»

Опис документу:
Проект розрахований для дошкільнят

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Проект

«Всі професії потрібні,всі

професії важливі»

м. Кривий Ріг

Тема проекту: «Всі професії потрібні,всі професії важливі»

Актуальність: підвищений інтерес до професій батьків, що працюють на різних

підприємствах,організаціях,установах.

Мета: активізувати пізнавальну діяльність дошкільників шляхом розвитку професійних інтересів та творчого відношення до праці. Забеспечення раннього виявлення нахилів, інтересів та зацікавленості дітей різними видами трудової діяльності з метою подальшої професійної орієнтації.

Завдання: Створити природне стимулююче середовище, спрямоване на формування внутрішньої позиції щодо навколишнього, здатності усвідомлювати рукотворне походження предметного світу. Розширити знання дітей про існування різних професій.

База:

Учасники проекту:

Термін реалізації : 6 днів

Прогнозований результат: виявлення нахилів, інтересів, зацікавлень дітей тим чи іншим предметом, видом трудової діяльності дітей з метою подальшої професійної орієнтації.

Назва етапу

Мета

Термін

Робота вихователя

Спільна робота з дітьми

Продукт

1

Мотиваційний

«Ким я хочу стати?»

Створити мотивацію, яка б активізувала бажання дітей більше дізнатися про різноманітні професії.

1 день

Виявити знання

дітей про існування різних професій.

Заохотити до участі в проекті дітей.

1.Подумати над назвою проекту, вихователь

допомагає у виборі.

2.Визначити,хто буде допомагати в його реалізації.

3.Розгляд ілюстрацій

до казки «Півник і двоє мишенят».

До групи завітали іграшки

півник,мишенята

та просять допомогти їм розібратися з тим ким працює

півник.

2

Інформаційний

« Із ста доріг одна моя»

Виховувати доброту, інтерес, вміння слухати вихователя;

любов до народної

творчості.

2 день

Формувати у дітей активний інтерес до різних професій.

1.Читання української

народної казки

«Півник і двоє мишенят».

2.Загадки про професії.

1.Ліплення

«Казкові герої»

2.Аплікація

«Колоски»

3

Репродуктивний

«В працьовитому колективі – всі заможні та щасливі»

Надати можливість кожній дитині практично застосувати набуті знання, навички та вміння; Виховати позитивне ставлення та повагу до різних професій, бажання в майбутньому присвятити себе якійсь справі.

3 день

Виявлення нахилів, інтересів, зацікавлень дітей тим чи іншим предметом, видом трудової діяльності дітей з метою подальшої професійної орієнтації.

1.Розгляд

ілюстрацій та збірки на тему «Звідки з′являється хліб на нашому столі?»

2.Диво –дошка

«Розклади диковинки по місцях»

3.Лото «Кому,що потрібно для роботи»

4.Д/г«Назви професію»

Колективне

малювання

ілюстрацій до казки«Півник і двоє мишенят».

4.

Узагальнюючий

«Професія та дитина»

Узагальнити і систематизувати знання, навички і вміння набуті протягом попередніх етапів; налаштувати дітей на реалізацію творчого задуму.

4 день

Систематизація та узагальнення знань про професії.

1.Розмальовування розмальовок

«Професії»

2.Д/г «Що

потрібно для

роботи хлібороба»

3. Д/г «Хто більше

назве виробів»

1.Читання книги Д. Родарі

«Чем пахнут

ремесла?»

5

Творчий

«Не бійся мріяти і фантазувати»

Створювати умови для прояву творчої активності. Отримувати задоволення від кінцевого

результату.

5 день

Створювати умови для самовдосконалення дитини.

Підтримка будь якого оригінального рішення завдання.

Враховувати рівень розвитку дитини.

1.Д/г «Що спочатку,що потім»

2.Д/г «Що зроблено з борошна»

1.Конструювання «Золоті колоски»

2.Вистава

«Півник і двоє мишенят»

6.

Рефлекторно-оцінювальний

«Діти сонця»

Оцінити результати роботи, сприяти отримуванню дітьми задоволення від досягнутих результатів. Аналіз разом з дітьми виконання завдань проекту.

6 день

Підтримувати ініціативу дітей

у реалізації проекту.

1.Етюд «Діти

сонця»

2.Творча гра

«Казка про колосок»

Музично-рухлива гра

«Як на

півника

іменини»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
9
дн.
0
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!