Проект-презентацiя "ПАРАД КВIТIВ БIЛЯ ШКОЛИ"

Опис документу:
Очікувані результати реалізації проекту: озеленення території школи; розкриття проблем охорони довкілля; реалізація завдань естетичного виховання; знайомство з мистецтвом ландшафтного дизайну; залучення учнівської молоді до посильної праці; розвиток комунікативних навичок; налагодження співпраці між різновіковими категоріями учасників проекту; поглиблення знань з предметів природничого, гуманітарного, художньо-естетичного циклів тощо.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
УГРИНIВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС ТИСМЕНИЦЬКОI РАЙОННОЇ РАДИ IВАНО-ФРАНКIВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ПАРАД КВIТIВ БIЛЯ ШКОЛИ
Слайд № 1

УГРИНIВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС ТИСМЕНИЦЬКОI РАЙОННОЇ РАДИ IВАНО-ФРАНКIВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ПАРАД КВIТIВ БIЛЯ ШКОЛИ

ЗНАЙОМТЕСЬ: УГРИНIВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС З 1865 році - церковно-парафіяльна школа. 1910 році - двокласна школа. 153 учні навчали 4 вчит...
Слайд № 2

ЗНАЙОМТЕСЬ: УГРИНIВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС З 1865 році - церковно-парафіяльна школа. 1910 році - двокласна школа. 153 учні навчали 4 вчителі. 1923рік. На базі двокласної школи створено районну семирічну трудову школу , яка в 1937 році стала десятирічкою. Першим її директором був Короткий Юрій Лаврентійович, який був репресований. 2006р – відкрито нове приміщення школи

Проект «Парад квітів біля школи» Мета проекту: - Створити квіткові зони на території школи; - формувати в учнів екологічну самосвідомість; - виробл...
Слайд № 3

Проект «Парад квітів біля школи» Мета проекту: - Створити квіткові зони на території школи; - формувати в учнів екологічну самосвідомість; - виробляти потребу активної благодійної діяльності; виробляти художньо - естетичні смаки

- озеленення території школи; - розкриття проблем охорони довкілля; реалізація завдань естетичного виховання; знайомство з мистецтвом ландшафтного ...
Слайд № 4

- озеленення території школи; - розкриття проблем охорони довкілля; реалізація завдань естетичного виховання; знайомство з мистецтвом ландшафтного дизайну; залучення учнівської молоді до посильної праці; - розвиток комунікативних навичок; налагодження співпраці між різновіковими категоріями учасників проекту; - поглиблення знань з предметів природничого, гуманітарного, художньо-естетичного циклів тощо. ГОЛОВНІ ВИХОВНІ ЗАВДАННЯ:

Очікувані результати реалізації проекту: озеленення території школи; створення квіткових зон; - формування у школярів ціннісного ставлення до приро...
Слайд № 5

Очікувані результати реалізації проекту: озеленення території школи; створення квіткових зон; - формування у школярів ціннісного ставлення до природи в усіх її проявах; сприяння розширенню екологічного і загальнокультурного світогляду, розвитку уміння осмислювати екологічні явища забезпечення змістовної зайнятості учнів в позаурочний час; - розвиток творчих здібностей учасників проекту; - активне залучення всіх учнів до естетичного оформлення шкільного двору ;

Слайд № 6

Теоретична пiдготовка проекту
Слайд № 7

Теоретична пiдготовка проекту

Флокс  (лат. Phlox) – багаторічна трав’яниста рослина з гарними різнокольоровими квітами, які прикрашають яскравими фарбами сади, подвір’я та клумб...
Слайд № 8

Флокс  (лат. Phlox) – багаторічна трав’яниста рослина з гарними різнокольоровими квітами, які прикрашають яскравими фарбами сади, подвір’я та клумби з весни до пізньої осені. Батьківщиною флоксів є Північна Америка. У Європі флокси з'явилися в середині 18 століття. Флокси є однією з найбільш декоративних багаторічних культур, що застосовуються для формування садового ландшафтного дизайну. Ці квіти мають найрізноманітніші забарвлення від білого до темно-червоного кольору. Завдяки багаторічній роботі селекціонерів з’явилося близько 1500 видів красивих і запашних флоксів. Різновиди флоксів Флокси, діляться на 3 групи: однорічнікущові з прямостоячими стеблами, квітучі влітку і восени; багаторічні, іноді з сланкими пагонами, що цвітуть літом; грунтопокривні, що стеляться по землі і зацвітають ранньою весною.

 (лат. Dáhlia) — рід рослин родини Айстрові, або Складноцвіті (Compositae). Сюди відносяться 9 вельми великих багаторічників з великими голівками к...
Слайд № 9

 (лат. Dáhlia) — рід рослин родини Айстрові, або Складноцвіті (Compositae). Сюди відносяться 9 вельми великих багаторічників з великими голівками квіток, іноді кулястими. У дикорослих американськихвидів голівка суцвіття завжди складається з квіток двох родів: по краях всього суцвіття розташовані язичкові, або неплодящі, квітки (як у соняшника), зазвичай білого кольору, а в середині (в диску) дрібні трубчасті жовті квіти, що приносять плоди. У наших садах ці форми зустрічаються зрідка, але більшість жоржин всіх відтінків відноситься до маси садових різновидів та махрових сортів, у яких усі серединні квітки перетворені культурою в неплодящі язичкові, внаслідок чого всі суцвіття стає щільнішим, повнішим, доходячи до кулястої форми і різних тонів забарвлення, нерідко навіть із барвистими квітами.

 (лат. Tagetes), оксамитець[1], повняки — рід однорічних трав'янистих рослин родини кошичкоцвітих. Батьківщиною рослини вважають Центральну Америку...
Слайд № 10

 (лат. Tagetes), оксамитець[1], повняки — рід однорічних трав'янистих рослин родини кошичкоцвітих. Батьківщиною рослини вважають Центральну Америку, де в Мексиці та південних регіонах Сполучених Штатів зустрічаються дикі різновиди рослини. Насіння чорнобривців Рослина утворює досить щільні кущі різної висоти. Існують різновиди від 20 до 120сантиметрів заввишки. Давно одомашнена, переважно культивується як декоративна культура. Численні гібридні форми мають квіти різних відтінків від світло—жовтих до насичено жовтогарячих і коричневих. Суцвіття складне, має і купчасті форми.

Слайд № 11

Фотовиставка *Квiти у вишивцi*
Слайд № 12

Фотовиставка *Квiти у вишивцi*

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

Слайд № 16

Проект стартував!
Слайд № 17

Проект стартував!

Слайд № 18

Першi результати
Слайд № 19

Першi результати

Слайд № 20

4
Слайд № 21

4

Слайд № 22

Слайд № 23

Слайд № 24

Слайд № 25

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн