Проект ”Цілюща сила рідної землі”

Опис документу:
Мета проекту: Ознайомити дітей з розмаїттям лікарських рослин рідного краю; дослідити багатства лісів, степів Марківщини, вчити визначати види рослин, виробити правила поведінки в природі і пропагувати їх серед рідних і близьких;

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Проект ”Цілюща сила рідної землі”

Мета проекту:

Ознайомити дітей з розмаїттям  лікарських рослин рідного краю; дослідити багатства лісів, степів Марківщини, вчити визначати види рослин, виробити правила поведінки в природі і пропагувати їх серед рідних і близьких;

Учасники проекту: учні 2 класу

Завдання проекту:

- Підготувати інформацію з питання «Лікарські рослини Марківщини»;

- Розширити знання учнів про користь лікарських рослин на організм людини; використання у народній медицині, знайти цікаву змістовну інформацію;

- Створити  презентацію  лікарських рослин ;

- Охороняти лікарські рослини та вчитись раціонально їх використовувати;

- Розвивати життєві компетенції: допитливість, ініціативність, відповідальність, наполегливість, вміння працювати з довідковою літературою, навички самостійної діяльності, самооцінювання;  

- Виховувати толерантність, естетичні смаки, відчуття прекрасного, любов до природи.

Ключове питання: Чому рослини називають зеленими ”лікарями”?

Тематичне питання: Роль лікарських рослин у житті людини.

Змістові питання:

Лікарські рослини. У яку книгу заносять рослини,які зникають?

Чи всі рослини мають лікувальні властивості?

Лікарські рослини,їх розмноження. Загальна характеристика окремих лікарських рослин нашої місцевості.

Кінцевий результат:

·        формування навичок роботи з енциклопедичною та довідковою літературою;

·        забезпечення  максимальної  пізнавальної  активності учнів;

·        поглиблення, поширення  набутих знань через

створення збірки  «Лікарські рослини»

Термін виконання:  вересень - квітень

ХІД РОБОТИ НАД ПРОЕКТОМ

Цілющі ліки матінки Землі

З тобою, друже ,треба нам пізнати,

Щоби  здоров’я  наше зберігати,

То слід нам лікарські рослини знати!

І. Визначення мети і завдань.

-  Яка назва проекту?

- Чим багата природа лісів, полів, луків нашого краю? 

  • А як на вашу думку чи можуть рослини врятувати нас від хвороб?

  • Як називають такі рослини?

  • Для чого людям вивчати лікарські рослини?

ІІ. Планування діяльності.

  • Зібрати необхідну інформацію з теми проекту;

  •  Проаналізувати зібрані матеріали;

  •  Виділити найцікавіше та найголовніше;

  •  Скласти план розповіді;

  •  Створити презентацію проекту

ІІІ.Збір інформації

  • Перші відомості про лікарські рослин

  • Характерні ознаки лікарських рослин.

ІV Визначення джерел інформації

- Де ви можете знайти потрібну інформацію? (У дитячих енциклопедичних довідниках, художній літературі, в інтернеті, у батьків).

Розподіл обов’язків щодо пошукової діяльності між учасниками проекту.

Самостійна пошукова робота учнів.

Група 1

  • шукає інформацію про лікарські   травянисті рослини,дерева та кущі;

  • створює журнал «Рослини-лікарі»;

  • добирає малюнки, ілюстрації до журналу 

Група 2 

  • підбирає інформацію про лікарські властивості рослин-оберегів;

  • знайомить з особливостями народних повір'їв та обрядів;

  • ознайомлює з лікарськими рослинами рідного краю;

  • підбирає малюнки, ілюстрації, гербарний матеріал екзотичних  рослин;

  • створює журнал «Рослини-обереги».

Група 3

  • досліджує сторінки Червоної книги України;

  • збирає матеріал про рідкісні лікарські  рослини нашого краю;

  • створює журнал « Лікарські рослини Червоної  книги рідного краю».

V. Виконання проекту.

     Кожна група повинна активно й старанно працювати, відшукувати інформацію у бібліотеках, Інтернеті  щодо своїх завдань. Учні опрацьовують  цей матеріал, створюють збірку журналів або збірок «Лікарські рослини Добровеличківщини»

VІ. Пошукова робота учнів.

Під час проекту діти повинні ознайомитись  з цікавими легендами, загадками, повір’ями, віршами про природу. Учні пізнають   багато нового для себе.

VІІ. Результати діяльності.

Створення  збірки «Лікарські рослини»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»