Проект "Ми і Космос"

Опис документу:
Проект розрахований для дошкільнят

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Проект

«Ми і космос»

М.Кривий Ріг

Тема проекту: «Ми і космос"

Актуальність: Переконати , що природа Космосу – це об»єкт пізнання, сфера активної діяльності вихованців, це частинка їхнього буття.

Мета: Організувати методичну роботу , спрямовану на поповнення та розширення практичних знань, умінь, навичок необхідних для роботи під час гри.

Завдання: закріплювати знання про планети сонячної системи, їх розташування навколо Сонця зовнішній вигляд, знання про різні космічні тіла ( комети, метеорити, зірки…); розвивати асоціативне мислення , інтерес до пізнання світу.

База:

Учасники проекту:

Термін реалізації : 6 днів

Прогнозований результат: Високий рівень проінформованості дітей, створення та впровадження нових куточків, ігор, добірка творів.

Назва етапу

Мета

Термін

Робота вихователя

Спільна робота з дітьми

Продукт

1

Мотиваційний «Можна все зробити, якщо захотіти»

Формувати у дітей уявлення про планету Земля та усвідомлення, що вона – це наш спільний дім.

Виявити рівень знань і умінь.

1 день

«Ми і Космос»

Виявити знання про планету Земля.

Заохочення до участі в проекті дітей та батьків.

Підібрати назву проекту. Хто допоможе в реалізації .

Скласти схему дій.

Розглядання картин,
ілюстрацій, фотографій. Читання казок «Зоряного неба»

Виготовлення

та

оформлення

куточка

"Природа Космосу",

вивчення загадок.

2

Інформаційний

«Не кажи не вмію, а кажи навчусь»

Розвивати увагу, мислення, спостережливість.

Виховувати бажання Виховувати любов до природи, встановити причинно -наслідкові зв»язки,що зв"язують природу та суспільство.Навчити дітей робити висновки, наскільки все в природі взаємозв»язане

1 день

«Наша планета Земля»

Аналіз роботи

Космічне привітання.

Гра «На що схоже».

Спостереження на прогулянці(визначення лінії обрію, колір неба,дія тяжіння та ін.)

Розгляд ілюстрацій: «Що на фотографії».

Бліц –опитування «Що ми знаємо про планету Земля?»

Бесіда : «Де знаходиться край Землі?»

Розглядання глобуса.

Гра «Я росту»

Рухливі ігри: «Земля, повітря, вода», «Вище ноги від землі», «Суша – вода».

Гра «Земля – наш спільний дім» (робота дітей у підгрупах). Вивчення та пояснення змісту висловів, приказок і прислів»їв. Вправа на розвиток емпатії «Я – Земля». Сюжетно – рольова гра «Мандрівники»

Виготовлення аплікації на тему: «Подарунки для планети»

3

Репродуктивний

«Це ж просто, в тебе вийде»

Формувати у дітей вміння застосувати отриманні знання

1 день

«В гостях у сонечка та місяця»

Використовувати нетрадиційні підходи до вирішення завдань

Космічне привітання.

Космічні загадки.

Гра «Скільки променів у сонечка». Етюд «Нічне небо» Вправа «А місяць який?»

Бліц – опитування : «Що я знаю про Сонце?» Розучування віршів про сонечко Тараса Шевченка та Лесі Українки. Дослід «Зміна дня і ночі». Експериментально – пошукова діяльність.

Рухливі ігри: «Сонечко». «Хто швидше місяць облетить Слухання музики. Художня галерея(розглядання картин І.Шишкін «Ранок у сосновому лісі», І. Марчук «Останній промінь», П.Піанда «Вітряний день» Народна мудрість (Обговорення з дітьми народних прикмет й приказок)

Бесіда : «Чому Місяць то повніє , то худне?»

Знайомство з планетами Сонячної системи»

Відкриття в груповій бібліотеці

виставки книг про Сонце та Місяць»

4.

Узагальнювачий

«Мудрим ніхто не родився, а навчився»

Систематизація та узагальнення знань про Космос

1 день

«Сонячна родина»

Виявити рівень засвоєння знань.

Космічне привітання.

Читання уривка з оповідання Л.В.Яковенка «Малюкам про космос». Розглядання ілюстрацій «Сонячна родина».

Дослідницька діяльність : «Далі – ближче»

Гра «Знайдіть кожній планеті місце під Сонцем». Рухливі ігри: «Ракети й планети», «Хто швидше збере метеорити» Вправа «Скажи комплімент планетам»

Виставка малюнків на тему: Космічні тіла»

5

Творчий

«Не бійся мріяти і фантазувати»

Створювати умови для прояву творчої активності. Отримувати задоволення від кінцевого результату.

1 день

«На зоряних дорогах»

Створювати умови для самовдосконалення дитини.

Підтримка будь якого оригінального рішення завдання.

Враховувати рівень розвитку дитини.

Космічне привітання.»Космічна лабораторія». Гра «Добре чи погано бути космонавтом?». Гра «Кішка й зірка»

( метод ТРВЗ).

Будівництво космічного корабля. Запуск космічного корабля. Дзвінок від космічного героя.. Подорож по Венері. Гра «Сузір»я». Гра «Моє сузір»я». Бліц – опитування «Ми славимо нашу Землю». Підготовка руки до письма «Звіт про подорож». Гра «Космічні апарати» ( гра з геометричними фігурами)

Виставка малюнків на тему: Мій звіт про космічні дослідження»

6.

Рефлекторно – оцінювальний

«Помічаємо і радіємо найменшим успіхам кожного»

Аналіз разом з дітьми виконання завдань проекту.

1 день

«Розкажи, що знаєш?»

Підтримувати ініціативу дітей.

Гра «Незнайеко в космосі»

Гра «Розшифруйте назви планет».

Вікторина: «Що ви знаєте про Космос?»

Вечір загадок «Космічні загадки »

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
4
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!