Проект ”Цілюща сила рідної землі”

Опис документу:
Мета проекту: Ознайомити дітей з розмаїттям лікарських рослин рідного краю; дослідити багатства лісів, степів Марківщини, вчити визначати види рослин, виробити правила поведінки в природі і пропагувати їх серед рідних і близьких;

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Проект ”Цілюща сила рідної землі”

Мета проекту:

Ознайомити дітей з розмаїттям  лікарських рослин рідного краю; дослідити багатства лісів, степів Марківщини, вчити визначати види рослин, виробити правила поведінки в природі і пропагувати їх серед рідних і близьких;

Учасники проекту: учні 2 класу

Завдання проекту:

- Підготувати інформацію з питання «Лікарські рослини Марківщини»;

- Розширити знання учнів про користь лікарських рослин на організм людини; використання у народній медицині, знайти цікаву змістовну інформацію;

- Створити  презентацію  лікарських рослин ;

- Охороняти лікарські рослини та вчитись раціонально їх використовувати;

- Розвивати життєві компетенції: допитливість, ініціативність, відповідальність, наполегливість, вміння працювати з довідковою літературою, навички самостійної діяльності, самооцінювання;  

- Виховувати толерантність, естетичні смаки, відчуття прекрасного, любов до природи.

Ключове питання: Чому рослини називають зеленими ”лікарями”?

Тематичне питання: Роль лікарських рослин у житті людини.

Змістові питання:

Лікарські рослини. У яку книгу заносять рослини,які зникають?

Чи всі рослини мають лікувальні властивості?

Лікарські рослини,їх розмноження. Загальна характеристика окремих лікарських рослин нашої місцевості.

Кінцевий результат:

·        формування навичок роботи з енциклопедичною та довідковою літературою;

·        забезпечення  максимальної  пізнавальної  активності учнів;

·        поглиблення, поширення  набутих знань через

створення збірки  «Лікарські рослини»

Термін виконання:  вересень - квітень

ХІД РОБОТИ НАД ПРОЕКТОМ

Цілющі ліки матінки Землі

З тобою, друже ,треба нам пізнати,

Щоби  здоров’я  наше зберігати,

То слід нам лікарські рослини знати!

І. Визначення мети і завдань.

-  Яка назва проекту?

- Чим багата природа лісів, полів, луків нашого краю? 

  • А як на вашу думку чи можуть рослини врятувати нас від хвороб?

  • Як називають такі рослини?

  • Для чого людям вивчати лікарські рослини?

ІІ. Планування діяльності.

  • Зібрати необхідну інформацію з теми проекту;

  •  Проаналізувати зібрані матеріали;

  •  Виділити найцікавіше та найголовніше;

  •  Скласти план розповіді;

  •  Створити презентацію проекту

ІІІ.Збір інформації

  • Перші відомості про лікарські рослин

  • Характерні ознаки лікарських рослин.

ІV Визначення джерел інформації

- Де ви можете знайти потрібну інформацію? (У дитячих енциклопедичних довідниках, художній літературі, в інтернеті, у батьків).

Розподіл обов’язків щодо пошукової діяльності між учасниками проекту.

Самостійна пошукова робота учнів.

Група 1

  • шукає інформацію про лікарські   травянисті рослини,дерева та кущі;

  • створює журнал «Рослини-лікарі»;

  • добирає малюнки, ілюстрації до журналу 

Група 2 

  • підбирає інформацію про лікарські властивості рослин-оберегів;

  • знайомить з особливостями народних повір'їв та обрядів;

  • ознайомлює з лікарськими рослинами рідного краю;

  • підбирає малюнки, ілюстрації, гербарний матеріал екзотичних  рослин;

  • створює журнал «Рослини-обереги».

Група 3

  • досліджує сторінки Червоної книги України;

  • збирає матеріал про рідкісні лікарські  рослини нашого краю;

  • створює журнал « Лікарські рослини Червоної  книги рідного краю».

V. Виконання проекту.

     Кожна група повинна активно й старанно працювати, відшукувати інформацію у бібліотеках, Інтернеті  щодо своїх завдань. Учні опрацьовують  цей матеріал, створюють збірку журналів або збірок «Лікарські рослини Добровеличківщини»

VІ. Пошукова робота учнів.

Під час проекту діти повинні ознайомитись  з цікавими легендами, загадками, повір’ями, віршами про природу. Учні пізнають   багато нового для себе.

VІІ. Результати діяльності.

Створення  збірки «Лікарські рослини»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн