Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Порядок передавання документів на зберігання до архіву закладу освіти
»
Взяти участь Всі події

Презентація «Знаходження однієї із сторін прямокутника за його площею та відомою стороною» (4 клас, 6 урок). На допомогу учням при дистанційному навчанні

Математика

Для кого: 4 Клас

14.01.2021

586

82

1

Опис документу:
Пропоную вчителям використати презентацію «Знаходження однієї із сторін прямокутника за його площею та відомою стороною» (4 клас, 6 урок) під час проведення дистанційного навчання з учнями (на основі наочного матеріалу). Презентація буде корисною для батьків учнів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Знаходження однієї із сторін прямокутника за його площею та відомою стороною. Дії з іменованими числами 4 клас Підготувала вчитель-методист БЗШ І-І...
Слайд № 1

Знаходження однієї із сторін прямокутника за його площею та відомою стороною. Дії з іменованими числами 4 клас Підготувала вчитель-методист БЗШ І-ІІІ ступенів № 4 ОМЕЛЬЧУК Н. М.

Девіз уроку
Слайд № 2

Девіз уроку

Працювати дружно і активно; охайно і красиво; швидко, точно, вміло.
Слайд № 3

Працювати дружно і активно; охайно і красиво; швидко, точно, вміло.

Перевірка домашньої роботи
Слайд № 4

Перевірка домашньої роботи

Вирази 613
Слайд № 5

Вирази 613

12037 х 5 – 8984 – 454 = 60185 51201 50747 12037 х 5 – (8984 – 454) = 60185 8630 51555
Слайд № 6

12037 х 5 – 8984 – 454 = 60185 51201 50747 12037 х 5 – (8984 – 454) = 60185 8630 51555

1200 х 100 – 900 : 10 = 120000 90 119910 23 х 23 + 954 : 3 = 529 318 211
Слайд № 7

1200 х 100 – 900 : 10 = 120000 90 119910 23 х 23 + 954 : 3 = 529 318 211

Усний рахунок
Слайд № 8

Усний рахунок

Гра “Кращий математик”
Слайд № 9

Гра “Кращий математик”

7300 : 100 = 240 : 8 = 300 ∙ 7 = 89 ∙ 1000 = 350 : 70 = 94 ∙ 5 = 73 30 2100 89000 5 470
Слайд № 10

7300 : 100 = 240 : 8 = 300 ∙ 7 = 89 ∙ 1000 = 350 : 70 = 94 ∙ 5 = 73 30 2100 89000 5 470

Гра “Знайди помилку”
Слайд № 11

Гра “Знайди помилку”

1 дм = 100 мм 42 т : 6 т = 7 т 4 ц 8 кг : 2 кг = 24 2 км : 5 = 400 м 6м 24см : 3 = 208 S= a х в S= 8 ∙ 8 = 72 (см) 7 204 2м08см 64 (см ) 2
Слайд № 12

1 дм = 100 мм 42 т : 6 т = 7 т 4 ц 8 кг : 2 кг = 24 2 км : 5 = 400 м 6м 24см : 3 = 208 S= a х в S= 8 ∙ 8 = 72 (см) 7 204 2м08см 64 (см ) 2

Робота над задачею
Слайд № 13

Робота над задачею

Довжина футбольного поля прямокутної форми 80 м, ширина 60 м. Яка площа футбольного поля ? S = а в . S = 80 60 = . 4800 (м ) 2
Слайд № 14

Довжина футбольного поля прямокутної форми 80 м, ширина 60 м. Яка площа футбольного поля ? S = а в . S = 80 60 = . 4800 (м ) 2

Каліграфічні вправи
Слайд № 15

Каліграфічні вправи

Гра “Латки”
Слайд № 16

Гра “Латки”

400 : = 4 10 х = 800 900 : 100 = 100 х = 1200 : 10 = 70 Каліграфічно запишіть пропущені числа 100 80 9 12 700
Слайд № 17

400 : = 4 10 х = 800 900 : 100 = 100 х = 1200 : 10 = 70 Каліграфічно запишіть пропущені числа 100 80 9 12 700

Робота з підручником
Слайд № 18

Робота з підручником

Задача 618
Слайд № 19

Задача 618

? ? ? Загальна масасіна Масасінана 1день К-стьднів Всього сіна 450? кг(дн.) 7 14 кг 2 8 кг
Слайд № 20

? ? ? Загальна масасіна Масасінана 1день К-стьднів Всього сіна 450? кг(дн.) 7 14 кг 2 8 кг

1) 14 : 7 = 2 (кг) 2) 8 : 2 = 4 (кг) 3) 2 + 4 = 6 (кг) 4) 450 : 6 = 75 (дн.) Відповідь: 450 кг сіна всім тваринам вистачить на 75 днів.
Слайд № 21

1) 14 : 7 = 2 (кг) 2) 8 : 2 = 4 (кг) 3) 2 + 4 = 6 (кг) 4) 450 : 6 = 75 (дн.) Відповідь: 450 кг сіна всім тваринам вистачить на 75 днів.

Рівняння 617
Слайд № 22

Рівняння 617

х ⋅ 2 = 24 12 4 ⋅ х = 8 2 10 ⋅ х = 1000 10
Слайд № 23

х ⋅ 2 = 24 12 4 ⋅ х = 8 2 10 ⋅ х = 1000 10

Завдання 619
Слайд № 24

Завдання 619

Щоб знайти невідому сторону прямокутника, потрібно площу цього прямокутника поділити на відому його сторону. S = а в . а = S : в
Слайд № 25

Щоб знайти невідому сторону прямокутника, потрібно площу цього прямокутника поділити на відому його сторону. S = а в . а = S : в

2 см ? 12 см 2 S = а в . а = S : в а = 12 : 2 = 6 (см)
Слайд № 26

2 см ? 12 см 2 S = а в . а = S : в а = 12 : 2 = 6 (см)

4 см ? 8 см 2 S = а в . в = S : а 8 : 4 = 2 (см)
Слайд № 27

4 см ? 8 см 2 S = а в . в = S : а 8 : 4 = 2 (см)

Закріплення матеріалу
Слайд № 28

Закріплення матеріалу

? ? ?
Слайд № 29

? ? ?

2 см ? 28 см 2 S = а в . в = S : а 28 : 2 = 14 (см)
Слайд № 30

2 см ? 28 см 2 S = а в . в = S : а 28 : 2 = 14 (см)

Площа прямокутника 128 м². Довжина 16 дм. Яка ширина прямокутника? S = а в . в = S : а 128 : 16 = 8 (дм)
Слайд № 31

Площа прямокутника 128 м². Довжина 16 дм. Яка ширина прямокутника? S = а в . в = S : а 128 : 16 = 8 (дм)

Робота з підручником
Слайд № 32

Робота з підручником

Вирази 621
Слайд № 33

Вирази 621

36 т 9 ц : 3 ц = 369 ц : 3 ц = 123 36 т 9 ц : 3 ц = 4 ц 8 кг : 2 кг = 15 км 250 м : 5 м = 6 м 24 см : 3 см = 123 204 3050 208
Слайд № 34

36 т 9 ц : 3 ц = 369 ц : 3 ц = 123 36 т 9 ц : 3 ц = 4 ц 8 кг : 2 кг = 15 км 250 м : 5 м = 6 м 24 см : 3 см = 123 204 3050 208

Завдання 620 Самостійна робота
Слайд № 35

Завдання 620 Самостійна робота

Підсумок уроку. Рефлексія
Слайд № 36

Підсумок уроку. Рефлексія

Як знайти площу прямокутника? Як знайти периметр прямокутника? Як знайти одну зі сторін прямокутника за відомими площею та другою стророною?
Слайд № 37

Як знайти площу прямокутника? Як знайти периметр прямокутника? Як знайти одну зі сторін прямокутника за відомими площею та другою стророною?

Домашнє завдання
Слайд № 38

Домашнє завдання

Задача 623 (гр. А - вираз), вирази 624
Слайд № 39

Задача 623 (гр. А - вираз), вирази 624

Дякую за роботу!
Слайд № 40

Дякую за роботу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.