ПРОЕКТ «ПТАШИНИЙ ДИВОГРАЙ»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ПРОЕКТ «ПТАШИНИЙ ДИВОГРАЙ»

Мета проекту:

Освітня:вдосконалювати життєву компетентність дітей шляхом уточнення, збагачення та систематизації уявлення про життя птахів з різних аспектів (природознавчого, пізнавального,художньо - естетичного, морально – етичного тощо).Забезпечити умови для саморозвитку дитини та її самореалізації в процесі розв’язання проблемних завдань та практичної реалізації задуманого.

Розвивальна: Розвивати творчу уяву, навички логічного мислення під час виконання проблемних завдань; моторику руки під час виконання практичних дій (малювання, ліплення, аплікації, художньої праці).

Виховна : виховувати інтерес до життя птахів, почуття відповідальності за «менших братів – пташок», виховувати любов та турботливе ставлення до природи.

Види діяльності: різні види занять(домінантні, комбіновані, комплексні, інтегровані, підгрупові, заняття – подорожі,динамічні, тематичні,літературні, художні тощо), спостереження,ігрова діяльність, трудова діяльність, художня праця,пошуково- дослідницька діяльність,бесіди евристичного характеру, робота з літературними тестами та ілюстративним матеріалом, індивідуальна робота, робота поза заняттями,робота з батьками

Характеристика проекту:

  • За домінуючою діяльністю: творчий

  • За тривалістю: середньої тривалості

  • За кількістю учасників: колективний

  • За характером контактів: в межах групи та родини

База реалізації: Дошкільний навчальний заклад комбінованого типу ясла - садок № 91 «Лісова казка»

Учасники та співучасники проекту: діти, батьки, вихователі середніх груп

Тривалість проекту: 15 днів

Прогнозовані результати:

  • Створення карти інтелектуальних дій з теми «Птахи»

  • «Пташиний базар» добірка цікавого матеріалу з життя птахів підготовлена спільно з батьками

  • Виготовлення годівничок для зимуючих птахів

Завдання за лініями розвитку

Фізичний розвиток

Розвивати у дітей уміння виконувати фізкультурні вправи, грати в рухливі ігри. Формувати вміння наклеювати предмети різні за формою та розміром, розмальовувати їх. Удосконалювати навички самообслуговування. Формувати уявлення про себе як частину природи.

Емоційно - ціннісний розвиток

Розвивати у дітей вміння радіти зустрічі і спілкуванню з природним довкіллям, здійснювати вибір діяльності за власним бажанням; прагнути діяти самостійно.

Соціально - моральний розвиток

Ознайомлювати дітей з правилами поведінки у природному довкіллі; виховувати повагу до людей, чия професія пов’язана з доглядом за птахами. Формувати основи культури спілкування.

Пізнавальний розвиток

Збагатити та систематизувати уявлення дітей про життя птахів з різних аспектів (природознавчого, пізнавального,художньо - естетичного, морально – етичного тощо).

Мовленнєвий розвиток

Розвивати вміння називати птахів найближчого оточення, коментувати дії (птахів, власні), вправляти в граматичній правильності мови, вчити складати розповіді за малюнком, за побаченим , з власного досвіду, викликати бажання спілкуватися з оточуючими.

Художньо – естетичний

Вчити дітей уважно слухати і розуміти оповідання, загадки про птахів; відтворювати образи птахів у іграх - хороводних. Інсценізаціях.

Креативний розвиток

Розвивати прагнення експериментувати у природному довкіллі, зокрема під час дослідницько - експериментальної діяльності. Розвивати уяву та фантазію під час виготовлення колективних робіт художнього змісту, творчих ігор.

Зміст роботи:

Мотиваційні дні

Мета:створити мотивацію, яка б активізувала бажання дітей дізнатися нову інформацію про птахів, їх будову, особливості поведінки, вплив на життя людини. Збагатити розвиваюче середовище інформаційним матеріалом з теми.

Форми, методи організації роботи на мотиваційному етапі:

Понеділок 08.11.10Мотиваційний день . Сфера «ПРИРОДА»

Режимний момент

Лінії

розвитку

Організована діяльність

Спільна діяльність

Самостійна діяльність

Індивідуальна робота

Ранок

Мовл., морально- етична,креативна

Полілог «Що ти знаєш про птахів і про що хотів би дізнатися згодом?»;

Кор.в. «Пташки відпочивають»

Проблемна ситуація «Щоб сталося на землі якби зникли всі птахи?»

Розгляд ілюстрацій, альбомів з теми «Птахи»

Розвиток дрібної моторики «Шнурівка»

І половина дня

Заняття

Природа-розвиток мовлення

Пізнавальна, мовленнєва, художньо- естетична

«Свійські птахи»

Мета: Розширити знання дітей про свійських птахів. Продовжувати знайомити з особливостями зовнішнього вигляду та поведінки. Розвивати вміння впізнавати птахів за описом.

Розвивати дрібну моторику,пам’ять, мислення, спостережливість. Виховувати дбайливе ставлення до живої природи.

Трудова діяльність: догляд за птахами у куточку природи;

Д/г «Що наплутав художник?»

Мета:закріпити назви будови тіла птахів,

Д/г«Хто де живе?» Мета:Закріпити знання про особливості мешкання птахів;

Д/г «Назви лагідно»

С-р/г «Будівельники»

(елемент гри будуємо птахоферму);

Кор.в. «Човники»

Образотворча діяльність за бажанням дітей;

Викликати бажання підтримувати групове приміщення в порядку, запропонувати прибрати в улюбленому куточку групи.

Образотворча діяльність: закріпити навички користування пензликом, вчити передавати характерні рухи рукою для замальовування, нанесення нескладних штрихів.

Д/г «З якої гілочки діточки»:

закріпити назви дерев, навички утворення прикметників від іменників

Прогулянка

Фізич-

на,

Спостереження : за зовнішнім виглядом, поведінкою птахів на майданчику

Р/г «Пташки»(біг),

«Летів горобчик»(біг)

«Знайди де сховано» (орієнтування у просторі)

Р/г«Півник та фарби»

Закріпити навички бігу під час рухливих ігор

ІІ половина дня

Прогулянка

Художньо-естетична, мовленнєва, пізнавальна

Гурткова робота «Бебі клаб»

Мета : збагатити мовлення дітей назвами свійських птахів англійською мовою.

Корекційні вправи з профілактики плоскостопості та вад хребта

Спостереження за осінню горобиною

Читання оповідань про життя птахів;

Залучення батьків до спільного роботи з пошуку малюнків,фотографій з птахами, добір цікавої інформацій про особливості в поведінці та способу життя птахів для «Пташиного базару»;

Д/г «Склади пазли»

Самостійне розігрування елементів сюжетно - рольової гри «Птахоферма»

Рухливі ігри середньої рухливості

Д/г «Виклади візерунок»

Розвивати дрібну моторику, уяву, просторове мислення. Закріпити назви геометричних фігур.

Вівторок Мотиваційний день. Сфера «Я САМ»

Режимний момент

Лінії

розвитку

Організована діяльність

Спільна діяльність

Самостійна діяльність

Індивідуальна робота

Ранок

Пізнавальна, мовленнєва, креативна,мор- цен.

Бесіда

«Як ти вважаєш чому одні птахи живуть вдома, а інші у природі?(підвести до поняття свійські птахи)»;

Корекційні вправи з профілактики плоскостопості та вад хребта

Судження «Я вважаю птахи це -…», «Якби я був птахом, то я б полетів, попросив, зробив …»;

Підготовка до розповіді «Що цікавого про пташок я дізнався від батьків».

Ігри у куточку природи «Пазли», «Пташине царство»

Вправи на розвиток дрібної моторики руки

І половина дня

Математика - конструювання

Пізнавальна, мовленнєва, креативна,мор- цен.. худ- естетична

Число та цифра 4. Поняття «більше - менше, порівну».

Мета: познайомити дітей з числом та цифрою4, із складом числа з одиниць, з утворенням числа 4. Продовжувати вчити порівнювати кількість предметів у сукупності Д/г «Пташині загадки».

Розвивати навички орієнтування у просторі (д/г «Що змінилося»),

логічне ,мислення. пам’ять (д/г «Добери домік»).

Інформація для пташиного базару

Розгляд альбому «Свійські птахи».

Розвивати навички складання описових розповідей.

Д/г «Назви, що за птах»

Кор.в. «Збери пір′їнки пальчиками ніг»

Р/г«Гуси-гуси» Закріпити текст до гри.

Образотворча діяльність з використанням природного

матеріалу;

Д/г «Назви одним словом»:

Закріпити навички класифікування предметів.

Д/г «Скажи чого не стало»:

Розвиток логічного мислення,

уваги, спостережливості.

Прогулянка

Пізнавальна, фізична

Спостереження за погодою . Як змінилася погода восени? Що сталося з деревами?. Чому осінь в цьому році «добра до птахів»?

Розучування народної гри «Курочка- Рябушечка»

Р/г «Кішка та курчата» (біг)

Д/ «Знайди друга»

Спостереження : за зовнішнім виглядом, поведінкою птахів на майданчику;

Д/г «Назви частини тіла – людини, птаха, тварини тощо» :закріпити будову тіла різних істот, збагатити лексичний запас з теми «Птахи»

ІІ половина дня

Пізнавальна, фізична, емоц- ціннісна, соц- моральна

Про самого себе.

Бесіда «Я та моє здоров′я» - профілактика застуди.

Мета : дати уявлення про необхідність дбайливого ставлення до власного тіла. Корекційні вправи з профілактики плоскостопості та вад хребта

Судження «Я вважаю птахи це -…», «Якби я був птахом, то я б полетів, попросив, зробив …»;

Трудова діяльність : догляд за птахами у куточку природи;

С- р /г «Будівельники»(елемент гри будуємо птахоферму);

Індивідуальна корекційна робота з профілактики вад хребта

Впр. «Човник», «Чайка»

Інформаційні дні

Мета : дати дітям інформацію з різних питань життя птахів (будова, живлення, особливості поведінки, користь природі,користь людям, необхідна допомога людей тваринному світу).

Формувати уявлення про взаємозв’язок між життям птахів та людей в природі

Розвивати творчу уяву, навички логічного мислення під час розв’язання проблемних завдань.

Виховувати шанобливе ставлення до птахів рідного краю і взагалі до природи.

Форми, методи організації роботи на інформаційному етапі:

Інформаційні дні

Сфери «ПРИРОДА», «ЛЮДИ, «КУЛЬТУРА, «Я САМ»

Режимний момент

Лінії

розвитку

Організована діяльність

Спільна діяльність

Самостійна діяльність

Індивідуальна робота

Ранок

пізнаваль

на,

мовл,

соц- мор

Бліц – інформація «Бігом по світу птахів»

Корекційні вправи з профілактики плоскостопості та вад хребта

Бесіди, полілоги з теми,або за інтересом дітей

Розгляд ілюстрацій з теми, альбому «Птахи нашого краю», «Птахи»

Індивідуальна робота : за потребами вихованців

І половина дня

Лінії розвит

ку за потре

бою

Різні види занять за перспективним планом вихователів, міні – заняття з теми «Свійські птахи» 10.11.10,11.11.10;

«Дикі птахи»

15.11.10,16.11.10;

«Перелітні птахи»

17.11.10,18.11.10,19.11.10

Робота з літературними текстами, ілюстративним матеріалом :

-скоромовки «Горобець, горобець, галушок везе горнець», «Ґава до ранку сиділа на ганку»;

-читання казок;

- розучування віршів

-знайомство з малими фольклорними формами (прислів’я, приказки, народний календар тощо)

Фізкультхвилинки з теми за вибором вихователів

Пошуково- дослідницька діяльність:«Дитяча лабораторія»

- експерименти з пір’ячком;

-експеримент з питань приручення птахів;

дидактичні ігри «Шафа знахідок», «Чарівна торбинка», «Веселий язичок», «Хто у кого», «Детективна агенція (як впізнати пташку)», «Хто як співає», «Назви по – іншому (клювати - дзьобати, ґава - ворона тощо) », «Що вміють пташки?», «Як Захищаються?», «Хто де живе?», «Яку користь приносять людям», «Чиї це голоси», «Він – вона - воно», «Утвори слово (утворення дієслів від звуконаслідування «кря –кря»- крякає, «гел-гел»- гелготить)», «Хвилинка- цікавинка»;

Продуктивна діяльність: підготовка матеріалу до «Пташиного базару», ліплення, аплікації, малювання з теми (не лише під час організованої діяльності , а і на прогулянці, в вільний від занять час, у ІІ половині дня)

Корекційні вправи з профілактики плоскостопості та вад хребта

Образотворча діяльність

творчі ігри «Птахи по горизонталі та вертикалі», «Поміркуємо не кваплясь», «Головоломки», «Домальовки», «Хвилинки - зустрічі з пташками», «Шиворіт - навиворіт», «Кросворди»;

Самостійна художня діяльність:

Мета: збагатити розвиваючу середу матеріалами для виникнення зацікавленості дітей до самостійної діяльності з теми

-нетрадиційне малювання (пір’ячком), шаблони з вирізаними контурами різних пташок, природний матеріал для творчості;

створити умови для розгортання сюжетно - рольових ігор з теми «Сім’я», «У бабусі на подвір’ї», «Дитячий садок», «Птахоферма», «Водії», «Рятівники», «Столяри»;

-поповнити дидактичну базу різноманітними іграми з теми;

-дібрати літературний та ілюстративний матеріал з теми

Індивідуальна робота : за потребами вихованців

Прогулянка

Лінії розвит

ку за потре

бою

Спостереження за зовнішнім виглядом птахів на майданчику, за особливостями поведінки, співвідношення погоди та особливостей поведінки різних птахів тощо.

- рухливі ігри за добіркою «Стежинками здоров’я», - хороводні ігри: «Ворони», «Горобці», «Голубка»

Індивідуальна робота : за потребами вихованців

ІІ половина дня

Лінії розвит

ку за потре

бою

Заняття за планом,

корекційна робота . спостереження на прогулянці.

Корекційні вправи з профілактики плоскостопості та вад хребта

Робота з батьками:

- спільні спостереження за птахами за межами ДНЗ;

- спостереження за свійськими птахами (по можливості);

- читання літератури з теми.

Трудова діяльність: догляд за птахами, підготовка сіна для зимуючих птахів,

Індивідуальна робота : за потребами вихованців. Включаючи корекційну

Репродуктивний день

Мета : вправляти в умінні аналізувати вивчений матеріал з теми «Птахи». Використовувати набуті знання в практичному житті.

Форми, методи організації роботи на репродуктивному етапі:

Понеділок 22.11.10. Репродуктивний день . сфера «ПРИРОДА»

Режимний момент

Лінії

розвитку

Організована діяльність

Спільна діяльність

Самостійна діяльність

Індивідуальна робота

Ранок

Пізнавальна, мовленнєва, креативна

Підбиття результатів бліц - інформації «Бігом світом птахів».

Корекційні вправи з профілактики плоскостопості та вад хребта

-Корекційна мовленнєва робота.

- Підготовка, збір інформації до «Пташиного базару»

Корекційна робота

Індивідуальна робота : за потребами вихованців

І половина дня

Природа – розвиток мовлення

Пізнавальна, мовленнєва, креативна,мор- цен.. худ- естетична, креативна,емоційно - ціннісна

Піший перехід та спостереження за голубами на голуб’ятні.

Пошуково - дослідницька діяльність: чи все ми знаємо з життя птахів? Чи зможуть голуби, що живуть у голуб’ятні жити без допомоги людини?

Ігрова діяльність:

-дидактичні ігри «Голуб’ячі приклади», «Подивись та порахуй», «Хто,що робить?»;

творчі ігри намалюй улюбленого птаха (у повітрі), «Чарівники»

-рухливі ігри за власним бажанням дітей

-хороводні ігри: «Голубка»

Індивідуальна робота : за потребами вихованців

Прогулянка

Фізична,пізнавальна,креативна,комунікативна,художньо-естетична

Догляд за птахами, годування голубів .

Робота з літературними текстами :

-декламація та читання віршів про птахів;

-робота з фразеологічними зворотами;

Рухливі ігри, дидактичні ігри з теми «Птахи»

Індивідуальна робота : за потребами вихованців

ІІ половина дня

Фізична,пізнавальна,

креативна,комунікативна,художньо-естетична

Заняття за планом,

корекційна робота за потребами вихованців. . Спостереження на прогулянці

- Підготовка, збір інформації до «Пташиного базару»

- Залучення батьків до будівництва годівничок та підготовки корму для зимуючих птахів.

Ігри за власним бажанням дітей

Індивідуальна робота : за потребами вихованців. Корекційні вправи.

Узагальнюючий день

Мета:Узагальнити та систематизувати знання дітей з теми проекту, спонукати висловлювати та доводити власну думку, аналізувати проблемні ситуації.

Розвивати доказове мислення, мовлення ,увагу,

Виховувати бажання приймати участь в спільній роботі, демонструвати свої знання, радіти одне за одного, співпереживати.

Форми, методи організації роботи на узагальнюючому етапі:

Вівторок Узагальнюючий день. Сфера «Я САМ»

Режимний момент

Лінії

розвитку

Організована діяльність

Спільна діяльність

Самостійна діяльність

Індивідуальна робота

Ранок

фізична,пізнавальна

Корекційні вправи з профілактики плоскостопості та вад хребта

Д/г «Назви та покажи пташок»

Мета: закріпити на практиці отримані знання про життя та поведінку пташок

За бажанням дітей.

Індивідуальна робота : за потребами вихованців

І половина дня

пізнавальна, мовленнєва, креативна,фізична,емоційно- ціннісна

Інтегроване заняття

(з пізнавального розвитку), заняття - подорож з теми «Пташиний дивограй»

Пошуково - дослідницька діяльність:

«Пташина лабораторія» розв’язання питання «чи співпадає поведінка птахів з народним календарем погоди?»;

дидактичні ігри «Екологічний ланцюжок», «Математичні ребуси», «Вгадай за описом»;

Створити умови для творчих ігор «Одне питання три відповіді», «Машина часу», «Космічні птахи»

рухливих ігор за добіркою «Стежинками здоров’я»

- сюжетно - рольових ігор: «Дитячий садок», «Рятівники»

Індивідуальна робота : за потребами вихованців

Прогулян

ка

фізична, пізнавальна,мовленнєва, соціально- моральна

Спостереження : за поведінкою птахів на майданчику;

Робота з фразеологічними зворотами;

рухливі ігри за добіркою «Стежинками здоров’я»

хороводні ігри: «Голубка»

- збір шишечок, насіння для годівниць

Індивідуальна робота : за потребами вихованців

ІІ половина дня

худ-естетична,емоц-ціннісна

Робота з літературними текстами :

- закріплення малих фольклорних форм (складання загадок);

- робота з фразеологічними зворотами;

Залучення батьків до будівництва годівничок та підготовки корму для зимуючих птахів.

Індивідуальна робота : за потребами вихованців. Корекційні вправи.

Творчі дні

Мета: вчити навичкам колективної праці,виховувати вміння спільно планувати свою роботу,розвивати творчі здібності дітей.

Форми, методи організації роботи на творчому етапі:

Середа, четвер Творчі дні . Сфера «Люди», «Культура»

Режимний момент

Лінії

розвит-

ку

Організована діяльність

Спільна діяльність

Самостійна діяльність

Індивідуальна робота

Ранок

фізична,пізнавальна

Бесіда : Чим ми зможемо допомогти птахам, що залишаються зимувати на Україні?

Підготовка до створення гаети «Пташиний базар»

Корекційні вправи з профілактики плоскостопості та вад хребта

Рухливі ігри з теми

Індивідуальна робота : допомога у складних етапах роботи над годівничками

І половина дня Комплексні або інтегровані заняття,

пізнавальна, мовленнєва, креативна,фізична,емоційно- цінніс

на

Комплексне заняття

«Годівничка для пташок»

(малювання-художня праця, розвиток мовлення, природа )

«Годівничка для пташок»

Мета:закріпити знання дітей про зимуючих пташок, про їх спосіб життя узимку.вчити конструювати годівничку, оздоблювати елементами декорування.Розвивати зв'язне мовлення, закріплювати вміння утворювати дієслова від звуконаслідувань.

Закріпити вміння доглядати годівнички, виховувати у дітей почуття задоволення від процес праці.

Дидактичні ігри: «Четвертий зайвий», «Лісові фантазії», «Можна – не треба»;

сюжетно – рольова «Пташина майстерня» Трудова діяльність:практична реалізація проекту: виготовлення годівничок для птахів, прикрашання їх, підготовка корму,остаточне оформлення «Пташиної газети» (за власними матеріалами). Прибирання робочих місць після роботи над годівницею.

Сюжетно- рольові ігри, які закріпляють навички догляду за птахами, доводять їх користь для природи та людини.

Індивідуальна робота за потребами вихованців, з удосконалення еавичок самостійної праці,

закріплення навичок образо

творчої діяльнос

ті

Прогулянка

фізична, пізнавальна,мовленнєва, соціально- моральна

Спостереження: У ранкові години для розвитку творчої уваги спостерігати за природою. Які почуття викликає побачене? Провести хвилинку милування.

Презентація власних годівничок дітям молодших груп.

рухливі ігри : за добіркою «Стежинками здоров’я»

Корекційні вправи з профілактики плоскостопості та вад хребта

ІІ половина дня

худ-естетична,

емоц-цінніс

на

Інтелектуальні вправи

«З якого гніздечка пташечка», «Що зайве, чому», «Погляньмо навкруги»

Мета:продовжувати вчити дітей орієнтуватися в просторі, розвивати логічне мислення, зорову пам'ять.

Робота з батьками: Презентація газети «Пташине життя»

Корекційні вправи з профілактики плоскостопості та вад хребта

Р/г «Хитра лисичка» (біг)

Альбоми, книжки з теми «Птахи» «Годівничка для пташок»

Індивідуальна робота : допомога у складних етапах роботи над годівничками

Рефллексійно- оцінювальний день

Мета: допомогти проаналізувати період проекту від початку до кінця. Всі його етапи,самостійно оцінити значущість зробленого та свою особисту участь у реалізації проекту.

Форми, методи організації роботи на рефлексійно- оцінювальному етапі :

П’ятниця 26.11.10 Рефлекційно- оцінювальний день. Сфера « Узагальнення»

Режимний момент

Лінії

розвит-

ку

Організована діяльність

Спільна діяльність

Самостійна діяльність

Індивідуальна робота

Ранок

фізична,

пізнава

льна

Кор.в. «Пташки сидять на проводах та чирикають»

Полілог,

бесіда :

- як виникла ідея більше дізнатися про птахів?

- з чого все починалося ?

- що нового та цікаво дізналися?

- що кому найбільш запам’яталося ?

- хто нам допомагав?як ми їм віддячимо?

Розгляд карти інтелектуальних дій з теми проекту.

Індивідуальна робота з мовленнєвого розвитку

І половина дня Комплекс

ні або інтегрова

ні заняття

пізнавальна,

мовленнєва,

креативна,

фізична,

емоційно-

ціннісна

Підсумкове заняття за проектом «Пташиний дивограй»

Трудова діяльність: Розв’язати проблемне питання «Як будемо підтримувати результати своєї праці у діючому стані?(догляд за годівничками)»

Самостійні сюжетно- рольові ігри «Птахоферма», «Рятівники», «Столяри» тощо

Д/г «Пташине лото»

Мета:Запкріпити назви , особливості поведінки птахів.

«Дитяча енціклопедія»

Індивідуальна робота : оцінювання власної участі у реалізації проекту.

Прогулян

ка

фізична, пізнавальна,

мовленнєва, соціально- моральна

За опадаючою горобиною.

Чому опадає? Куди дівається? Хто нею годується? Спостерігати за поведінкою синички біля горобинки.

«Пташина лабораторія»

Мета: з’ясувати чи відповідає поведінка птахів з народним прикметам.

Ігрова діяльність: Пригадати з дітьми, які ігри їм найбільше сподобалися і запам’яталися, які нові лічилки, мирилки вивчили, в які ігри часто гралися самостійно. У які ще хотіли б погратися? Яких ігор навчили своїх друзів та батьків?Рухливі та рольові ігри за власним бажанням

Індивідуальна робота за потребою вихованців

ІІ половина дня

худ-естетична,

емоц-ціннісна

Пригадати з дітьми, за чим спостерігали впродовж тематичного проекту. Що нового дізналися, що незвичного відбувалося? Які проводили досліди?За чим ще хотіли б спостерігати?

Залучення батьків до розвішування годівничок та підготовки корму для зимуючих птахів за межами дитячого садочка.

Презентація власних годівничок дітям молодших груп.

Індивідуальна робота з корекції, за потребою вихованців

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
4
міс.
1
5
дн.
1
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!