і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Проект. Квіти в моєму житті

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

 . Проект. Квіти в моєму житті

Вид проекту за домінуючою діяльністю: практико - орієнтований

Мета проекту: збір інформації про квіти, складання діалогу квітів, розучування пісень про квіти та набуття дизайнерських навичок, пов’язаних із квітами.

Цілі проекту: вміння вчитися:

навчально-організаційні вміння і навички:

  • знає і дотримується режиму навчальної діяльності ;

загально мовленнєві вміння і навички:

  • спілкується під час виконання групових і колективних завдань;

контрольно-оцінні вміння:

  • висловлює оцінні судження;

інформаційно-комунікативна:

  • планує створення повідомлення;

загальнокультурна:

  • дотримується норм поведінки учня на уроці;

збережувальна:

  • дотримується гігієнічних норм під час уроку;

соціальна: співпрацює в команді

Проект. Квіти в моєму житті

Вид проекту за домінуючою діяльністю: практико - орієнтований

Мета проекту: збір інформації про квіти, складання діалогу квітів, розучування пісень про квіти та набуття дизайнерських навичок, пов’язаних із квітами.

Цілі проекту: вміння вчитися:

навчально-організаційні вміння і навички:

  • знає і дотримується режиму навчальної діяльності ;

загально мовленнєві вміння і навички:

  • спілкується під час виконання групових і колективних завдань;

контрольно-оцінні вміння:

  • висловлює оцінні судження;

інформаційно-комунікативна:

  • планує створення повідомлення;

загальнокультурна:

  • дотримується норм поведінки учня на уроці;

збережувальна:

  • дотримується гігієнічних норм під час уроку;

соціальна: співпрацює в команді

Предметні компетентності ( очікувані результати)

  • пригадує назви найбільш відомих квітів;

  • називає місця, де ростуть квіти;

  • пояснює значення квітів у житті людини;

  • розташовує назви квітів у відповідності до пори їхнього цвітіння

  • шукає (за завданням вчителя) інформацію в енциклопедіях (дов)

Етапи навчального проекту

І. Планування роботи учнів над створенням міні – проекту «Квіти в моєму житті» (випереджувальна діяльність).

Повідомлення вчителем теми та мети проекту, його тривалості.

.Об’єднання учнів у групи (за бажанням).

ІІ. Самостійна творча діяльність учнів: знаходження учнями (за завданням учителя) інформації в енциклопедіях (довідниках чи науково – популярних виданнях), інтернеті та отриманому у працівників квіткової крамниці інтерв’ю про квіти з метою створення колективного міні - проекту.

- збір і розучування пісень про квіти.

Форма реалізації: імпровізований концерт;

легенди про квіти українського ві ночку виступи - повідомлення з використанням ілюстрацій квітів.

: інтерв’ю з працівниками квіткової крамниці.

короткий майстер – клас із плетіння вінків, оформлення квіткових композицій, ікебан ( на вибір учнів).

складання діалогу квітів.

: інсценізація складеного діалогу квітів.

ІІІ. План проведення уроку

. Відгадування учнями загадок з метою об’єднання всіх відгадок у тему уроку.

Пригадування назв найбільш відомих квітів (за малюнками)

. Описування усно краси квітів та позитивних емоцій, які вони викликають, за репродукцією картини К. Білокур «Квіти за тином».

. Пояснення учнями значення квітів у житті людини за поданою схемою..

. Читання учнями казки Б. Вовка «Чиї квіти найгарніші?».

. Короткий аналіз учнями змісту прочитаного

. Розташування назв квітів у відповідності до пори їхнього цвітіння.

. Називання учнями місць, де ростуть квіти. Гра «Квітко, квітко, де твоя домівка?».

ІY. Реалізація учнями проектної діяльності:

.Презентація групами творчих завдань.

: імпровізований концерт пісень про квіти;

: розповідання легенд про квіти українського віночка з використанням відповідних ілюстрацій;

короткий майстер – клас із плетіння вінків, оформлення квіткових композицій, ікебана, інсценізація складеного діалогу квітів.

Висловлення учнями оцінних суджень про власну роботу та роботу, виконану однокласниками.

Оцінювання проектної діяльності за визначеними критеріям

Додаток

Відгадайте загадки і скажіть, кому феєчка подарує кришталеві росинки:

    1. Я гордо голову тримаю

І перед вітром не схиляю.

Буваю жовтий, полум’яний,

І наче яблуко, рум’яний.

В саду я квітну навесні,

Скажи, яке ім’я мені? (Тюльпан)

    1. І красива, і пахуча

Квітка ця, на жаль, колюча. (Троянда)

    1. Осіння квітка сукню вділа

Рожеву, синю, ніжно – білу.

Стоїть, неначе їжачок,

У неї сотні пелюсток. (Айстра)

    1. Виросли на лузі

Сестрички маленькі.

Очка - золотенькі,

А вічки – біленькі. (Ромашки)

  • Доберіть до відгадок спільне слово

  • Розгляньте малюнки квітів. Підпишіть назву кожної із них:

_____________________ _________________________

____________________________ __________________

_____________________ ________________________

- Які квіти ви ще знаєте? Запишіть їхні назви.

\

Поясніть значення квітів у житті людини, користуючись поданою схемою:

Схема «Значення квітів у житті людини»

Для

Для окраси милування їхньою

осель, красою

громадських у природі

місць

Значення квітів Для привітань

у житті людини і подарунків

Для Для

прикрашання супроводження

подвір’їв, парків , традицій,

скверів обрядів

- Прочитайте казку:

Б. Вовк «Чиї квіти найгарніші?»

Одного разу засперечалися пори року: чиї квіти найгарніші?

Тупнула чобітком Весна – і де сніг лежав, струмки задзюрчали. Зазеленіла травиця. Земля вкрилася підсніжниками,пролісками, анемонами, нарцисами…

- Мої квіти - найкращі, - мовила Весна.

- Ні, - заперечило Літо.

Змахнуло сонячним капелюшком – і враз заквітчало ліс і поле. З духмяної конюшини збирає солодкий сік джміль. В гаях, на долах і на луках побачиш волошку, материнку, іван – чай. Ніжно визирають з трави зірочки гвоздики. Щедрі барви літа!

Аж холодом від заздрощів війнула Осінь. І зблякли килими Літа.

-Мої квіти не гірші, - так сказала Осінь і повела багряним рукавом. Зацвіли верес, цикорій, гусячі лапки. Вдруге кульбаба і конюшина розквітли…

А що ж Зима? Засипала снігом і ліс, і луки, і поле. Снігом дороги й дахи вкрила. Її квіти живуть за склом оранжереї: цикламени, бегонія, орхідеї.

Додаток 6

Дайте відповіді на запитання:

- Про що засперечалися пори року?

- Якими квітами вкрила землю Весна?

- Якими квітами Літо заквітчало ліс і поле?

- Які квіти розквітли восени?

- Де живуть квіти Зими?

- Чиї квіти найкращі? Чому?

- Розташуйте назви квітів у відповідні колонки таблиці за порою їхнього цвітіння:

Чорнобривці, волошки, крокуси, хризантеми, підсніжники, айстри, ромашки, проліски, нагідки.

Пора цвітіння квітів

Весна

Літо

Осінь

Гра «Квітко, квітко, де твоя домівка?»

Вчитель зачитує назву квітки, а учні називають місце, де вона росте. Наприклад:

Конвалія - ліс

Мак - поле

Троянда - клумба

Орхідея – кімната, оранжерея, тощо.

 

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
збір інформації про квіти, складання діалогу квітів, розучування пісень про квіти та набуття дизайнерських навичок, пов’язаних із квітами.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти