Проект «Таємниця Доброти та Природи»

Опис документу:
Проект розрахований для дошкільнят

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема проекту: «Таємниця Доброти та Природи»

Актуальність: Переконати , що природа не тільки об»єкт пізнання, не тільки сфера активної діяльності наших вихованців. А й частинка їхнього буття, взаємовідносин, всього ладу їхнього життя.

МЕТА: Організувати методичну роботу . спрямовану на поповнення та розширення практичних знань, умінь, навичок необхідних для роботи під час гри.

ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ: Активізувати активну взаємодію людини з природою. Розширити дітей про природу , вчити малят бути добрими, співчутливими, бути готовими допомогти одне одному. Закріпити уміння застосовувати отриманні знання в іграх, інсценівках.

УЧАСНИКИ ППРОЕКТУ:

ТЕРМІН РЕАЛІЗАЦІЇЇ: Протягом року

ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ: Високий рівень проінформованості дітей, створення та впровадження нових куточків, ігор.

Назва етапу

Мета

Термін

Робота вихователя

Спільна робота дітей

Продукт

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Мотиваційний

«Можна все

зробити, якщо

захотіти»

Інформаційний

«Не кажи не вмію, а кажи навчусь»

Репродуктивний

«Це ж просто, в тебе вийде»

Узагальнення,

аналіз і систематизація отриманих знань

«Мудрим ніхто не родився, а навчився»

Творчий етап

«Не бійся мріяти і фантазувати»

Рефлексивно - оцінювальний

«Помічаємо і радіємо найменшим успіхам кожного»

Формувати у дітей уявлення про роль природи та доброти в житті людей. Виховувати любов до природи, встановити причинно – наслідкові зв»язки.

Навчити дітей робити висновки, наскільки все в природі взаємозв»язане. Виявити рівень знань, умінь, навичок.

Розвивати спостережливість , увагу, мислення. Виховувати любов до добра, до природи.

Формувати у дітей вміння застосовувати знання, уміння, навички.

Продовжувати узагальнювати отриманні знання, які набуті на 1, 2. 3 етапах. Допомогти дітям робити відкриття щодо самих себе. Разом з дітьми пригадати про варіанти задач, які їм запам»яталися.

Реалізувати спільний творчий задум. Наповнити процес його втілення спалахом позитивних емоцій. Створювати умови для прояву творчої активності.

Проаналізувати з дітьми період від початку до кінця проекту. Дати можливість кожній дитині оцінювати свою діяльність, проаналізувати успіхи та невдачі. Викликати бажання шанобливо ставитися до природи, сприяти розуміти необхідності берегти все живе на Землі, дбайливо ставитися до природи.

2 місяці

2 місяці

3 місяці

3 місяці

1 місяць

1 місяць

1.Визначити рівень знань дітей по обраній темі.

2. Обміркувати прийоми заохочення до участі у проекті дітей, батьків.

Аналізувати щодня свою роботу

1. Ретельно дотримуватися спланованих дій.

2. Нетрадиційно підходити до вирішення завдань.

1.Виявити цільність засвоєння дітьми отриманої інформації.

2. Ігрова діяльність.

3. Пошуково – дослідницька діяльність.

4. Вивчити загадки, прислів»я вірші про добро та природу.

1.Створювати об»активні умови для самовдосконалення дитини.

2. Підтримка будь-якого оригінального дитячого рішення.

3. Враховувати рівень розвитку дитини.

4. Прагнути успіху.

1.Обговорення інформації, матеріалу по даному проекту.

2. Підтримувати ініціативу дітей.

3. Аналіз участі у роботі кожної дитини.

1. Підібрати назву проекту.

2. Хто може допомогти в реалізації проекту.

3. Скласти схеми дій.

4. Розглядання картин, ілюстрацій, фотографій. Вивчення віршів, загадок про природу , доброту, ввічливість.

1.Обговорення отриманої інформації.

2. Барви природи. Читання художніх творів і спостереження за явищами, про які ідеться.

3. Вивчення віршів про природу та добро.

4.Д\г « Дбай про природу»

5. Бесіда « Стався до природи дбайливо»

1Д/г «Ми годуємо тварин»;

2. Рольова гра « Як –

би звірята говорили

3. Мовна гра

« Віршовані рядочки»;

4. Фізкультхвилинка

«Усім допоможу»;

5. Бесіда «Кому потрібна твоя турбота»

6. Гра «Галасливе птаство»

7. Логічна гра «Домисли речення»

8. Рухлива гра «Не наступи на квітку»

9. Гра «Хороший вчинок це чи ні?»

1.Художня література. Читання казки В.Сухомлинського «Дощик і грім»,оповідання В.Сухомлинського «Райдуга в бурульці».

2. Вивчення віршів, загадок, прислів»їв.

3. Настільно – друковані ігри «Квіти», «Огород», «Пазли».

4. Гра «Добре та погано»

5. Досліди на тему6» Властивості води»

6. Ігри – медитації «Уяви себе квіткою». Розкажи про свої дії. Чи хотілось, щоб тебе топтали, рвали, просто нищили?»

7. Слухання музичної п»єси М.Красєва «Синичка».

8. Музична гра – імпровізація «Лисичка – веселуха»

1.Гра «Складемо разом казку»

2. Ранкова гімнастика «Я і рослини»

3. Слухання п»єси П.Чайковського «Осіння пісня»,

4. Д\г «Упізнай за смаком»,

5. Гра – драматизація «Ріпка»,

6. Гра «Що спочатку, а що потім»

7. Пальчикова гра «Гостинна білочка»

8. «Гра – подорож до Казкової країни»

1. Бесіда з дітьми про знання (порівняння на початок року та вкінці)

2. Вправи для розвитку мовного дихання.

3. Аналіз міжособистісних стосунків з однолітками, дорослими .

4. Підведення підсумків своїх надбань.

5. Створення нових ідей , задумів.

Виготовлення та оформлення куточка В.Сухомлинського. Психогімнастика «Я – квітка»

Виготовлення інформаційного вісника

« Лікувальні дари природи»

Виставка дитячих малюнків на тему:

« У бабусі на подвір»ї»

Виготовити саморобну книгу «Природна абетка»

1.Дерево бажань.

2. Інформувати та залучати батьків до справ.

3. Виготовлення газети: «Наші добрі справи»

4. Конкурс ікебани

Радити батькам читання художню літературу про природу та добро В.Сухомлинського.

Запропонувати частіше працювати та відпочивати на лоні природи.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
7
дн.
0
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!