Приклади використання соціальних мереж та смайликів на уроках української мови в 10 класі

Опис документу:
Серед соціальних мереж було досліджено Вайбер та Ютуб. Для 10 класу ефективним буде використання соц мереж, як для налагодження стосунків, так і для навчання загалом. Для учнів 6 класу, відповідно до їх вікових особливостей, рекомендується використовувати завдання з смайликами.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Приклади використання соціальних мереж на уроках української мови в 10 класі

1 завдання

Протягом двох тижнів учні повинні зняти від 2 до 4 відео присвячених темам «Лексика і фразеологія». Відео повинно мати форму інтерв»ю з пересічними людьми, друзями, родичами. Всі матеріали завантажуються в соціальну мережу ютуб. Кожен учень отримує відповідну оцінку. Список питань формує учень.

Приклади питань для бліц-опитування:

  1. Слова курйозно, серйозно пишуться з апострофом чи без нього? (без апострофа)

  2. Слова магістраль, каніфоль пишуться з м»яким знаком у кінці або без нього? (з м»яким знаком у кінці)

  3. Слова людина, мрія, держава, голова належать до власне української чи запозиченої лексики? (власне)

  4. Слова кит, логіка, літургія належать до власне української чи запозиченої лексики? (запозичена)

  5. Доберіть синонім до фразеологізму бити байдики (сидіти склавши руки, валяти дурня, ганяти ворон)

  6. Поясніть значення фразеологізму китайська грамота?

  7. Назвіть лікарські професіоналізми (укол, УЗД, ін»єкція, трансплатація)

  8. Поясніть значення слова клірос (грецизм, у православній та католицьких церквах східного обряду підвищення для співаків, читців праворуч і ліворуч від іконостаса на рівні солеї або в храмовій частині церкви)

2 завдання

Вчитель створює групу свого класу у Вайбері. Таким чином він може надсилати учням додаткові матеріали, які знадобляться при подальшому вивченні предмету, а також вирішувати різноманітні проблеми щодо класного керівництва. Також якщо є така можливість, учні можуть взяти участь у онлайн-олімпіаді або вебінарі за допомогою відео-зв»язку.

Приклади використання смайликів на уроках української мови для учнів 6 класу

1 завдання

Утворити прикметники від слів

🐦, 🍋, 📱, 🦅

(Птах, лимон, телефон, орел)

2 завдання

Вставити смайлики замість літер

Довідка: i - 😊, о - 😮, и - 😡, е - 🤔

  1. Хто пам;ятає своє кор..ння, тому моє благослов..ння.

  2. В мар..ві даль волохата мальви й любисток хова.

  3. Поглядає циган ласо, смієт..ся, буркоче: «Закупив би все печ..во – кош..ня не хоче.»

  4. Жовті пал..чки цвіту тихо гойдались на волосинках уздовж колосків жита.

  5. Навіть квітка квітує для того, щоб зоставити після себе нас..ння, щоб знову відтворити свій квіт у майбутньому.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Всеосвіта дарує

Три iPhone 12

+20 крутих призів з нашого фірмового магазину

до закінчення залишилось
00
00
00
00