і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в педагогічній практиці. Емоційний розвиток особистості засобами арт-терапії
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Презентація "Життєвий і творчий шлях французького поета Ґійома Аполлінера. «Лорелея», «Міст Мірабо», «Зарізана голубка й водограй»

Презентація "Життєвий і творчий шлях французького поета Ґійома Аполлінера. «Лорелея», «Міст Мірабо», «Зарізана голубка й водограй»

Опис презентації окремими слайдами:
Життєвий і творчий шлях французького поета Ґійома Аполлінера. «Лорелея», «Міст Мірабо», «Зарізана голубка й водограй»
Слайд № 1

Життєвий і творчий шлях французького поета Ґійома Аполлінера. «Лорелея», «Міст Мірабо», «Зарізана голубка й водограй»

Виразне читання учителем поезії Ґ. Аполлінера «Міст Мірабо»
Слайд № 2

Виразне читання учителем поезії Ґ. Аполлінера «Міст Мірабо»

Скласти ОЛС за творчістю Г. Аполлінера
Слайд № 3

Скласти ОЛС за творчістю Г. Аполлінера

Віртуальна екскурсія Пабло Пікассо
Слайд № 4

Віртуальна екскурсія Пабло Пікассо

Теоретична скарбничка Верлібр - система віршування без рими, суворого поділу на строфи, сталого ритму.
Слайд № 5

Теоретична скарбничка Верлібр - система віршування без рими, суворого поділу на строфи, сталого ритму.

Виразне читання поезії «Лорелея»
Слайд № 6

Виразне читання поезії «Лорелея»

Бесіда за змістом вірша Який епізод лежить в основі вірша Ґ. Аполлінера «Лорелея»? Як замальовується світ у вірші? Визначте основний конфлікт твору...
Слайд № 7

Бесіда за змістом вірша Який епізод лежить в основі вірша Ґ. Аполлінера «Лорелея»? Як замальовується світ у вірші? Визначте основний конфлікт твору. Охарактеризуйте образ Лорелеї (портрет, художні засоби, ху­дожні деталі, мову героїні). Яка ідея утверджується в поезії?

Повторне виразне читання поезії «Міст Мірабо». Повідомлення учня про Марі Лорансен
Слайд № 8

Повторне виразне читання поезії «Міст Мірабо». Повідомлення учня про Марі Лорансен

Виразне читання вірша Ґ. Аполлінера «Зарізана голубка й водограй»
Слайд № 9

Виразне читання вірша Ґ. Аполлінера «Зарізана голубка й водограй»

Бесіда за змістом вірша та виконання завдань Визначте основну тему й основну думку вірша. У якій формі написаний цей вірш, чи додає щось до розкрит...
Слайд № 10

Бесіда за змістом вірша та виконання завдань Визначте основну тему й основну думку вірша. У якій формі написаний цей вірш, чи додає щось до розкриття змісту його малюнок? Визначте функцію антитези у вірші. Поясніть образ «раненого» сонця на «багрянистому горизонті». Хто згадується у вірші, чому? Чи сподівається ліричний герой почути відповіді на свої запитання? Як називається цей художній засіб? Розкрийте символічне значення образів зарізаної голубки та водограю.

Поміркуйте! Прокоментуйте рядки з поезії Ґ. Аполлінера «Кортеж». Ішов кортеж, а де ж моє у ньому тіло? О, стільки їх пройшло, і всі оті — не я. По ...
Слайд № 11

Поміркуйте! Прокоментуйте рядки з поезії Ґ. Аполлінера «Кортеж». Ішов кортеж, а де ж моє у ньому тіло? О, стільки їх пройшло, і всі оті — не я. По дрібці скинулись мені на повне я. Мене, як вежу ту, потроху будували О, завдяки всім тим тілам, речам, вікам, Нарешті я постав, з’явивсь, нарешті, сам.

Домашнє завдання Розповідати про життя і творчість поета Ґ. Аполлінера. Виразно читати й аналізувати його вірші. Вірш «Міст Мірабо» вивчити напам’ять.
Слайд № 12

Домашнє завдання Розповідати про життя і творчість поета Ґ. Аполлінера. Виразно читати й аналізувати його вірші. Вірш «Міст Мірабо» вивчити напам’ять.

«Мікрофон» Продовжте речення: Відкриттям для мене було...
Слайд № 13

«Мікрофон» Продовжте речення: Відкриттям для мене було...

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Допомогти учням з’ясувати етапи життя й творчості поета, його естетичні погляди, риси модернізму й авангардизму; розвивати навички виразного читання, аналізу ліричних текстів, висловлення своїх уподобань і вражень; виховувати гуманістичний світогляд, несприйняття війни та розбрату між людьми.
  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Зарубіжна література
  • Клас
    9 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    381
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    4
  • Номер матеріала
    WU322687
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь