Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

"Пригоди на острові Чунга - чанга"

Математика

Для кого: 1 Клас

28.02.2021

148

0

0

Опис документу:
Урок математики у 1 класі Узагальнення та систематизація знань про утворення чисел другого десятка; удосконалювати навички додавання та віднімання чисел другого десятка на основі знань десяткового складу чисел; формувати вміння розв’язувати задачі; розвивати варіативність мислення; виховувати почуття взаємодопомоги, взаємоповаги.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок математики у 1 класі

Узагальнення за темою «Числа другого десятка»,

тематичний тиждень «Транспорт»

«Пригоди на осторі Чунга – чанга»

Підготувала

Вчитель початкових класів

Пігурнова Ольга Олександрівна

ТЕМА Узагальнення та систематизація вивченого

МЕТА узагальнення та систематизація знань про утворення чисел другого

десятка; удосконалювати навички додавання та віднімання чисел

другого десятка на основі знань десяткового складу чисел; формувати

вміння розв’язувати задачі; розвивати варіативність мислення;

виховувати почуття взаємодопомоги, взаємоповаги.

ТИП УРОКУ : урок узагальнення та систематизації знань, умінь і навичок.

ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ : урок-гра

ХІД УРОКУ

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

1. Організація класу

Чи все необхідне до уроку ви приготували?

Голова - щоб думати

Вуха – щоб слухати і чути

Очі – щоб усе бачити

Руки – щоб їх піднімати

Серце – щоб усе відчувати

2. Мотивація навчальної діяльності.

- Сьогодні я пропоную вам математичну гру, що походитиме на «острові» . Весь маршрут і всі події мають пройти за 35хв. Кожен проявить свої здібності та вміння. Щоб знайти скарб, слід подолати низку математичних перепон.

- Щоб наша гра була вдалою і принесла нам з вами задоволення пропоную пригадати правила співпраці:

- бути активними

- говорити по черзі

- говорити від себе

- бути творчими.

ІІ Основна частина

Яким транспортом відправимося на острів? Водним чи повітряним транспортом. Звичайно швидше буде літаком. Часу на придбання квитків немає. Тому при вході в літак є кольоровий скрін – контроль.

Я називаю склад числа, ви – визначаєте число і за шифром викладаєте кольорову цеглинку.

Завдання

Шифр

1дес.5од.

11

Синій

1дес.5од.

13

Зелений

1дес.1од.

14

Блакитний

1дес.9од.

15

Оранжевий

1дес.4од.

18

Жовтий

1дес.8од.

19

червоний

Ось наша команда на острові. А яку ж назву має наша команда? Відгадаєте коли за допомогою прикладів і алфавіту розшифруєте назву команди. (працюємо в трійках)

19+1-1=М

13-3+6=А

10-0+3=У

15-5+2=Г

4+6+1=Л

5+5+8=І

11

12

13

14

16

18

19

20

Л

Г

У

С

А

І

М

О

Команда має назву Мауглі.

Мауглі -людське дитинча, яке немовлям потрапило в джунглі. Його виховувала сім’я вовків. А також ведмідь Балу, пантера Багіра.

Пропоную на групі продовженого дня переглянути пригоди Мауглі у джунглях.

А зараз пропоную намалювати маршрут нашої подорожі:

2 клітинки праворуч, 3 вниз, 3 праворуч, 2 вверх. 2 праворуч, 1 вверх, 4 праворуч, 4 вниз, 11 ліворуч, 4 вверх.

Звіримо маршрути.

А ось і жителі острова. Пропонують познайомитись дещо незвичним способом - потанцювати

Фізкультхвилинка «Чунга - Чанга»

На карті з’явилось озеро. Як же переправитись? До речі, яким транспортом? Звісно водним. Виконайте наступне завдання. Поставте водні види транспорту і наклейте у порядку зростання.

Відео з Мауглі на ліанах

…+7=17 17-…=10

8+…=18 …-10=6

10+…=19 19-…=18

ІІІ Заключна частина Рефлексія

  • Ми знайшли скарб!

  • Що допомогло знайти скарб?

  • Які завдання було цікаво виконувати?

  • Що здалося складним?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.