Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Проект
«Я бажаю водію, щоб тобі щастило»
М.Кривий Ріг
Тема проекту: «Правила дорожні з дитсадка вивчай.
На вулицях наших їх не забувай!
Актуальність: Необхідність дотримання правил дорожнього руху, для збереження власного життя та здоров»я, та оточуючих. Необхідність культурної поведінки на вулиці, і транспорті.
Мета: Навчити дітей практичним знанням, умінням, навичкам, необхідним для використання під час ігор, та в навколишнему світі.
Завдання: Розширити знання дітей про правила поведінки на вулиці, та дорожні знаки. Закріпити уміння застосовувати отриманні знання в іграх, інсценівках. Запобігання травматизму.
База: реалізація КДНЗ№191
Учасники проекту:
.
Термін реалізації : довгостроковий
Прогнозований результат: високий рівень на інформованості дітей . ………………знань ознайомлення з правилами дорожнього руху. Виготовлення книжки «Світлофор – моргайчик» добірка віршів, загадок.
№ | Назва етапу | Мета | Термін | Робота вихователя | Спільна робота з дітьми | Продукт |
1 | Мотиваційний щоб не трапилось ніколи біди. | Формувати у дітей уявлення про правила дорожнього руху, та необхідність їх дотримання, для збереження власного здоров»я та життя. Виявити рівень знань і умінь. | Виявити знання правил дорожнього руху. Заохочення до участі в проекті дітей та батьків. | Підібрати назву проекту. Хто допоможе в реалізації . Скласти схему дій. | Виготовлення пішохідного переходу, світлофорів, вивчення загадок. | |
2 | Інформаційний «Будь завжди уважний друже. Бо життя – одне у всіх! » | Розвивати увагу, мислення, спостережливість. Виховувати бажання дотримуватись правил дорожнього руху» | Аналіз роботи | Вивчення віршів «Світлофор» В. Паркова .Пішохідний перехід. Перелік вулиць .Поведінка у тролейбусі. Добірка ілюстрацій. Роботи з аплікації. | Виготовлення саморобної книжки «Безпека на дорозі» | |
3 | Репродуктивний «Вивчити правила та знай, і завжди іх пам»ятай» | Формувати у дітей вміння застосувати отриманні знання з правил дорожнього руху в іграх, та в житті. | Дотримуватись ……………….. Дій. Використовувати нетрадиційні підходи до вирішення завдань | Д-г «Допоможемо зайчикові доїхати» «Допоможемо ляльці перейти дорогу» «Навчимо Незнайку правилам поводження на вулиці, та в транспорті» | Використання атрибутів для гри «Пішоходи транспорт на вулиці» | |
4. | Узагальнювачий «Будь завжди уважний друже» | Систематизація та узагальнення знань правил дорожнього руху, та поведінкуи | Виявити рівень засвоєння знань. | Розваги: Навчимо малюків правилам дорожнього руху. Ігрова діяльність . Вивчення віршів , загадок. | Виготовлення альбому в подарунок Малюнкам «Дорожня азбука» | |
5 | Творчий Правильну дорогу вибирайте, якщо до старості бажаєте дожить. | Створювати умови для прояву творчої активності. Отримувати задоволення від кінцевого результату. | Створювати умови для самовдосконалення дитини. Підтримка будь якого оригінального рішення завдання. Враховувати рівень розвитку дитини. | Конструктивно будівельні ігри»Транспорт легковий, грузовий, пасажирський. Настільно друковані ігри «Дивись уважно» | «Вікторина від Карлсона» | |
6. | Рефлекторно – оцінювальний Розкажи що знаєш? | Аналіз разом з дітьми виконання завдань проекту. | Підтримувати ініціативу дітей. | «Вікторина «Світлофор» Тест»Грамотний Пішохід» | Вечір загадок «Правила дорожнього руху» Анкета «Як подбати про безпеку дитини на дорозі» |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»