Презентація "Знаходження числа за його частиною" (3 клас). На допомогу учням під час дистанційного навчання

Опис документу:
Пропоную вчителям використати презентацю "Знаходження числа за його частиною" (3 клас) під час проведення дистанційного навчання з учням (на основі наочного матеріалу). Презентація буде корисною для батьків учнів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Знаходження числа за його частиною 3 клас Підготувала вчитель-методист БЗШ І-ІІІ ступенів № 4 ОМЕЛЬЧУК Н. М. Допомога учням під час дистанційного н...
Слайд № 1

Знаходження числа за його частиною 3 клас Підготувала вчитель-методист БЗШ І-ІІІ ступенів № 4 ОМЕЛЬЧУК Н. М. Допомога учням під час дистанційного навчання

Математична розминка
Слайд № 2

Математична розминка

Слайд № 3

Слайд № 4

Завдання 1012 Робота з підручником
Слайд № 5

Завдання 1012 Робота з підручником

від 1хв - ? 60 : 3 = 20 (с) 1 хв = 60 с
Слайд № 6

від 1хв - ? 60 : 3 = 20 (с) 1 хв = 60 с

від 1год - ? 60 : 6 = 10 (хв) 1 год = 60 хв
Слайд № 7

від 1год - ? 60 : 6 = 10 (хв) 1 год = 60 хв

від 1доби - ? 24 : 8 = 3 (год) 1 доба = 24 год
Слайд № 8

від 1доби - ? 24 : 8 = 3 (год) 1 доба = 24 год

Завдання 1013 Робота з підручником
Слайд № 9

Завдання 1013 Робота з підручником

від суми чисел 75 і 25 - ? (75+25):5 = 100 20
Слайд № 10

від суми чисел 75 і 25 - ? (75+25):5 = 100 20

від добутку чисел 20 і 5 - ? (20х5):10 = 100 10
Слайд № 11

від добутку чисел 20 і 5 - ? (20х5):10 = 100 10

від різниці чисел 55 і 28 - ? (55-28):3 = 27 9
Слайд № 12

від різниці чисел 55 і 28 - ? (55-28):3 = 27 9

від частки чисел 48 і 8 - ? (48:8):2 = 6 3
Слайд № 13

від частки чисел 48 і 8 - ? (48:8):2 = 6 3

Робота з підручником Завдання 1014
Слайд № 14

Робота з підручником Завдання 1014

Самостійне опрацювання завдання за поясненнями у підручнику. Увага на правило! (с. 154)
Слайд № 15

Самостійне опрацювання завдання за поясненнями у підручнику. Увага на правило! (с. 154)

Опрацювання правила Робота з підручником
Слайд № 16

Опрацювання правила Робота з підручником

Щоб знайти число за його частиною, потрібно величину заданої частини помножити на знаменник дробу.
Слайд № 17

Щоб знайти число за його частиною, потрібно величину заданої частини помножити на знаменник дробу.

Завдання 1015 Робота з підручником
Слайд № 18

Завдання 1015 Робота з підручником

Щоб знайти число за його частиною, потрібно величину заданої частини помножити на знаменник дробу.
Слайд № 19

Щоб знайти число за його частиною, потрібно величину заданої частини помножити на знаменник дробу.

- його = 20 ? 20 х 3 = 60
Слайд № 20

- його = 20 ? 20 х 3 = 60

- його = 6 ? 6 х 5 = 30
Слайд № 21

- його = 6 ? 6 х 5 = 30

- його = 9 ? 9 х 7 = 63
Слайд № 22

- його = 9 ? 9 х 7 = 63

Завдання 1016 Робота з підручником
Слайд № 23

Завдання 1016 Робота з підручником

Щоб знайти число за його частиною, потрібно величину заданої частини помножити на знаменник дробу.
Слайд № 24

Щоб знайти число за його частиною, потрібно величину заданої частини помножити на знаменник дробу.

його довжини дорівнює 8 см ? 8 х 3 = 24 (см)
Слайд № 25

його довжини дорівнює 8 см ? 8 х 3 = 24 (см)

його довжини дорівнює 20 мм ? 20 х 4 = 80 (мм)
Слайд № 26

його довжини дорівнює 20 мм ? 20 х 4 = 80 (мм)

його довжини дорівнює 6 дм ? 6 х 8 = 48 (дм)
Слайд № 27

його довжини дорівнює 6 дм ? 6 х 8 = 48 (дм)

Задача 1017 Робота з підручником
Слайд № 28

Задача 1017 Робота з підручником

кт = п та
Слайд № 29

кт = п та

Слайд № 30

? продали , 10 кг
Слайд № 31

? продали , 10 кг

Щоб знайти число за його частиною, потрібно величину заданої частини помножити на знаменник дробу.
Слайд № 32

Щоб знайти число за його частиною, потрібно величину заданої частини помножити на знаменник дробу.

10 х 5 = 50 (кг) Відповідь: у бочці було 50 кг капусти.
Слайд № 33

10 х 5 = 50 (кг) Відповідь: у бочці було 50 кг капусти.

Задача 1018 Робота з підручником
Слайд № 34

Задача 1018 Робота з підручником

ст
Слайд № 35

ст

Слайд № 36

Було - Відрізали -30 см, Залишилось - ? ?
Слайд № 37

Було - Відрізали -30 см, Залишилось - ? ?

1) 30 х 10 = 300 (см) – була довжина стрічки. 2) 300 -30 = 270 (см) 270 см = 2 м 70 см
Слайд № 38

1) 30 х 10 = 300 (см) – була довжина стрічки. 2) 300 -30 = 270 (см) 270 см = 2 м 70 см

Відповідь: залишилось 2 м 70 см стрічки.
Слайд № 39

Відповідь: залишилось 2 м 70 см стрічки.

Завдання 1019 (практична робота) , завдання 1020 (за зразком), задача 1021. Домашнє завдання
Слайд № 40

Завдання 1019 (практична робота) , завдання 1020 (за зразком), задача 1021. Домашнє завдання

Дякую за роботу! Використано ресурси Інтернету
Слайд № 41

Дякую за роботу! Використано ресурси Інтернету

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»