Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Робота над граматичною будовою мови на корекційних заняттях з розвитку мовлення для дітей з ООП
»
Взяти участь Всі події

Презинтація на тему:"Елементарні досліди"

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (4-5 років)

17.01.2022

410

17

0

Опис документу:

Досвід роботи на тему:"Елементарні досліди,як засіб розвитку спостережливості дітей дошкільного віку"

Полягає у встановлені особливостей розвитку спостережливості дітей дошкільного віку у процесі застосування елементарних дослідів у освітньому процесі.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Швачунова Маргарита Олександрівна Вихователь II – молодшої групи КЗ “ Сахновщинський заклад дошкільної освіти ( ясла – садок) № 1”
Слайд № 1

Швачунова Маргарита Олександрівна Вихователь II – молодшої групи КЗ “ Сахновщинський заклад дошкільної освіти ( ясла – садок) № 1”

Особисті дані Народилася 23 січня 1991року Проживаю с.м.т. Сахновщина, вул. Полтавська 16/2 З 2009 – 2011 р. р. – навчалася в Красноградському педа...
Слайд № 2

Особисті дані Народилася 23 січня 1991року Проживаю с.м.т. Сахновщина, вул. Полтавська 16/2 З 2009 – 2011 р. р. – навчалася в Красноградському педагогічному коледжі імені Г. С. Сковороди за спеціальністю дошкільне виховання З 2011 - 2015 р. р. навчалася в Харківському педагогічному університеті імені Г.С. Сковороди У 2017 році атестувалася і отримала II - категорію

Тема досвіду: “ Елементарні досліди як засіб розвитку спостережливості дітей дошкільного віку ”
Слайд № 3

Тема досвіду: “ Елементарні досліди як засіб розвитку спостережливості дітей дошкільного віку ”

Мета дослідження Полягає у встановленні особливостей розвитку спостережливості дітей дошкільного віку у процесі застосування елементарних дослідів ...
Слайд № 4

Мета дослідження Полягає у встановленні особливостей розвитку спостережливості дітей дошкільного віку у процесі застосування елементарних дослідів у навчально – виховному процесі ДНЗ та розробці методики розвитку цієї важливої особистісної якості.

Завдання дослідження Здійснити аналіз психолого – педагогічної літератури з проблем розвитку спостережливості дітей дошкільного віку; З`ясувати шля...
Слайд № 5

Завдання дослідження Здійснити аналіз психолого – педагогічної літератури з проблем розвитку спостережливості дітей дошкільного віку; З`ясувати шляхи розвитку спостережливості та особливості організації процесу спостереження у навчально – виховному процесі ДНЗ. Виявити вплив елементарних дослідів на розвиток спостережливості дітей дошкільного віку, виділити показники та рівні розвитку спостережливості дітей. Розробити, обґрунтувати і експериментально перевірити методику розвитку спостережливості дошкільників у процесі застосування елементарних дослідів.

Список використаних джерел Державна цільова програма розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року Закон України “ Про дошкільну освіту ” Закон...
Слайд № 6

Список використаних джерел Державна цільова програма розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року Закон України “ Про дошкільну освіту ” Закон України «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу» Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) Програма виховання та навчання від 2 до 7 років “ Дитина ” Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку “ Впевнений старт ” Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.04.2015 № 446 «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності» Лист Міністерства освіти і науки України від 03.07.2009 № 1/9-455 «Планування роботи в дошкільних навчальних закладах», Лист Міністерства освіти і науки України від 27.09.2010 № 1/9-666 «Про організацію роботи з дітьми п’ятирічного віку», Лист Міністерства освіти і науки України від 20.05.2015 № 1/9-249 «Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році» Лист інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України від 26.07.2010 № 1.4/18-3082 «Про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільному навчальному закладі»

Шляхи реалізації Заняття; Дослідження; Спостереження Дидактичний матеріал; Індивідуальна робота з дітьми; Бесіди; Читання художньої літератури; Інд...
Слайд № 7

Шляхи реалізації Заняття; Дослідження; Спостереження Дидактичний матеріал; Індивідуальна робота з дітьми; Бесіди; Читання художньої літератури; Індивідуальна робота з дітьми; Прогулянки

Заняття - це продуктивна форма роботи, що дозволяє поєднати різні види діяльності, оцінити успіхи вихованців, повторити і закріпити вивчене
Слайд № 8

Заняття - це продуктивна форма роботи, що дозволяє поєднати різні види діяльності, оцінити успіхи вихованців, повторити і закріпити вивчене

Слайд № 9

Дослід – це важливий шлях пізнання. Дослідження – має суттєве значення для майбутньої практичної діяльності.
Слайд № 10

Дослід – це важливий шлях пізнання. Дослідження – має суттєве значення для майбутньої практичної діяльності.

Дослід зі снігом. Пропоную дітям поспостерігати за тим, як під дією водою розтає сніг.
Слайд № 11

Дослід зі снігом. Пропоную дітям поспостерігати за тим, як під дією водою розтає сніг.

Спостереження за ростом цибулі.
Слайд № 12

Спостереження за ростом цибулі.

Спостереження - це цілеспрямоване сприймання навколишнього середовища.
Слайд № 13

Спостереження - це цілеспрямоване сприймання навколишнього середовища.

Спостереження за життям рослин взимку Спостереження за живим об`єктом (черепаха).
Слайд № 14

Спостереження за життям рослин взимку Спостереження за живим об`єктом (черепаха).

Праця чергових у куточку природи.
Слайд № 15

Праця чергових у куточку природи.

Прогулянка. Прочищання доріжок від снігу.
Слайд № 16

Прогулянка. Прочищання доріжок від снігу.

Оригінальні роботи дітей з використанням нетрадиційних технік малювання (долоньками, пальчиками, тичком, пластилінографія)
Слайд № 17

Оригінальні роботи дітей з використанням нетрадиційних технік малювання (долоньками, пальчиками, тичком, пластилінографія)

Взаємодія ДНЗ з родинами вихованців Форми роботи з батьками: Усно – практичні ( Домашнє завдання батькам: виготовлення виробів з природних матеріал...
Слайд № 18

Взаємодія ДНЗ з родинами вихованців Форми роботи з батьками: Усно – практичні ( Домашнє завдання батькам: виготовлення виробів з природних матеріалів;бесіди, лекції, консультації;) Наочні (куточок природи; папки пересувки з екологічного виховання; тематичні виставки: “ Що ти осінь принесла”

Тематичні виставки виробів дітей та батьків
Слайд № 19

Тематичні виставки виробів дітей та батьків

Висновок З`ясувала шляхи розвитку спостережливості та особливості організації процесу спостереження у навчально – виховному процесі. Виявила вплив ...
Слайд № 20

Висновок З`ясувала шляхи розвитку спостережливості та особливості організації процесу спостереження у навчально – виховному процесі. Виявила вплив елементарних дослідів на розвиток спостережливості дітей дошкільного віку, виділила показники та рівні розвитку спостережливості дітей. Розробила, обґрунтувала і експериментально перевірила методику розвитку спостережливості дошкільників у процесі застосування елементарних дослідів.

Слайд № 21

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.