Приклад самоаналізу уроку з музичного мистецтва

Опис документу:
Приклад самоаналізу уроку з музичного мистецтва - стаття як приблизно повинен виглядати аналіз свого уроку

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Приклад самоаналіз уроку музики «Діалог з богемою», проведеного в 8 класі

Урок проведений у 8 класі. Успішність в класі по предмету 100%,якість навчання 90,6%. Учні вміють слухати один одного, давати оцінку собі і однокласникам. Відносини між учнями будуються на взаєморозумінні. В уроці учні були зацікавлені.

До даного моменту вивчення матеріалу йде відповідно до програми.

Тема уроку «Діалог з богемою». Це 23 урок в темі: «Музика в діалозі з сучасністю».

Урок мав на меті ознайомити учнів з поняттями «богема» і жанром оперети, навчити визначати стиль і особливості творчості Імре Кальмана через засоби музичної виразності. Разом з тим вирішувалися такі завдання: забезпечити в ході уроку закріплення термінів: "симфоджаз", "рапсодія", глибше познайомити з життям французької богеми, удосконалення в учнів співацьких навиків,розвиток логічного викладу власної точки зору, оволодіння виразовими засобами мови, почуттів, виховання відчуття національної самосвідомості, підвищення зацікавленості в пізнанні української національної традиції, любові, шанування української народної та професійної музики. Я вважаю, що цілі конкретизовані,пов'язані зі змістом навчального матеріалу. Для учнів цілі були сформульовані на початку уроку, в кінці уроку зроблено висновок про їх досягнення.

Тип уроку – вивчення нового матеріалу.

Відповідно до цього побудованаструктура уроку:

1. Організаційний етап.

2.Цілеполагання, (Етап підготовки учнів до активного свідомого засвоєння знань).

3. Етап засвоєння нових знань.

4.Етап закріплення нових знань.

5.Етап інформування учнів про домашнє завдання та інструкції щодо його виконання. Підсумок уроку.

Етап цілепокладання вливається в етап засвоєння нового, так як засвоєння відбувається через аналіз, синтез, узагальнення і вимагає самостійних висновків.

Етап засвоєння нових знань відбувається шляхом активної участі учнів, використання різних методів навчання. Для активізації роботи учнів створюється відповідна атмосфера: наочність,засоби мультимедіа, інтерактивні вправи, рефлексія. Створенню відповідного настрою дітей сприяє перегляд відео фрагменту «Карамболіна» з оперети Кальмана «Фіалка Монмартру». Я використовую різні словесні та наочні методи. Використання мультимедійного підручника, незвичайний виклад уроку сприяв кращому засвоєнню учнями нового матеріалу, ніж звична розповідь учителя, активізувало їхню діяльність на уроці. Випереджаюче домашнє завдання минулого уроку (знайти визначення поняттю «богема») сприяло самостійному вивченню і дослідженню питання.

Намагаюся сформулювати питання так, щоб вони примушували учнів думати, а не шукати відповідь у питанні. Намагаюся створити ситуацію успіху. Аналізуючи твір, підводжу до стилю композитора, пов'язую стильові особливості з життєписом автора.

При розучуванні пісні «Чом ти не прийшов» веду роботу над вокально-співацькими навичками: диханням, чистотою інтонування та звукоутворення, звертаю увагу на такі складності: фразування та дихання, при роботі над дикцією відпрацювання чіткої вимови слів, в той же час м'якого співучого виконання.

Етап закріплення заснований на емоційному підйомі, шляхом тестування після релаксації. Результатом уроку є картина, в якій, я думаю, показано, чи зрозуміли учні тему уроку.Підбиття підсумку уроку - традиційний момент.

Кожен наступний момент уроку пов'язаний з попереднім, продовжує його і є базою для наступного. Робота над ціле здійсненням вимагає творчого домашнього завдання, яким є створення власного сюжету (лібрето)про богему для створення оперети.

Завдання виховання і розвитку вирішуються через всі навчально-виховні моменти. Таким чином, вважаю, що урок являє собою цілісну систему. Цілі, поставлені на уроці, досягнуті.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
3
дн.
1
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!