Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Проект"Чарівна рукавичка"
м. Кривий Ріг
Тема проекту: «Чарівна рукавичка"
Актуальність: наближення новорічних свят,культурна поведінка під час проведення новорічних свят.
Мета: Організувати роботу з дітьми,спрямовану на поповнення та розширення знань дітей,
умінь, навичок про підготовку до новорічних свят.
Завдання: уточнити й закріпити знання дітей про Новорічне свято,його значення;
викликати у дітей емоційний відгук від отриманих вражень;доводити до
розуміння дітей,що Новорічне свято об'єднує родину. Виховувати бажання
робити добрі справи,подарунки,атрибути до казки.
База:
Учасники проекту:
Термін реалізації : 6 днів
Прогнозований результат:створення у групі святкового новорічного куточку,прикрашення ялинки та групи до свята,викликати гарний піднесений настрій в очікуванні новорічного дива.
№ | Назва етапу | Мета | Термін | Робота вихователя | Спільна робота з дітьми | Продукт |
1 | Мотиваційний "Що за гостя в нас така" | Створити мотивацію, яка б активізувала бажання чекати на свято;з'ясувати ,що діти чекають від свята. Викликати гарний настрій. | 1 день | Виявити знання дітей про новорічне свято. Заохочення до участі в проекті дітей та батьків. | - Подумати над назвою проекту, вих-ль допомагає у виборі; - Визначити,хто буде допомагати в його реалізації; - Розглядання ілюстрацій до казки | Знаходження під ялинкою листа від Діда Мороза,який просить допомогти знайти рукавичку. |
2 | Інформаційний "Загадкові звірята" | Виховувати інтерес дітей до народних казок;вчити розуміти зміст казок, вміти їх переказувати. | 2 день | Обіграти прихід собачки до малят,та вдало пов'язати із завданням проекту. Підібрати іграшки для обігрування, ілюстрації. |
народної казки "Рукавичка"; -Д/г"Хто в лісі живе?" - Питання за текстом казки "Рукавичка"; - Робота з батьками "Казки роблять дива житті дитини" | Виготовлення аплікації на тему:"Диво- рукавичка" Вибір героїв казки до пальчикового театру. |
3 | Репродуктивний "Рукавичка-це наш дім,весело нам жити в ній" | Надати можливість кожній дитині практично застосувати набуті знання, навички та вміння;розвивати у малят здатність передавати інтонаційно зміст мови героїв казки; вчити аналізувати дії героїв казки. | 3 день | Залучити батьків до прикрашення групи і майданчика до новорічних свят;виготовлення сніжинок,ліхтариків. | -Розгляд книжки та ілюстрацій по темі "Рукавичка"; -Знайомство з адвент-календарем; -Д/г "Опиши тваринку" -Д/г "Хто,що їсть" | Виготовлення та прикрашання сніжинок |
4. | Узагальнюючий "Дружні ми звірята,весело нам разом грати" | Узагальнити і систематизувати знання, навички і вміння набуті протягом попередніх етапів; налаштувати дітей на реалізацію творчого задуму. | 4 день | Виявити рівень засвоєння знань. | Рухливі ігри: "У ведмедя у бору" "Хто швидше збере шишки та горішки" Вправа «Скажи комплімент тваринкам» | Читання віршів та відгадування загадок про лісових тваринок. |
5 | Творчий «Не бійся мріяти і фантазувати» | Створювати умови для прояву творчої активності. Отримувати задоволення від кінцевого результату. | 5 день | Створювати умови для самовдосконалення дитини. Підтримка будь якого оригінального рішення завдання. Враховувати рівень розвитку дитини. |
рукавичка" -Д/г Передай настрій героїв казочки" |
"Веселі тваринки у рукавичці"
виставки"Веселі тваринки" |
6. | Рефлекторно – оцінювальний | Оцінити результати роботи, сприяти отримуванню дітьми задоволення від досягнутих результатів. Аналіз разом з дітьми виконання завдань проекту. | 6 день | Підтримувати ініціативу дітей. |
тваринки"
"Складімо казочку" | Розвага "Чарівна рукавичка" |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»