Презентація "Життєвий і творчий шлях австрійського поета Райнера Марії Рільке. «О Еврідіка, Гермес», «Ось дерево звелось»

Опис документу:
Ознайомити учнів із життям і творчістю поета, показати глибинні зрушення в поезії на зламі віків; ровивати навички самостійного здобування інформації, сприйняття матеріалу на слух, уміння аналізувати літературні процеси й сприймати поетичні твори; виховувати прагнення до пізнання одвічних основ буття, природи, людського життя, мистецтва, любов до поезії.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Життєвий і творчий шлях австрійського поета Райнера Марії Рільке. «Орфей, Еврідіка, Гермес», «Ось дерево звелось»
Слайд № 1

Життєвий і творчий шлях австрійського поета Райнера Марії Рільке. «Орфей, Еврідіка, Гермес», «Ось дерево звелось»

«...Поезія Рільке — це плоди такого внутрішнього дозрівання, прозріння суті світу через людську добрість і високість, через болісний процес осягнен...
Слайд № 2

«...Поезія Рільке — це плоди такого внутрішнього дозрівання, прозріння суті світу через людську добрість і високість, через болісний процес осягнення радості бути зі світом на “ти”. В. Стус

Евристична бесіда Дайте визначення поняття «модернізм», назвіть його складові. Що, на ваш погляд, змусило поетів шукати нові поетичні форми для тво...
Слайд № 3

Евристична бесіда Дайте визначення поняття «модернізм», назвіть його складові. Що, на ваш погляд, змусило поетів шукати нові поетичні форми для творів? Наскільки, на вашу думку, важлива форма художніх творів для вираження певних поглядів, спостережень, світовідчуття?  

Складання опорної схеми «Модернізм»
Слайд № 4

Складання опорної схеми «Модернізм»

Скласти анкету письменника
Слайд № 5

Скласти анкету письменника

Повідомлення учнів про Україну в житті й творчості Рільке
Слайд № 6

Повідомлення учнів про Україну в житті й творчості Рільке

Повідомлення учнів про легенди, пов’язані з Орфеєм, Еврідікою, Гермесом
Слайд № 7

Повідомлення учнів про легенди, пов’язані з Орфеєм, Еврідікою, Гермесом

Виразне читання поезії Р. М. Рільке «Орфей, Еврідіка, Гермес» Евристична бесіда за змістом вірша Порівняйте вірш із міфом про Орфея. Доведіть, що в...
Слайд № 8

Виразне читання поезії Р. М. Рільке «Орфей, Еврідіка, Гермес» Евристична бесіда за змістом вірша Порівняйте вірш із міфом про Орфея. Доведіть, що відомий сюжет наповнений новим змістом, новим світовідчуттям поета. Які кольори притаманні світу Аїда в поезії Рільке? Який образ вони створюють? Як поет характеризує Орфея, Еврідіку, Гермеса? Підтвердьте свої відповіді цитатами. Як передає поет душевні страждання героїв міфу? Якими художніми засобами поет змальовує філософську картину Всесвіту?

Виразне читання сонета Р. М. Рільке «Ось дерево звелось...» Евристична бесіда за змістом вірша Які два світи постають у сонеті? Як утверджується у ...
Слайд № 9

Виразне читання сонета Р. М. Рільке «Ось дерево звелось...» Евристична бесіда за змістом вірша Які два світи постають у сонеті? Як утверджується у творі величезна сила мистецтва Орфея? Яку роль відіграє образ дерева на початку твору? Порівняйте сонет у перекладах Миколи Лукаша, Миколи Бажана, Василя Стуса.

Поміркуйте! Прокоментуйте висловлювання українського поета В. Стуса, перекладача Рільке: «Перекладати Рільке дуже важко. Його поезії можуть трансфо...
Слайд № 10

Поміркуйте! Прокоментуйте висловлювання українського поета В. Стуса, перекладача Рільке: «Перекладати Рільке дуже важко. Його поезії можуть трансформуватися тільки в дуже розвинені мови. Крім того, тема віршів поета кристалізується і змістовно, і ритмічно, і інтонаційно, і навіть фонічно... Перекладаючи Рільке, мусиш гірко усвідомлювати, як багато губиться з його чарів, з його мудрості, з його доброти й ніжної людяності, з його природної граційності. Але в цій гіркоті завжди підтримує високе поетове почуття упокорення».

Домашнє завдання Розповідати про життєвий і творчий шлях Р. М. Рільке. Виразно читати й аналізувати його вірші.
Слайд № 11

Домашнє завдання Розповідати про життєвий і творчий шлях Р. М. Рільке. Виразно читати й аналізувати його вірші.

«Мікрофон» Продовжте речення: У поезії Рільке мене вразило (мені запам’яталося)...
Слайд № 12

«Мікрофон» Продовжте речення: У поезії Рільке мене вразило (мені запам’яталося)...

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
8
дн.
0
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!