Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Проект
«Ми і космос»
М.Кривий Ріг
Тема проекту: «Ми і космос"
Актуальність: Переконати , що природа Космосу – це об»єкт пізнання, сфера активної діяльності вихованців, це частинка їхнього буття.
Мета: Організувати методичну роботу , спрямовану на поповнення та розширення практичних знань, умінь, навичок необхідних для роботи під час гри.
Завдання: закріплювати знання про планети сонячної системи, їх розташування навколо Сонця зовнішній вигляд, знання про різні космічні тіла ( комети, метеорити, зірки…); розвивати асоціативне мислення , інтерес до пізнання світу.
База:
Учасники проекту:
Термін реалізації : 6 днів
Прогнозований результат: Високий рівень проінформованості дітей, створення та впровадження нових куточків, ігор, добірка творів.
№ | Назва етапу | Мета | Термін | Робота вихователя | Спільна робота з дітьми | Продукт |
1 | Мотиваційний «Можна все зробити, якщо захотіти» | Формувати у дітей уявлення про планету Земля та усвідомлення, що вона – це наш спільний дім. Виявити рівень знань і умінь. | 1 день «Ми і Космос» | Виявити знання про планету Земля. Заохочення до участі в проекті дітей та батьків. | Підібрати назву проекту. Хто допоможе в реалізації . Скласти схему дій. Розглядання картин, | Виготовлення та оформлення куточка "Природа Космосу", вивчення загадок. |
2 | Інформаційний «Не кажи не вмію, а кажи навчусь» | Розвивати увагу, мислення, спостережливість. Виховувати бажання Виховувати любов до природи, встановити причинно -наслідкові зв»язки,що зв"язують природу та суспільство.Навчити дітей робити висновки, наскільки все в природі взаємозв»язане | 1 день «Наша планета Земля» | Аналіз роботи | Космічне привітання. Гра «На що схоже». Спостереження на прогулянці(визначення лінії обрію, колір неба,дія тяжіння та ін.) Розгляд ілюстрацій: «Що на фотографії». Бліц –опитування «Що ми знаємо про планету Земля?» Бесіда : «Де знаходиться край Землі?» Розглядання глобуса. Гра «Я росту» Рухливі ігри: «Земля, повітря, вода», «Вище ноги від землі», «Суша – вода». Гра «Земля – наш спільний дім» (робота дітей у підгрупах). Вивчення та пояснення змісту висловів, приказок і прислів»їв. Вправа на розвиток емпатії «Я – Земля». Сюжетно – рольова гра «Мандрівники» | Виготовлення аплікації на тему: «Подарунки для планети» |
3 | Репродуктивний «Це ж просто, в тебе вийде» | Формувати у дітей вміння застосувати отриманні знання | 1 день «В гостях у сонечка та місяця» | Використовувати нетрадиційні підходи до вирішення завдань | Космічне привітання. Космічні загадки. Гра «Скільки променів у сонечка». Етюд «Нічне небо» Вправа «А місяць який?» Бліц – опитування : «Що я знаю про Сонце?» Розучування віршів про сонечко Тараса Шевченка та Лесі Українки. Дослід «Зміна дня і ночі». Експериментально – пошукова діяльність. Рухливі ігри: «Сонечко». «Хто швидше місяць облетить Слухання музики. Художня галерея(розглядання картин І.Шишкін «Ранок у сосновому лісі», І. Марчук «Останній промінь», П.Піанда «Вітряний день» Народна мудрість (Обговорення з дітьми народних прикмет й приказок) Бесіда : «Чому Місяць то повніє , то худне?» Знайомство з планетами Сонячної системи» | Відкриття в груповій бібліотеці виставки книг про Сонце та Місяць» |
4. | Узагальнювачий «Мудрим ніхто не родився, а навчився» | Систематизація та узагальнення знань про Космос | 1 день «Сонячна родина» | Виявити рівень засвоєння знань. | Космічне привітання. Читання уривка з оповідання Л.В.Яковенка «Малюкам про космос». Розглядання ілюстрацій «Сонячна родина». Дослідницька діяльність : «Далі – ближче» Гра «Знайдіть кожній планеті місце під Сонцем». Рухливі ігри: «Ракети й планети», «Хто швидше збере метеорити» Вправа «Скажи комплімент планетам» | Виставка малюнків на тему: Космічні тіла» |
5 | Творчий «Не бійся мріяти і фантазувати» | Створювати умови для прояву творчої активності. Отримувати задоволення від кінцевого результату. | 1 день «На зоряних дорогах» | Створювати умови для самовдосконалення дитини. Підтримка будь якого оригінального рішення завдання. Враховувати рівень розвитку дитини. | Космічне привітання.»Космічна лабораторія». Гра «Добре чи погано бути космонавтом?». Гра «Кішка й зірка» ( метод ТРВЗ). Будівництво космічного корабля. Запуск космічного корабля. Дзвінок від космічного героя.. Подорож по Венері. Гра «Сузір»я». Гра «Моє сузір»я». Бліц – опитування «Ми славимо нашу Землю». Підготовка руки до письма «Звіт про подорож». Гра «Космічні апарати» ( гра з геометричними фігурами) | Виставка малюнків на тему: Мій звіт про космічні дослідження» |
6. | Рефлекторно – оцінювальний «Помічаємо і радіємо найменшим успіхам кожного» | Аналіз разом з дітьми виконання завдань проекту. | 1 день «Розкажи, що знаєш?» | Підтримувати ініціативу дітей. | Гра «Незнайеко в космосі» Гра «Розшифруйте назви планет». Вікторина: «Що ви знаєте про Космос?» | Вечір загадок «Космічні загадки » |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»