Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників ЗДО і ЗЗСО за новим профстандартом
»
Взяти участь Всі події

Природничий квест з використанням BYOD–технології «ЯК Я ЗНАЮ НАВКОЛИШНІЙ СВІТ»

Біологія

Для кого: 5 Клас, 6 Клас

11.01.2021

153

1

0

Опис документу:
Природничий квест з використанням BYOD–технології «ЯК Я ЗНАЮ НАВКОЛИШНІЙ СВІТ» Даний квест розроблений для учнів 5-6 класів. Він сприяє формуванню природничих компетентностей з використанням інформаційно-цифрових технологій, а також реалізацію наскрізних змістових ліній: екологічна безпека та сталий розвиток, громадянська відповідальність.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Природничий квест з використанням BYOD–технології

«ЯК Я ЗНАЮ НАВКОЛИШНІЙ СВІТ» 

Мета: формування природничих компетентностей з використанням інформаційно-цифрових технологій, а також реалізація наскрізних змістових ліній: екологічна безпека та сталий розвиток, громадянська відповідальність.

Обладнання: маршрутний лист квесту, картки із завданнями для відповідних локацій, персональні гаджети.

Учасники: учні 5-6 класів

Джерела використаної інформації: інтернет-ресурси

Хід квесту

Участь у квесті беруть дві команди: 5-го та 6-го класів. Дітям пропонується здійснити захоплюючу пошукову подорож під час проходження квесту. Учасникам пропонується маршрутний лист з зашифрованими QR–кодами локаціями, вчитель роз'яснює правила проведення квесту.

Примітка!

Рух команд по локаціях розписаний вчителем, завдання виконуються послідовно: наступне завдання квесту отримується лише після правильно виконаного попереднього.

Шляхи отримання правильних відповідей - на розсуд учасників, окрім консультацій з вчителями школи!

В маршрутному листі зазначається час отримання наступного завдання. Виграє команда, яка швидше справиться з завданнями.

Маршрутний лист _____________класу 

Природничий квест «ЯК Я ЗНАЮ НАВКОЛИШНІЙ СВІТ» 

Послідовність проходження локацій

Локація

Час отримання завдання

Біологічний кабінет

(Інструктаж проходження квесту, отримання маршрутного листа)

Підведення підсумків!

Завдання1.

Розгадайте загадки, випишіть по першій букві з кожної відгадки, а з отриманих букв складіть «слово-ключ» до отримання наступного завдання:

  1. Як називаються гриби, які ростуть під землею? (трюфелі.)

  2. Зелена рослина, лісовий компас (мох)

  3. Велика плавуча водяна гора (айсберг)

  4. Яка рослина має найдрібніше насіння? (орхідея).

  5. Яку культурну рослину називають другим хлібом? (картопля)

  6. Найвища вершина світу (Еверест)

Слово-ключ: КОМЕТА

Завдання 2.

Прочитайте уважно твір, знайдіть та виправте допущені у ньому біологічні помилки:

«Природа навколо нас»

Природа… Вона така різна, але єдина для всіх. Взимку все навкруги біле, вкрите пухким білим снігом. Гілки дерев схилилися під його вагою. Небо чисте, блакитне, лише де-не-де видніються легенькі хмаринки. Сніг поскрипує під ногами, морозець щипає за щоки…

Навесні природа відпочиває. Під першими сонячними промінчиками з’являються проліски. Сонце дає всьому життя, ніжно пригріваючи землю. Кожна рослинка прагне скоріше з’явитися з-під землі. А яка краса, коли починають квітнути сади! Вишні, яблуні, абрикоси – всі трави стоять, наче облиті м’яким білим туманом, гудуть над ними бджоли та джмелі… Краса невимовна! А небо блакитне-блакитне, залите сонячним світлом… А потім зима змінюється літом. Короткі сонячні дні поступаються довгими теплим ночам. Над головою – ясне зоряне небо… А які чудові літні ранки! Сонце повільно встає над обрієм, стелиться туман над землею… На траві та квітах – прозора роса переливається, ніби діаманти. Під деревами густо росте травичка, квіти милують око. А пташки співають мелодійних пісень…

Поступово ночі стають холоднішими, починає зеленіти листя, сохне трава… Так настає осінь, по-своєму прекрасна та чарівна. Вона така різнобарвна, різноманітна. Спочатку ніби й не проходило літо: теплі, іноді й жаркі дні, пишні квіти… Тільки ночі залишають після себе пожухлі від холоду листочки. Далі – пишна, золота осінь. Дерева стоять у всій красі, навколо – різнобарв’я чарує зір. Пізніше приходить сумна дощова осінь. Осінь ніби заспокоює, дарує рівновагу. Та й природа, пробуджуючись під тихі осінні мотиви, неначе напивається дощем після літньої спеки і спраги… І знову приходить зима… Природа дуже різна в усі пори року. Часто ми нарікаємо на холодну зиму чи занадто спекотне літо, на обридливі осінні дощі. Але ж природа, на відміну від нас, людей, не стабільна: після осені обов’язково буде зима, а після весни – літо. І не можна сказати, що саме в якусь окрему пору року природа нашої Батьківщини найпрекрасніша, адже чарівність є у кожній з них! Хтось більше полюбляє зиму, інший – літо, комусь подобається весна… І це чудово!

Завдання 3.

Розгадайте вікторину:

1. Які птахи водять своїх дітей у "дитячий садок"?

2. Органи захисту i нападу ракiв. 

3. Назва тварини перекладається з мови австралійських аборигенів «не розумію».

4. Людська вада, якою наділяють віслюків.

5. Велика американська кішка, що чудово плаває, вона ж – емблема фірми, яка випускає спортивну продукцію.

6. Пташка – кашовар в дитячому віршику.

7. Вони втікають з корабля, який тоне.

8. Які тварини сприймають звуки задніми кінцівками, мають вуха на ногах?

9. Яка тварина може найдовше знаходитися в сплячці без їжі? 

10. З якої рослини виготовляють манну крупу?

11. Це і порода кішок, і найвідоміші близнюки.

12. Які звірі фауни України сплять узимку вниз головою? 

13. Це і кінцівки водних тварин, і пристосування для швидкого плавання.

14. Це і цеце і Цокотуха.

15. Це і Гена, і алігатор.

16. Це і норма оплати, і кімнатна собака.

17. Хто відібрав роботу в собаки в загадці: «Не гавкає, не кусає, та в дім не пускає».

18. Вдень мовчить, вночі кричить.

19. Це розмітка пішохідного переходу, і африканська тварина.

20. Яке дерево є найбiльш небезпечним пiд час грози?

Відповіді: 1.пінгвіни; 2.клешні; 3.кенгуру; 4.впертість; 5.пума; 6.сорока; 7.криси; 8.коники; 9.їжак; 10.пшениця; 11.сіамські; 12.кажани; 13.ласти; 14.муха; 15.крокодил; 16.такса; 17.замок; 18.сова; 19.зебра; 20.дуб.

Завдання 4. Необхідно «розгадати» фразеологізми в малюнках.

1.

2.

3.

4.

5.

Відповіді: 1. Кіт в мішку. 2. Як кіт наплакав. 3.За двома зайцями.

4. Як птах в клітці. 5 Зарубати на носі.

Завдання 5.

Відгадайте, про яку рослину іде мова:

Це було в давнину, коли в широкі степи України залітали орди татарські. Страшний то був час. Горіли села, голосили матері, просили захисту діти, а їх безжалісно рубали шаблями. Лилась кров, лились сльози. Старих людей рубали, молодих дівчат і хлопців забрали в полон і гнали в невідому країну.

В одному селі (а скільки таких сіл на широкій Україні!) росли і розквітали красиві вродою і станом чорноокі, працьовиті красуні. Ніжні, непорочні, як білий цвіт.

Одного разу на село налетіли татари. Дівчата, щоб не йти в неволю, втопилися в бистрій і глибокій річці. І в тому місці, де темна вода сховала від ворогів красунь, на світанку з’явились білі пуп’янки невідомих квітів. Коли зійшло сонце, проміння освітило згарище на місці села. Наче злякавшись побаченого, що пробігло по неспокійній поверхні річки, невідомі квіти розцвіли яскравим, сліпучим цвітом. Здавалось, що ніжні руки дівчат тягнуться до сонця, вітають світло. А ввечері, з заходом сонця, ховалися від чорної ночі.

З того часу ці чудові, ніжні квіти просипаються з сонцем і засинають з його заходом (Лілії)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили