Очікувані результати:
Учень/ учениця:
Добирає приклади, які розкривають поняття/терміни тем розділу
Пояснює значення громадсько-політичних понять (зокрема, «демократія», «права», «право», «закон») з допомогою вчителя, застосовує відповідні поняття в порівняльному описі історичних та сучасних подій
Визначає демократію як загальнолюдську цінність; наводить приклади проявів демократії в давньогрецькому суспільстві
Показує на прикладах взаємозв’язок громадянина і держави
Пояснює, що таке права та обов’язки громадянина і навіщо вони потрібні
Висловлює власне ставлення до демократичного устрою суспільства, прав і обов’язків громадян
Наводить приклади і розповідає про призначення об’єктів громадського простору в минулому і сучасності Пояснює з допомогою вчителя відмінності між громадським та особистим простором
Пояснює потребу доступності громадського простору для людей з інвалідністю або маломобільних груп населення
Наводить приклади історичних пам’яток античності на теренах України, проявів присутності античної спадщини в сьогоденні, порівнює однотипні пам’ятки історії та культури античної грецької цивілізації і пояснює їх значення
Описує і характеризує історичні джерела, пам’ятки історії та культури, артефакти (музейні об’єкти) за певним алгоритмом
Формулює оцінні судження про вчинки історичних осіб, події, явища, процеси з урахуванням отриманих знань та власного досвіду (у межах тем розділу)
Оцінює внесок античної грецької цивілізації, кімерійців, скіфів та сарматів у світову історію елліністичної культур.