Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Створюємо квести та вебквести для роботи у класі та дистанційно
»
Взяти участь Всі події

Проект " Рідна мова в рідній школі"

Виховна робота

31.12.2018

1365

17

0

Опис документу:
 Мета проекту (практична та педагогічна мета): залучити учнів до участі у загальношкільному заході; пропагувати шанобливе ставлення до рідної мови та культури українського народу; виховувати повагу до рідного слова, почуття патріотизму; розвивати творчі та акторські здібності учнів, спонукати до самостійного творчого пошуку інформації, формувати навички виразного читання, навички роботи в групах.  Завдання проекту: активізувати дослідницько-пошукову та наукову діяльність учнів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Проект « Рідна мова в рідній школі»

Розкажи – і я забуду,

Покажи – і я запам’ятаю,

Дай спробувати – і я зрозумію.

Китайська мудрість

Паспорт проектної роботи:

  • Назва проекту : « Рідна мова в рідній школі»

  • Актуальність : проект спрямований на формування національно свідомої, духовно багатої мовної особистості, сприяє розвиткові творчих здібностей

та обдарованості школярів.

  • Керівник проекту – Мишура Любов Іванівна

  • Навчальні дисципліни ( українська мова, література)

  • Склад проектної групи ( учні 7, 10, 11 класу)

  • Тип проекту: журналістське дослідження

  • Мета проекту (практична та педагогічна мета):  залучити учнів до участі у загальношкільному заході; пропагувати шанобливе ставлення до рідної мови та культури українського народу; виховувати повагу до рідного слова, почуття патріотизму; розвивати творчі та акторські здібності учнів, спонукати до самостійного творчого пошуку інформації, формувати навички виразного читання, навички роботи в групах.

  • Завдання проекту: активізувати дослідницько-пошукову та наукову діяльність учнів.

  • Дії учителя при організації проектного методу:

    • Допомагати учням визначити мету діяльності;

    • Рекомендувати джерела отримання інформації;

    • розкривати можливі форми діяльності;

    • сприяти прогнозуванню результатів проекту, що виконується;

    • створювати умови для активності школяра;

    • допомагати учню оцінити отриманий результат.

  • Дії учня:

  • визначає мету своєї діяльності;

  • відкриває нові знання;

  • експериментує;

  • обирає шляхи вирішення проблем, які виникають в ході роботи над проектом;

  • несе відповідальність за свою діяльні

За кількістю учасників проекту: колективний ( 7, 10,11 класи)

За тривалістю проведення: середньої тривалості ( 2016 – 2017 рік)

Етапи роботи:

І. Підготовчо – організаційний:

1. Визначення конкретних цілей і завдань,

змісту й термінів діяльності творчих груп.

2.Об’єднання учасників проекту в творчі групи


3. Визначення етапів проекту, прогноз результатів діяльності творчих груп.

ІІ етап роботи

Пресцентр

3. Визначення форм звітності й узагальнення.

ІІ. Пресцентр

класів «Без мови немає народу».



1. Організація та проведення журналістського

дослідження :

  • «Чи потрібна в Україні друга

державна мова?»

  • «У якому випадку ви носите вишиванку?»

  • « Якою я бачу Україну

2. Інформаційні бюлетені про результати

дослідження.


3. Презентація творчих робіт учнів 10 - 11-их

класів «Без мови немає народу».



ІІІ. Літературна рада 

1. Збір учнівських творчих робіт для міні-проекту

«Проба пера».
2. Мовне намисто. Презентація висловлювань

про мову видатних українських письменників

та культурних діячів.
4. «Народ скаже, як зав’яже». Добірка прислів’їв,

приказок, фразеологізмів про мову. 
5. Збір матеріалів до стінгазет «Мова моя українська

– батьківська, материнська» та плакатів «Бережіть,

плекайте рідну мову».

ІV. Художня рада

1.Організація та проведення конкурсу

стіннівок «Мова моя українська – батьківська,

материнська», плакатів «Бережіть, плекайте

рідну мову».
2. Вшанування пам’яті Т. Шевченка . Перегляд

відеофільму про життя і творчість Т. Шевченка

3.Збір та виставка ілюстрацій до літературних

творів Т. Г. Шевченка.
4. Організація та проведення виставки – конкурсу

малюнків «Вишиванка у моєму житті».


V. Мультимедіацентр

1. Добір учнями фотоматеріалів про цікаві заходи в

гімназії, які сприяють формуванню практичних

умінь та навичок мовної компетентності школяра.
4. Створення презентацій міні-проектів учнями.


ІV. Підсумковий етап

Підведення підсумків роботи учнівського колективу за

проектом «Рідна мова в рідній школі».

Можливі результати проектної діяльності:

  • мультимедійна презентація

  • плакат

  • реферат

  • серія ілюстрацій

  • вірш, казка

  • стінгазета

  • сценарій свята

4

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.