: Приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів

Опис документу:
навички звуко-буквеного аналізу слів; виховувати любов до тварин. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Хвилинка каліграфи Ґґ ґа ґе ґу ґн ґв Ґедзь ґедзиня ґедзиня 2. Словниковий

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Українська мова

Урок 20

Тема: Приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів

Мета: закріпити знання учнів про приголосні звуки та спосіб позначення їх на письмі; розвивати навички звуко-буквеного аналізу слів; виховувати любов до тварин.

Хід уроку

I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II.    АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.     Хвилинка каліграфи

Ґґ ґа ґе ґу ґн ґв Ґедзь ґедзиня ґедзиня

2.     Словниковий диктант

— Запишіть слова, поділяючи їх для переносу. Ґудзик, подзвонити, задзюрчали, задзеленчали.

III.   ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

—   Сьогодні на уроці ми знову зустрінемося із приголосними звуками, будемо вчитися правильно вимовляти і писати слова, виконувати їх звуко-буквений аналіз.

IV.   ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ

1.     Робота за підручником (с. 30-37)

Вправо 1

—  Розгляньте кросворд. Відшукайте й запишіть слова. Читати можна по горизонталі, вертикалі, діагоналі, а також угору і вниз. (Ґердан, газда, гуска, оса, коса, друг, луска)

— Поділіть слова на склади для переносу.

Вправа 2

—  Прочитайте переплутані слова в загадці Ганни Чубач. «Зберіть» їх і запишіть загадку.

— Зробіть звуко-буквений аналіз слова-відгадки.

Вправа З

— Прочитайте текст. Що цікавого ви дізналися?

— Спишіть другий абзац, розкриваючи дужки.

— Знайдіть слова, які відповідають поданій схемі.

2.     Фізкультхвилинка

V.     УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1.    Гра «Спільне закінчення»

Знайдіть спільне закінчення слів. Карт(...), маш(...), кал(...) (Відповідь: -ина.) Гороб(...), гле(...), паль(...) (Відповідь: -чик.) Сер(...), вікон(...), сон(...) (Відповідь: -це.)

— Яке з цих закінчень не є складом? (ина)

— Чому? (Розірвали злиття приголосного з голосним.)

— Запишіть слова першого рядка, поділяючи їх рисками для переносу.

2.    Вибіркове списування

— Випишіть слова, в яких кількість звуків менша, ніж кількість букв. Лялька, пенал, бульбашки, квіти, мальви, дим.

VI.   ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

— Чого навчалися на уроці?

— Поставте одне одному запитання за темою уроку.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. ЗО, вправа 3.

— Спишіть перший абзац вправи 3. Зробіть звуко-буквений аналіз підкреслених слів.

1

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»