Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Проект на тему: « Позитивні та негативні сторони Інтернету».

Інформатика

Для кого: 9 Клас

08.01.2021

302

2

0

Опис документу:
В проекті розглянуто такі питання: 1. Що таке інтернет? 2. Позитивні сторони Інтернету. 3. Негативні сторони Інтернету. 4. Висновки. 5. Джерела 2. Сучасні діти народилися у цифровому світі ХХІ століття, тому з раннього віку знайомі з мобільними телефонами, ноутбуками, плеєрами тощо. Потужний потік нової інформації, реклами, застосування комп’ютерних технологій на телебаченні, розповсюдження ігрових пристроїв,електронних іграшок і комп’ютерів впливають на виховання дитини .
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Проект на тему: « Позитивні та негативні сторони Інтернету».

План проекту:

  1. Що таке інтернет?

  2. Позитивні сторони Інтернету.

  3. Негативні сторони Інтернету.

  4. Висновки.

  5. Джерела.

  1. Інтерне́т (від англ. Internet), всемере́жжя, міжмере́жжя— всесвітня система сполучених комп'ютерних мереж, що базуються на комплекті Інтернет-протоколів. Інтернет також називають мережею мереж, бо він складається з мільйонів локальних і глобальних приватних, публічних, академічних, ділових і урядових мереж, пов'язаних між собою з використанням різноманітних дротових, оптичних і бездротових технологій. Міжмережжя становить фізичну основу для розміщення величезної кількості інформаційних ресурсів і послуг, як-от взаємопов'язані гіпертекстові документи Всесвітнього павутиння та електронна пошта. Станом на 2019 рік більшість населення Землі були під'єднані на мережі Інтернет.

У повсякденній мові слово інтерне́т із малої літери найчастіше вживається в значенні Всесвітнього павутиння (Всемережжя) та доступної в нім інформації, а не в значенні самої фізичної мережі Інтернет. Таке вживання можна пояснити паралелями з термінами «радіо» і «телебачення».

В українській мові набуває поширення дослівна калька з англійської — Міжмережжя . Також у неформальному та професійному середовищі трапляються терміни мере́жа, тене́та, не́трі.

У теперішній час Інтернет - це невід'ємна частина нашого життя. Зараз у ньому працюють більш ніж 300 мільйонів людей. Інтернет має як позитивні, так і негативні сторони.

  1. Сучасні діти народилися у цифровому світі ХХІ століття, тому з раннього віку знайомі з мобільними телефонами, ноутбуками, плеєрами тощо. Потужний потік нової інформації, реклами, застосування комп’ютерних технологій на телебаченні, розповсюдження ігрових пристроїв,електронних іграшок і комп’ютерів впливають на виховання дитини тасприйняття нею навколишнього світу.

Є безліч можливостей використання інформаційних технологій — від самостійного складання досить досконалих програм, створення своїх сторінок у просторі Internet, дистанційного навчання до занурення у світ найкращих музейних колекцій, бібліотек і навіть пограбування банків та розкриття секретних кодів Пентагону. Виникають запитання: як впливає цей дивовижний штучний інформаційний світ на психіку людини і, зокрема, дитини? За яких умов цей новий вид людської діяльности сприяє розвитку особистости, а за яких заважає? Чи стосується ця нова культура більшости населення України, чи це забава для розвинутих країн?

Як відомо, здібності дитини розвиваються тим краще, чим більше в неї можливостей отримання різноманітного сенсорного досвіду, знайомства з кращими досягненнями світової культури, моделювання наслідків реалізації своїх ідей тощо. Усі ми досить добре знаємо, скільки втрачають обдаровані діти, коли вони не мають можливості  користуватися бібліотеками, не ходять до музеїв, не бувають в опері, не навчаються за такими технологіями, які є кращим надбанням людства. І коли така дитина нарешті, наприклад, вступаючи до університету, потрапляє до великого міста, у культурне середовище, їй треба надолужувати ці втрати, іноді на це витрачається ціле життя. Втрачає не тільки конкретна обдарована людина, а й усе людство.

Отже, найбільшим надбанням людства від застосування інформаційних технологій є наближення найкращих досягнень світової культури до кожної пересічної людини. Нові інформаційні технології надають фантастичні можливості вчителям та батькам у розвитку загальних здібностей дітей з використанням усього арсеналу досягнень світової культури. Існує багато комп'ютерних енциклопедій, ілюстрованих комп'ютерних книжок, досконалих навчаючих програм, ігор, що розвивають здібності дитини. Але саме по собі це багатство без участи старших, без праці дорослої людини, залученої до процесу виховання дитини, без консультацій з фахівцями не навчить дитину.

Рекомендуємо свідомо проаналізувати загальні здібності дитини. На рівні сім'ї та школи у будь-якому випадку — і тоді, коли дитина добре вчиться, і тоді, коли в неї є проблеми з навчанням, корисно порадитися з психологом, проаналізувати свої спостереження за дитиною, обговорити з нею, що її цікавить, що їй легше дається. А потім підібрати такі комп'ютерні ігри, навчаючі програми, енциклопедії, які дозволять розвивати здібності цієї конкретної дитини. Скажімо, виявляється, що треба розвивати зорову чи моторну пам'ять, чи увагу.

Учитель у класі може проводити уроки, що розвивають загальні здібності дитини. Можна організувати спеціальні навчальні ігри з планування свого життя, бюджету тощо. Дитина в ігровій формі вчиться робити план на тиждень. Тут ми досягаємо успіху у двох напрямках розвитку дитини, двох важливих складових розвитку її загальних здібностей — відчуття часу, уміння використовувати час та планування свого часу, своєї діяльности.

Комп'ютерні технології — справжня знахідка для маніпулювання з інформаційним простором завдання. Коли ми навчимо учнів свідомо і творчо підходити до інформаційного простору завдання, змінювати форму подання знань та даних таким чином, щоб можна було розглянути весь інформаційний простір, ми полегшимо формування в учнів ефективних стратегій мислення, будемо сприяти підвищенню їхньої самооцінки, упевнености у своїх силах.

Як  вже відзначалося, інформаційні технології надають величезні можливості в розширенні ерудиції дитини. Рекомендується активно заохочувати дітей до подорожей музеями світу, бібліотеками, країнами. Це не тільки сприяє розширенню знань дитини, а й підтримує її різноманітні здібності.

Комп’ютерні технології відкривають як для вчителя, так і для учня нові можливості, дозволяючи разом з учнем отримувати задоволення від процесу пізнання світу, зануритися в яскравий, барвистий світ нових знань.

Поєднання традиційних методів навчання та сучасних інформаційних технологій дозволяє зробити процес навчання мобільним, строго диференційованим та індивідуальним.

Отже, перевагами використання ІКТ є:

  1. - індивідуалізація навчання;

  2. - інтенсифікація самостійної роботи учнів;

  3. - збільшення обсягу виконаних на уроці завдань;

  4. - підвищення мотивації та пізнавальної активності за рахунок різноманітних форм роботи, завдяки можливості включення ігрового моменту

  5. - розширення інформаційних потоків та обсягу нових знань завдяки використанню мережі Інтернет.

  1. Але разом з тим, в Інтернеті приховано досить багато небезпек як для дітей, так і для дорослих. Знання цих небезпек дозволить їх уникнути.

  1.  Віруси

  2.  Контент для дорослих

  3.  Пропагування сексуального насилля над дітьми, жорсткоїповедінки, шкідливих звичок тощо

  4.  Он-лайн-зваблення дітей

  5.  Кібер-хуліганство

  6.  Кібер-булінг

  7.  Кібер-грумінг

  8.  Грифери  та інші

Iнтернет пропонує незліченні ресурси та фантастичні можливостідля навчання, але він також містить велику кількість інформації, яка неможе бути ані корисною, ані надійною. Оскільки будь-хто можерозміщувати коментарі або інформацію в Iнтернеті, користувачамнеобхідно розвивати навички критичного мислення, щоб оцінюватиправильність он-лайн-інформації.

Тривала робота на комп’ютері викликає зміни у функціонуванні організму.

На перше місце у підлітків — користувачів ПК виходять зміни психологічного стану та невротичні розлади, що характеризуються комплексністю, тяжкістю та поєднанням різних патологічних проявів. Часто робота за комп’ютером передбачає постійну концентрацію уваги та засвоєння великої кількості інформації. Характерним є отримання непотрібної інформації, яка «перевантажує» мозок та пам’ять і призводить до розумової втоми та порушення уваги.

У процесі роботи з ПК у підлітків може розвиватися комп’ютерний зоровий синдром (КЗС), який ґрунтується на зоровому стомленні. Зорові симптоми КЗС: зниження гостроти зору; його затуманення; труднощі при переводі погляду з ближніх предметів на дальні і назад; відчуття змін забарвлення предметів; двоїння. При тривалому перебуванні перед екраном внаслідок зменшення частоти моргання може розвиватися синдром сухого ока (порушення зволоження роговиці слізною рідиною). Синдром проявляється печінням в очах, почервонінням кон’юнктиви, появою судинної сітки на бічних поверхнях очей. Особливо шкідливими для органів зору є ігри з яскравими дрібними елементами, читання та введення тексту, малювання.

Вимушена поза з нахилом уперед вносить зміни в конфігурацію хребетного стовпа і призводить до звуження грудної клітки, що відбивається на заповненні шлуночків серця кров’ю і серцевому ритмі. Можливе погіршення живлення міокарда, що є причиною виникнення функціональних порушень серця. Характерний розвиток карпального синдрому (оніміння та біль у пальцях кисті). На більш пізніх стадіях можливі ускладнення: тендовагініт, синдром «тенісного ліктя» (запалення загального сухожилля м’язіврозгиначів, розташованих біля ліктя), що розвивається внаслідок неправильного положення рук при роботі з клавіатурою та мишею.

  1. Таким чином, використання комп’ютерного програмного забезпечення є корисним тільки тоді, коли воно вносить щось нове у вирішення проблеми викладання у школі. Комп’ютер повинен стати не тільки об’єктом вивчення а й помічником, ще одним засобом для вирішення різноманітних питань. під час навчання дітей з комп’ютером вчителю просто необхідно звернути увагу на всі вищезазначені аспекти, як позитивні, так і негативні. Тоді таке навчання принесе справжню користь учням від отриманих знань.

  2. 1. https://informatika.udpu.edu.ua/?page_id=20915.

2. https://uk.wikipedia.org/wiki

3. http://www.educationua.net/

4. http://konf.koippo.kr.ua/blogs/index.php/blog2/title-51

5. http://vestnik-pravo.mgu.od.ua/archive/juspradenc10-2/part_1/4.pdf

6. https://naukajournal.org/index.php/naukajournal/article/view/549

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.