Проект-«Красива людина– яка вона?»

Опис документу:
Мета проекту:- сформувати в учнів розуміння понять краса, красива людина;- розглянути погляди видатних осіб на поняття краси в різні епохи;- узагальнити погляди учнів на поняття «ідеально красива людина»;- підготувати альманах «Як бути красивою людиною?» з практичними рекомендаціями.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Проект «Красива людина– яка вона?»
Слайд № 1

Проект «Красива людина– яка вона?»

Мета проекту: - сформувати в учнів розуміння понять краса, красива людина; - розглянути погляди видатних осіб на поняття краси в різні епохи; - уза...
Слайд № 2

Мета проекту: - сформувати в учнів розуміння понять краса, красива людина; - розглянути погляди видатних осіб на поняття краси в різні епохи; - узагальнити погляди учнів на поняття «ідеально красива людина»; - підготувати альманах «Як бути красивою людиною?» з практичними рекомендаціями.

Ключове питання проекту: «Що таке краса і чому її обожнюють люди?»
Слайд № 3

Ключове питання проекту: «Що таке краса і чому її обожнюють люди?»

Тематичні запитання: - Як розуміли красу видатні особистості? -Що таке краса у вашому розумінні? - Що означає «внутрішня краса»? -Чи правдивим є ви...
Слайд № 4

Тематичні запитання: - Як розуміли красу видатні особистості? -Що таке краса у вашому розумінні? - Що означає «внутрішня краса»? -Чи правдивим є вислів , що «красивим вважається все, на що дивишся з любов’ю”?

Змістові запитання: - Чи зможете ви створити портрет красивої людини? - Які афоризми та літературні твори розповідають про красу людини? - Які прак...
Слайд № 5

Змістові запитання: - Чи зможете ви створити портрет красивої людини? - Які афоризми та літературні твори розповідають про красу людини? - Які практичні рекомендації можна дати учням стосовно краси людини?

Опис діяльності Учні об’єднуються в чотири групи: - художники , - літератори , - косметологи , - дослідники і виконують поставлені завдання.
Слайд № 6

Опис діяльності Учні об’єднуються в чотири групи: - художники , - літератори , - косметологи , - дослідники і виконують поставлені завдання.

Завдання групі літераторів: - дослідити поняття «краса людини» з літературних джерел: ставлення до краси видатних людей, афоризми про красу людини,...
Слайд № 7

Завдання групі літераторів: - дослідити поняття «краса людини» з літературних джерел: ставлення до краси видатних людей, афоризми про красу людини, підібрати найкращі приклади віршів, у яких поети пишуть про красу людини; - оформити літературний альбом «Великі люди про красу».

Завдання групі художників: підібрати матеріали для оформлення художнього вернісажу з відомих репродукцій видатних художників світу, а також з малюн...
Слайд № 8

Завдання групі художників: підібрати матеріали для оформлення художнього вернісажу з відомих репродукцій видатних художників світу, а також з малюнків учнів «Красива людина очима дітей».

Завдання групі дослідників: провести анкетування серед учнів з метою вивчення думок дітей про гарну людину, прекрасні вчинки, бажання бути красивою...
Слайд № 9

Завдання групі дослідників: провести анкетування серед учнів з метою вивчення думок дітей про гарну людину, прекрасні вчинки, бажання бути красивою людиною.

Завдання групі косметологів: підібрати матеріал для випуску альманаху «Як бути красивою людиною?» з порадами косметологів про догляд за шкірою обли...
Слайд № 10

Завдання групі косметологів: підібрати матеріал для випуску альманаху «Як бути красивою людиною?» з порадами косметологів про догляд за шкірою обличчя, користування косметикою, про раціональне харчування тощо.

Очікувані результати проекту: - оформлення художного вернісажу з відомих репродукцій видатних художників світу, а також з малюнків учнів «Красива л...
Слайд № 11

Очікувані результати проекту: - оформлення художного вернісажу з відомих репродукцій видатних художників світу, а також з малюнків учнів «Красива людина очима дітей»; -дослідження поняття «краса людини» з літературних джерел; - оформлення літературного альбому «Великі люди про красу»;

Очікувані результати проекту: - вивчення та узагальнення думок дітей про гарну людину, прекрасні вчинки, бажання бути красивою людиною; - випуск ал...
Слайд № 12

Очікувані результати проекту: - вивчення та узагальнення думок дітей про гарну людину, прекрасні вчинки, бажання бути красивою людиною; - випуск альманаху «Як бути красивою людиною?» з порадами; - підготовка та узагальнення практичних рекомендацій щодо втілення результатів дослідження.

Методи реалізації проекту: - пошукова робота; - спостереження; - группова співпраця; - практична робота.
Слайд № 13

Методи реалізації проекту: - пошукова робота; - спостереження; - группова співпраця; - практична робота.

Етапи проекту: - підготовчий ; - збір необхідної інформації ; - визначення напрямів діяльності ; - етап діяльності ; - презентація й оцінювання рез...
Слайд № 14

Етапи проекту: - підготовчий ; - збір необхідної інформації ; - визначення напрямів діяльності ; - етап діяльності ; - презентація й оцінювання результатів проекту

I етап - підготовчий: - узгодження питань про проектну діяль- ність з вчителями; - формування груп учасників проекту; - колективне обговорення запл...
Слайд № 15

I етап - підготовчий: - узгодження питань про проектну діяль- ність з вчителями; - формування груп учасників проекту; - колективне обговорення запланованої діяльності.

II етап - збір необхідної інформації: - обговорення і вибір методів дослідження; - пошук інформації відповідно до поставлених завдань.
Слайд № 16

II етап - збір необхідної інформації: - обговорення і вибір методів дослідження; - пошук інформації відповідно до поставлених завдань.

III етап - визначення напрямів діяльності: - узагальнення зібраного матеріалу; - підготовка до випуску альбому та альманаху; - складання анкет.
Слайд № 17

III етап - визначення напрямів діяльності: - узагальнення зібраного матеріалу; - підготовка до випуску альбому та альманаху; - складання анкет.

IV етап - етап діяльності: - реалізація завдань проекту; - анкетування, опитування, виконання малюнків, підбір афоризмів та віршів, пошук репродукц...
Слайд № 18

IV етап - етап діяльності: - реалізація завдань проекту; - анкетування, опитування, виконання малюнків, підбір афоризмів та віршів, пошук репродукцій до теми проекту.

V етап - презентація й оцінювання : - оформлення літературного альбому; - випуск альманаху; - художній вернісаж; - узагальнення результатів анкетув...
Слайд № 19

V етап - презентація й оцінювання : - оформлення літературного альбому; - випуск альманаху; - художній вернісаж; - узагальнення результатів анкетування; - підготовка практичних рекомендацій; - нагородження активних учасників проекту.

Рецепт краси 1.Піклуйтеся про свою душу очищенням від поганих думок та вчинків, які виполюйте, як бур’ян на городі. 2.Загартовуйте своє тіло, займа...
Слайд № 20

Рецепт краси 1.Піклуйтеся про свою душу очищенням від поганих думок та вчинків, які виполюйте, як бур’ян на городі. 2.Загартовуйте своє тіло, займайтеся фізичними вправами і збережете гарну статуру. 3.Слухайте класичну музику, малюйте, танцюйте та розвивайте свої таланти. 4.Ставтеся до інших так , як би ви хотіли, щоб ставилися до вас. 5.Живіть з радістю і вдячністю за все, даруйте оптимізм іншим.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Мовленнєва майстерність педагога Нової української школи. Вербальний і невербальний імідж»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн