і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Презентація "Життєствердна лірика Анакреонта"

Опис презентації окремими слайдами:
Життєствердна лірика Анакреонта
Слайд № 1

Життєствердна лірика Анакреонта

Епіграфи Анакреонт — класичний поет давнини, який оспівував кохання. Ф. Енгельс Анакреонт сладкоречив Сапфо сладкоречива. Невідомий античний автор
Слайд № 2

Епіграфи Анакреонт — класичний поет давнини, який оспівував кохання. Ф. Енгельс Анакреонт сладкоречив Сапфо сладкоречива. Невідомий античний автор

Самостійна робота з підручником ст. 73 Творчість Анакреонта належить до VI ст. до н. е. Народився поет на острові Теос у Малій Азії, жив при дворах...
Слайд № 3

Самостійна робота з підручником ст. 73 Творчість Анакреонта належить до VI ст. до н. е. Народився поет на острові Теос у Малій Азії, жив при дворах правителів на острові Самос, в Афінах, Фесалії. Майже всі поезії Анакреонта життєрадісні, веселі. Головні теми віршів — кохання і вино, але вони викладаються не серйозно, як, наприклад, у Сапфо, а у вигляді дотепної, легкої гри. У своїх поезіях Анакреонт любить зображувати себе сивим, але життєрадісним старцем, великим шанувальником вина та любовних пригод. Поезії Анакреонта невеликі за розміром, легкі та витончені. Від пізньої античності залишився збірник наслідувань Анакреонта, так звані «анакреонтичні поезії», які протягом тривалого часу вважалися справжніми творами давньогрецького поета і спричинили появу цілого напряму в європейській поезії — анакреонтики.

Читання та аналіз поезій Анакреонта «Принеси води, юначе…» – Що необхідно ліричному героєві для щастя? – Якого бога вважає ліричний герой найголовн...
Слайд № 4

Читання та аналіз поезій Анакреонта «Принеси води, юначе…» – Що необхідно ліричному героєві для щастя? – Якого бога вважає ліричний герой найголовнішим і чому? – Порівняйте прочитаний вірш та поезію Анакреонта «Что же сухо в чаше дно?» Что же сухо в чаше дно? Наливай мне, мальчик резвый, Только пьяное вино Раствори водою трезвой. Мы не скифы, не люблю, Други, пьянствовать бесчинно: Нет, за чашей я пою Иль беседую невинно. (Переклад О. С. Пушкіна)

«Злотоволосий Ерот…» – Яку картину ви уявляли під час читання поезії? – Які образи використані у вірші? – Які кольори переважають у вірші? – Поясні...
Слайд № 5

«Злотоволосий Ерот…» – Яку картину ви уявляли під час читання поезії? – Які образи використані у вірші? – Які кольори переважають у вірші? – Поясніть зміст поезії. – Сформулюйте ідею поезії.

Знайомство з анакреонтичною поезією Сумно жити не кохавши, Сумно жити й покохавши, Найсумніше ж від усього Ошукатися в коханні. Все Ерот під ноги т...
Слайд № 6

Знайомство з анакреонтичною поезією Сумно жити не кохавши, Сумно жити й покохавши, Найсумніше ж від усього Ошукатися в коханні. Все Ерот під ноги топче — Людську мудрість і звичаї, Тільки срібло всі шанують. Хай тому добра не буде, Хто найперший прагнув срібла! Через те братів не стало, Через те й рідня не рідна, Через те убивства, війни, Та найбільше нас, коханців, Через те усюди гине. (Переклад Г. Кочура)

«Вільне письмо» – Через що сумує ліричний герой? –Визначте ідею поезії.
Слайд № 7

«Вільне письмо» – Через що сумує ліричний герой? –Визначте ідею поезії.

«Дай мені Гомера ліру…» Дай мені Гомера ліру Без струни, що зве до бою, Принеси глибокий келих І ті приписи, що кажуть, Як з вином змішати воду. Ви...
Слайд № 8

«Дай мені Гомера ліру…» Дай мені Гомера ліру Без струни, що зве до бою, Принеси глибокий келих І ті приписи, що кажуть, Як з вином змішати воду. Вип’ю трохи — й затанцюю, І, забувши про повагу, Струн торкнуся, заспіваю Голосну застольну пісню. Дай мені Гомера ліру Без струни, що зве до бою. (Переклад А. Содомори)

- Який головний образ поезії? – Як ви розумієте це уточнення автора?
Слайд № 9

- Який головний образ поезії? – Як ви розумієте це уточнення автора?

– Порівняйте переклади А. Содомори та М. Ломоносова. Мне петь было б о Трое, О Кадме мне бы петь, Да гусли мне в покое Любовь велят звенеть. А гусл...
Слайд № 10

– Порівняйте переклади А. Содомори та М. Ломоносова. Мне петь было б о Трое, О Кадме мне бы петь, Да гусли мне в покое Любовь велят звенеть. А гусли со струнами Вчера переменил И славными делами Алкида возносил; Да гусли поневоле Любовь мне петь велят, О вас, герои, боле, Прощайте, не хотят. (Переклад М. В. Ломоносова)

Узагальнення й систематизація вивченого – Які основні теми і мотиви творчості Анакреонта? – Що таке анакреонтика? – Чи актуальні вірші Анакреонта в...
Слайд № 11

Узагальнення й систематизація вивченого – Які основні теми і мотиви творчості Анакреонта? – Що таке анакреонтика? – Чи актуальні вірші Анакреонта в наш час? – Прокоментуйте епіграф до уроку. – Що поєднує Анакреонта і Сапфо, окрім майстерного використання художнього слова?

Домашнє завдання Ст. 73-74 Повідомлення про давньогрецький театр.
Слайд № 12

Домашнє завдання Ст. 73-74 Повідомлення про давньогрецький театр.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Ознайомити з біографічними відомостями про Анакреонта, вчити визначати особливості лірики поета; розвивати асоціативне мислення; виховувати оптимістичний, життєствердний погляд на світ.
  • Додано
    10.08.2018
  • Розділ
    Зарубіжна література
  • Клас
    8 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    130
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    HF053188
  • Вподобань
    0
Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь