Проект "Довготривале спостереження за соняшником"

Опис документу:
Проект для дошкільнят

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради

Комунальний дошкільний навчальний заклад № 191

Проект

довготривалого спостереження

за квіткою сонця - соняшником

Вихователі:

Бєлан О.А.

Цапчук А.В.

м.Кривий Ріг

Тема проекту: «Довготривале спостереження за квіткою сонця – соняшником»

Актуальність : Переконати , що природа – це об»єкт пізнання, сфера активної діяльності вихованців, це частинка їхнього буття.

Мета: Навчити дітей практичним знанням, умінням, навичкам, необхідним для використання під час ігор, та в навколишньому світі.

Завдання: Ознайомити дітей з впливом природних факторів на зовнішній вигляд рослини – соняшника; показати за допомогою дослідів значення води, тепла , ґрунту та повітря для росту рослин.

База:

Учасники проекту: Вихователі :

Термін реалізації : довгостроковий

Прогнозований результат: високий рівень інформованості дітей про корисливі та лікувальні властивості, застосування квітки в харчовій та в медичній промисловості, створення та впровадження нових ігор, добірка творів, вирощення соняшника.

Назва етапу

Мета

Термін

Робота вихователя

Спільна робота з дітьми

Продукт

1

Мотиваційний «Можна все зробити, якщо захотіти»

Формувати у дітей уявлення про осінні квіти, зупинитися конкретно на соняшнику.

Виявити рівень знань і умінь.

1 місяць

«Квіткова феєрія»

Виявити знання про соняшник. Заохочення до участі в проекті дітей та батьків.

Підібрати назву проекту. Хто допоможе в реалізації .

Скласти схему дій.

Розглядання картин,
ілюстрацій, фотографій.

Виготовлення аплікації «Соняшник»

2

Інформаційний

«Не кажи не вмію, а кажи навчусь»

Знайомити дітей з творчістю В.О.Сухомлинського –письменника, педагога;

Виховувати інтерес до спадщини В.О.Сухомлинського, любов до рідної землі, бережливе ставлення до природи, навколишнього середовища, формувати естетичні смаки. Набувати знання про соняшник.

2 місяця

«Золоті розписи мудрості»

Аналіз роботи

Розповідь вихователя про педагога та письменника Василя Сухомлинського.

Читання казки «Соняшник-квітка сонця» Добірка ілюстрацій. Читання казки Ірини Прокопенко

«Сонце, сонечко та соняшник» Івана Сенченко «Мандрівна квітка», Станіслав Шаповалов «Самосійко», поетичні твори про квітку сонця. Розгляд репродукцій картин із зображенням соняшників Марії Приймаченко

Складання з дітьми казки «Насіннячко соняшника»

3

Репродуктивний

«Це ж просто, в тебе вийде»

Розвивати пізнавальні процеси, логічне мислення, інтелектуальні здібності, закріплювати вміння дітей застосовувати набутті знання при проведенні дидактичних ігор, дослідів

2місяця

Використовувати нетрадиційні підходи до вирішення завдань

Читання казки Ірини Прокопенко

«Сонце, сонечко та соняшник» Івана Сенченко «Мандрівна квітка», Станіслав Шаповалов «Самосійко», поетичні твори про квітку сонця. Ігри «Склади квітку», «Подаруй пелюстку з побажанням». Гра за уявою «Я – соняшник», «Соняшник – шкідливий чи корисний», «Пригоди маленького насіннячка»; проведення дослідів з олією.

Прак-тична робо-та: розфарбування «Соняш-ники»;

4.

Узагальнювальний

«Мудрим ніхто не родився, а навчився»

Систематизація та узагальнення знань про соняшник

2 місяці

Виявити рівень засвоєння знань.

Висадка соняшника, догляд за проростанням насіння

Практика:Посадка, догляд, результат

5

Творчий

«Не бійся мріяти і фантазувати»

Створювати умови для прояву творчої активності. Отримувати задоволення від кінцевого результату.

2 місяці

Створювати умови для самовдосконалення дитини.

Підтримка будь якого оригінального рішення завдання.

Враховувати рівень розвитку дитини.

Малювання на тему: «Соняшник-квітка сонця»

Ліплення на тему «Соняшник – золотий бриль»

Оформлення виставки сімейних робіт

6.

Рефлекторно – оцінювальний

«Помічаємо і радіємо найменшим успіхам кожного»

Аналіз разом з дітьми виконання завдань проекту.

3 місяці

Підтримувати ініціативу дітей. Викликати бажання працювати, творити прекрасне

Вікторина від сонечка:

«Що ти знаєш про сонечко?»,

Експерименти, досліди «Що впливає на вигляд соняшника?»

Урок-мислення «Квітка сонця»

Вечір виразного читання

Поезій про природу

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
9
дн.
1
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!