Проект «Я бажаю водію, щоб тобі щастило»

Опис документу:
Проект розраховано для дошкільнят

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Проект

«Я бажаю водію, щоб тобі щастило»

М.Кривий Ріг

Тема проекту: «Правила дорожні з дитсадка вивчай.

На вулицях наших їх не забувай!

Актуальність: Необхідність дотримання правил дорожнього руху, для збереження власного життя та здоров»я, та оточуючих. Необхідність культурної поведінки на вулиці, і транспорті.

Мета: Навчити дітей практичним знанням, умінням, навичкам, необхідним для використання під час ігор, та в навколишнему світі.

Завдання: Розширити знання дітей про правила поведінки на вулиці, та дорожні знаки. Закріпити уміння застосовувати отриманні знання в іграх, інсценівках. Запобігання травматизму.

База: реалізація КДНЗ№191

Учасники проекту:

.

Термін реалізації : довгостроковий

Прогнозований результат: високий рівень на інформованості дітей . ………………знань ознайомлення з правилами дорожнього руху. Виготовлення книжки «Світлофор – моргайчик» добірка віршів, загадок.

Назва етапу

Мета

Термін

Робота вихователя

Спільна робота з дітьми

Продукт

1

Мотиваційний щоб не трапилось ніколи біди.

Формувати у дітей уявлення про правила дорожнього руху, та необхідність їх дотримання, для збереження власного здоров»я та життя.

Виявити рівень знань і умінь.

Виявити знання правил дорожнього руху.

Заохочення до участі в проекті дітей та батьків.

Підібрати назву проекту. Хто допоможе в реалізації .

Скласти схему дій.

Виготовлення пішохідного переходу, світлофорів, вивчення загадок.

2

Інформаційний «Будь завжди уважний друже. Бо життя – одне у всіх! »

Розвивати увагу, мислення, спостережливість.

Виховувати бажання дотримуватись правил дорожнього руху»

Аналіз роботи

Вивчення віршів «Світлофор» В. Паркова .Пішохідний перехід. Перелік вулиць .Поведінка у тролейбусі.

Добірка ілюстрацій. Роботи з аплікації.

Виготовлення саморобної книжки «Безпека на дорозі»

3

Репродуктивний «Вивчити правила та знай, і завжди іх пам»ятай»

Формувати у дітей вміння застосувати отриманні знання з правил дорожнього руху в іграх, та в житті.

Дотримуватись ………………..

Дій. Використовувати нетрадиційні підходи до вирішення завдань

Д-г «Допоможемо зайчикові доїхати» «Допоможемо ляльці перейти дорогу»

«Навчимо Незнайку правилам поводження на вулиці, та в транспорті»

Використання атрибутів для гри «Пішоходи транспорт на вулиці»

4.

Узагальнювачий «Будь завжди уважний друже»

Систематизація та узагальнення знань правил дорожнього руху, та поведінкуи

Виявити рівень засвоєння знань.

Розваги:

Навчимо малюків правилам дорожнього руху.

Ігрова діяльність .

Вивчення віршів , загадок.

Виготовлення альбому в подарунок

Малюнкам «Дорожня азбука»

5

Творчий

Правильну дорогу вибирайте, якщо до старості бажаєте дожить.

Створювати умови для прояву творчої активності. Отримувати задоволення від кінцевого результату.

Створювати умови для самовдосконалення дитини.

Підтримка будь якого оригінального рішення завдання.

Враховувати рівень розвитку дитини.

Конструктивно будівельні ігри»Транспорт легковий, грузовий,

пасажирський.

Настільно друковані ігри «Дивись уважно»

«Вікторина від Карлсона»

6.

Рефлекторно – оцінювальний

Розкажи що знаєш?

Аналіз разом з дітьми виконання завдань проекту.

Підтримувати ініціативу дітей.

«Вікторина «Світлофор»

Тест»Грамотний

Пішохід»

Вечір загадок «Правила дорожнього руху»

Анкета «Як подбати про безпеку дитини на дорозі»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
7
дн.
1
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!