До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
5
міс.
1
0
дн.
1
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Проблема патріотизму у сучасному науковому осмисленні.

Опис документу:
Методична допомога класним керівникам у вихованні патріотизму в учнів школи: сходження зростаючої особистості до патріотизму як духовної цінності має відбуватися у процесі відтворення нею власних елементарних діянь, які є в її досвіді, і усвідомлення їх прообразами надбань розвиненої патріотичної спрямованості, перетворення їх на символи вищих цінностей.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Проблема патріотизму у сучасному науковому осмисленні. ЗДВР Росоловецької ЗОШ I - III ст. Павлюк Галина Леонідівна
Слайд № 1

Проблема патріотизму у сучасному науковому осмисленні. ЗДВР Росоловецької ЗОШ I - III ст. Павлюк Галина Леонідівна

Для виховання патріотизму потрібно увійти в найчутливішу сферу особистості, її справжню духовність. Чи посильне для нас таке завдання?
Слайд № 2

Для виховання патріотизму потрібно увійти в найчутливішу сферу особистості, її справжню духовність. Чи посильне для нас таке завдання?

Стримуюча модель виховання Перевага надавалась різного роду заборонам, які пов'язані з порушенням суспільно прийнятих поведінкових нормативів; «Не ...
Слайд № 3

Стримуюча модель виховання Перевага надавалась різного роду заборонам, які пов'язані з порушенням суспільно прийнятих поведінкових нормативів; «Не роби» – було гаслом педагога.

Діяльнісно-спрямована модель виховання Готовність вихованців до успішної предметно-перетворювальної праці з відповідними їй моральними властивостям...
Слайд № 4

Діяльнісно-спрямована модель виховання Готовність вихованців до успішної предметно-перетворювальної праці з відповідними їй моральними властивостями вважалася ідеалом особистісної зрілості.

Гуманістично орієнтована розвивальна модель виховання Суб'єкт-суб'єктна стратегія реалізується у формі смислоактуалізуючого діалогу, який спрямовує...
Слайд № 5

Гуманістично орієнтована розвивальна модель виховання Суб'єкт-суб'єктна стратегія реалізується у формі смислоактуалізуючого діалогу, який спрямовує вихованця до його Я-духовного; Соціально-педагогічна стратегія здійснюється у формі виховних просторів як відповідних проектів.

Патріотизм – це особливе, тобто безумовне і високосмислове почуття-цінність, яке характеризує ставлення особистості до народу, Батьківщини, держави...
Слайд № 6

Патріотизм – це особливе, тобто безумовне і високосмислове почуття-цінність, яке характеризує ставлення особистості до народу, Батьківщини, держави та до самої себе

Базові складові почуття патріотизму: Любов до народу, Батьківщини, держави; Діяльнісна відданість Батьківщині; Суспільно значуща цілеспрямованість;...
Слайд № 7

Базові складові почуття патріотизму: Любов до народу, Батьківщини, держави; Діяльнісна відданість Батьківщині; Суспільно значуща цілеспрямованість; Моральна стійкість; Готовність до самопожертви; Почуття власної гідності.

ПАТРІОТИЗМ У ПРИПИСАХ
Слайд № 8

ПАТРІОТИЗМ У ПРИПИСАХ

Обов'язковим є включення до структури патріотизму любові до народу, Батьківщини, держави. Любов як компонент почуття патріотизму – це глибоко розум...
Слайд № 9

Обов'язковим є включення до структури патріотизму любові до народу, Батьківщини, держави. Любов як компонент почуття патріотизму – це глибоко розумово просвітлене переживання, тому воно експресивно невиразне.

Орієнтири процесу виховання патріотизму Розгляд почуття патріотизму лише у межах великого людського завдання, яке називається добром як духовним пр...
Слайд № 10

Орієнтири процесу виховання патріотизму Розгляд почуття патріотизму лише у межах великого людського завдання, яке називається добром як духовним призначенням людини; Патріотизм як комплексне почуття-цінність виникає під впливом духовно-морального, громадянського, національного виховання.

Орієнтири процесу виховання патріотизму Патріотизм є глибоким людським почуттям. Однак воно набуває вищого сенсу, коли стає не замкненим лише у вну...
Слайд № 11

Орієнтири процесу виховання патріотизму Патріотизм є глибоким людським почуттям. Однак воно набуває вищого сенсу, коли стає не замкненим лише у внутрішньому світі особистості, а діяльнісним, тобто пориванням до зовнішнього втілення, до вчинку, патріотичної поведінки. Патріотизм – це дія особистості у теперішньому, але неодмінно має передбачати й майбутнє.

Орієнтири процесу виховання патріотизму Патріотизм корелює з моральною відповідальністю особистості як за нинішню національно-державну ситуацію, та...
Слайд № 12

Орієнтири процесу виховання патріотизму Патріотизм корелює з моральною відповідальністю особистості як за нинішню національно-державну ситуацію, так і з відповідальністю перед минулими поколіннями, перед героями, які утверджували державу і національну самосвідомість.

Орієнтири процесу виховання патріотизму Осягнення вихованцем почуття патріотизму має відбуватися у формі духовно-моральної антиномії (опозиції); Сх...
Слайд № 13

Орієнтири процесу виховання патріотизму Осягнення вихованцем почуття патріотизму має відбуватися у формі духовно-моральної антиномії (опозиції); Сходження зростаючої особистості до патріотизму як духовної цінності має відбуватися у процесі відтворення нею власних елементарних діянь, які є в її досвіді, і усвідомлення їх прообразами надбань розвиненої патріотичної спрямованості, перетворення їх на символи вищих цінностей.

Дякую за увагу!
Слайд № 14

Дякую за увагу!

  • 30.10.2018
  • Виховна робота
  • 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас
  • Презентація
  • 180
  • 0
  • 1
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Google-сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
390 грн